Gå til innhold

Tent på total fremmed

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det sitter ei dame i samme kupe på pendlertoget og i går satt vi slik at vi fikk øyekontakt og jeg følte bare voow, det er kanskje frekt å ta kontakt eller å slenge seg ned på setet ved siden av ?

Noen med erfaring i en slik situasjon ?

Anonymkode: db8f8...634

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Det sitter ei dame i samme kupe på pendlertoget og i går satt vi slik at vi fikk øyekontakt og jeg følte bare voow, det er kanskje frekt å ta kontakt eller å slenge seg ned på setet ved siden av ?

Hva med å be om telefonnummeret hennes, og så sender du henne et dickpic. 

Anonymkode: 01be1...516

• Liker 4
Skrevet

Smil og se om du får ett smil tilbake.

Anonymkode: 7f10b...714

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Jada. Var på biblioteket nylig. Masse deilige damer der. Kåt og hard. Hadde spiddet alle og enhver av om de ga grønt lys. I stedet ble jeg eskortert ut av en vekter. Nå må jeg fjernlåne bøker heretter.

• Liker 3
Skrevet
Maskulino skrev (1 minutt siden):

Jada. Var på biblioteket nylig. Masse deilige damer der. Kåt og hard. Hadde spiddet alle og enhver av om de ga grønt lys. I stedet ble jeg eskortert ut av en vekter. Nå må jeg fjernlåne bøker heretter.

Er du utlending?

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Ja, det har skjedd noen ganger at vi begge lar blikkende hvile i den andres. Fine øyeblikk i en hektisk pendlerhverdag.

Har aldri gjort ytterligere fremstøt.

Skrevet

Hyggelig med et blikk, men la det være med det med mindre hun gjentatte ganger smiler til deg.

Og ikke «sleng deg ned». 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er du utlending?

Håpet på at jeg var morsom...

• Liker 2
Gjest Warrior
Skrevet

Hvorfor er det frekt å ta kontakt? Bare å smile, og begynne med et hei det. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Vi er midt i en pandemi, så det kan hende hun ønsker å sitte alene.

Skrevet

Sånn med meg også, så ei nydelig dame på toget og tenkte at sex med deg hadde vært helt mitt ønske, hun ga meg et kort smil når hun gikk av toget, og jeg, - håper på reprise.

Skrevet
15 hours ago, AndersenG said:

Vi er midt i en pandemi, så det kan hende hun ønsker å sitte alene.

Nja, etter at ting ble lov igjen driter egentlig folk i virus. Eneste grunnen til at folk var opptatt av det tidligere var at de ville h samfunnet åpnet igjen, i tillegg til en minoritet av moralister. De som fortsatt er bekymret bør kanskje holde seg hjemme eller ta på seg visir. 

Men on-topic.. ingenting i veien med å slå av en prat, men norske jenter er litt samfunnskadet og i 2021 er det mange som forventer at kontakt ikke skal innledes edru eller utenfor sosiale medier. Så med mindre du er veldig attraktiv så blir du fort bare kalt creepy. Er du attraktiv kan du gjøre akkurat det samme, men blir ikke kalt creepy. Kvinnelogikk!

Anonymkode: 65ff2...d4f

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.11.2021 den 11.19):

Nja, etter at ting ble lov igjen driter egentlig folk i virus. Eneste grunnen til at folk var opptatt av det tidligere var at de ville h samfunnet åpnet igjen, i tillegg til en minoritet av moralister. De som fortsatt er bekymret bør kanskje holde seg hjemme eller ta på seg visir. 

Men on-topic.. ingenting i veien med å slå av en prat, men norske jenter er litt samfunnskadet og i 2021 er det mange som forventer at kontakt ikke skal innledes edru eller utenfor sosiale medier. Så med mindre du er veldig attraktiv så blir du fort bare kalt creepy. Er du attraktiv kan du gjøre akkurat det samme, men blir ikke kalt creepy. Kvinnelogikk!

Anonymkode: 65ff2...d4f

Så sånn er det 😇

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...