AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #1 Skrevet 2. november 2021 Post bilder av det som du mener at må være til stede for at det skal være Jul Anonymkode: f53c5...869 13
Mooza Skrevet 2. november 2021 #8 Skrevet 2. november 2021 (endret) https://www.aperitif.no/oppskrifter/oppskrift/slik-koker-du-lutefisk,62076 Endret 2. november 2021 av Mooza 3
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #12 Skrevet 2. november 2021 Sjakkruter 😊 Anonymkode: 3b1aa...50c 6
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #15 Skrevet 2. november 2021 5 liter brennevin. Anonymkode: 0a346...f86 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #17 Skrevet 2. november 2021 Sånn seriøst, jeg blir i et dritt dårlig humør om det ikke er snø ute. Jula er for meg helt ødelagt. Det har vært 1 år hvor det var null snø, ikke en antydning til et snøfnugg, ikke slaps en gang. Heldigvis så lå alle i familien bortsett fra meg og mamma rett ut med influensa og onkel ble hasteinnlagt for hjerteinfarkt den morgningen. Så jula ble avlyst og det gjorde meg ingenting. For jula var ødelagt fra før av for min del. Dagen ble brukt på å kjøre rundt til hele slekta for å levere julemat og gaver. Familien min har drømt om å feire jul i Syden i mange år. Jeg er årsaken til at det aldri har skjedd og vil aldri skje, ikke mens jeg lever. Kanskje hvis globaloppvarming gjør at det er slutt på snø i Norge. Jeg blir en rotten drittunge om det er bar asfalt på julaften. Nå er jeg voksen og må late som at jula skjer allikevel, men inni meg så er det en helt normal hverdag og blir i et dritt humør. Som en utakknemlig drittunge og jeg er fullstendig klar over hvor barnslig det er selv. Er det ikke snø, så er det ikke jul. Sånn er det bare 😂 Anonymkode: 25864...c6e 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå