Gå til innhold

Erfaringer med Progynova/østrogentilskudf

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er veldig plaget med hetetokter og har fått Progynova av legen min. Nå vet jeg ikke om jeg tør å ta dem pga mange uhyggelige ting som stod i pakningsvedlegget. Noen av dere her som har erfaring med østrogentilskudd, som kan fortelle litt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt Progynova og jeg hadde ingen problemer eller bivirkninger. Det var supert å slippe de voldsomme hetetoktene m.m.

Skrevet
Kittykat skrev (54 minutter siden):

Jeg har brukt Progynova og jeg hadde ingen problemer eller bivirkninger. Det var supert å slippe de voldsomme hetetoktene m.m.

Så bra. Jeg er nemlig svært plaget av hetetokter. Men da jeg leste pakningsvedlegget ble jeg nesten skremt. Jeg har også forstått det slik at østrogentilskudd er meget omdiskutert,

Skrevet

Har brukt progynova i 15 år uten å ha erfart noe trøbbel (så vidt jeg vet). Men vet ikke om det er sammenlignbart da jeg fikk eggstokkene fjernet da jeg var 33.

Anonymkode: 3f541...f7f

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Har brukt progynova i 15 år uten å ha erfart noe trøbbel (så vidt jeg vet). Men vet ikke om det er sammenlignbart da jeg fikk eggstokkene fjernet da jeg var 33.

Anonymkode: 3f541...f7f

Godt å høre. At du ikke har hatt trøbbel med dem. Mulig det har noe å si at du fikk fjernet eggstokkene. Jeg fikk fjernet først den ene eggstokken da jeg var 37, så fjernet jeg livmoren da jeg var 46. Eggstokken på den ene siden er der. Tror jeg. Men fikk du noen bivirkninger av Progynova? Slik som kvalme, hodepine?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...