Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

kunne tenkt meg en tur over grensen og hamstret litt egentli. er det noen sunnmøringer som vet om det organiseres bussturer over grensen enda??? hadde jo vert litt gøy å vere litt "harry# da :grine2:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan da umulig lønne seg å reise helt fra Sunnmøre?

Skrevet

Nei det tror ikke jeg heller. Da vil det vel nesten heller lønne seg å dra til England.

Skrevet

Kjøm an på ka ein meine som litt, da.......

Skrevet

Når jeg så overskriften "sunnmøringer" inne på "forbruker og økonomi" tenkte jeg i helt andre baner, ala de fordommene jeg hørte som barn, om grådige, pengegriske sunnmøringer :ler:

Skrevet
Kjøm an på ka ein meine som litt, da.......

Det er vel regler for alt. Det er ikke lov å ta med ubegrenset med verken snop, kjøtt, alkohol eller røyk, så vidt jeg vet...

Skrevet

Det finnes pensjonist turer med danskebåten da.... Mormoren til venninna mi kjøpte med seg 20 pakker potetmel i god sunnmørsånd :)

Skrevet
Når jeg så overskriften "sunnmøringer" inne på "forbruker og økonomi" tenkte jeg i helt andre baner, ala de fordommene jeg hørte som barn, om grådige, pengegriske sunnmøringer :ler:

Nei det er ikke det at vi er griske - bare lure :sjarmor:

Gjest Bellatrix
Skrevet

:ler: Jeg trodde også det.

Skrevet
Det finnes pensjonist turer med danskebåten da.... Mormoren til venninna mi kjøpte med seg 20 pakker potetmel i god sunnmørsånd :)

POTETMEL?? :ler:

Skrevet

Jepp! Helt utrolig ;)

Det var visst så billig at hun bare måtte.... Hver sin last :)

Skrevet

HAHAHA!!! :grine2: Genialt..

Tror ikke jeg kommer til å bruke 20 pakker potetmel gjennom hele livet mitt en gang jeg!

Skrevet
Det er vel regler for alt. Det er ikke lov å ta med ubegrenset med verken snop, kjøtt, alkohol eller røyk, så vidt jeg vet...

Og DET er det mange som overholder...

Skrevet

Det er et dårlig argument. Alle andre gjør det, så da kan jeg også...

En lov er en lov.

Skrevet

Det er ikke fordommer. Vi er sånn. I allefall jeg ;)

Skrevet

hihi...... :ler: måtte berre prøve. utruli herli bestemor du he foresten,,,,, potetmel........ :grine2: klart at d vill lønne sej om en e monge i en buss. tenk berre på ka kyllingfileten kosta her i norge i forhold til i severrige??? å tenk på godteributikken da :overrasket::hoppe: berre opplevelsen i den butikken e no vert d.... :sjarmor:

Skrevet

Ditta minna mej om en dokumentar som dei sendte på tv2 for nåkken år sia, heilt tulent. Dei for med buss fra Ålesund om kvelden, over til Danmark med Stena Line dagen etter, tjo og hei, og shoppa. Va visst en fast gjeng som va me på ditta, og det va visst fole kaule. Og når ej såg kem så va med fra heimplassen min, tenkte ej at de e no en ting å lide sej negjønå Gudbrandsdalen med buss om natta (det he ej gjort en gang, og det va en gang for mykje og berre fordi bilen svikta oss), om ej ikkje skulle ha gjort det med det klientellet OG reist med Stena og bli antasta i tillegg... Men, men, de va no sikkert et oppløftende innslag i en ellers grå kverdag for dei det gjaldt. Kjør til Ålesund og fær på Lidl, du, heller. Så får du litt eksotiske innslag i matskapet UTEN å gjennomgå lidelsa så ikkje e verdt nåkke som helst. Og når det gjelde kyllingen, kan du bunkre når de e tilbud på Obs eller Rimi.

Ikkje de at ej e imot harrytura altså, oss e no sjøl over grensa til tider. Men med utgangspunkt i de så i 15 år he vør min base i Oslo.

Skrevet

syns d e kjekt å reise litt ej, og synes ikkje d e fælt å ta buss. kan bli kjempekjekt om en e rette personane. e egentli ikkje for å "hamstre sann i utg pungtet, men for turen me snop,kjøtt, og drikkevarer som bonus. :sjarmor::) hihi.... men kvar sine lyste sei no ej. :sjenert: lurte egentli berre på om d va nåkken som viste om et buss selskap som holdt på me sanne tura. å danskebåten e no også kjempe gøy.... :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...