AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #1 Skrevet 2. november 2021 Noen som vil dele erfaringer? Bruker du den før, etter eller mikset med fuktighetskrem? Og føler du den gir godt med fuktighet? Anonymkode: 64170...036
Magrat Skrevet 2. november 2021 #2 Skrevet 2. november 2021 (endret) ELSKER den!! Den gir god fukt, og tetter ikke porene😄 Bruker den istedenfor fuktighetskrem 😎 Jeg har aldri hatt bedre hud! Endret 5. november 2021 av Magrat
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #3 Skrevet 2. november 2021 Magrat skrev (2 minutter siden): ELSKER den!! Den gir god fukt, og tetter ikke porene😄 Bruker den istedenfor fuktighetskrem 😎 Så bra ❤️ Hvordan føles huden etter påføring? Fuktmettet uten å føles klissete? Anonymkode: 64170...036
Magrat Skrevet 2. november 2021 #4 Skrevet 2. november 2021 (endret) AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Så bra ❤️ Hvordan føles huden etter påføring? Fuktmettet uten å føles klissete? Anonymkode: 64170...036 Den føles fuktmettet, men ikke klissete😊👍 Endret 2. november 2021 av Magrat 1
Magrat Skrevet 2. november 2021 #5 Skrevet 2. november 2021 Jeg brukte først Marula-oljen, men den tettet porene. (Bruker restene under øynene) 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #6 Skrevet 2. november 2021 Kanskje et av de mest ubrukelige produktet jeg har prøvd. Tenkte jeg skullle gi den et forsøk forrige vinter. Jeg har ofte lett dehydrert hud som kan bli tørr på vinteren. Den gjorde rett og slett ingenting for huden min. Prøvde å blande den inn i fuktighetskrem eller klappe den på huden helt til slutt, men neida... den bidro null til å holde på fukt. Anonymkode: aa125...067
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #7 Skrevet 4. november 2021 Elsker den. Bruker den i stedet for krem. Endelig noe som fukter huden, og ikke gir meg kviser. Har vært mye plaget med voksenakne, spesielt etter å ha brukt krem, men denne funker. Anonymkode: 69808...cef 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #8 Skrevet 6. november 2021 Elsker den, blander den i fuktighetskremen min. Hjelper masse på høst og vinterstid. Det, pluss luftfukter siden jeg er kronisk dehydrert sånn hudmessig, og bor i tørt hus. Anonymkode: c5f81...8d0 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #9 Skrevet 6. november 2021 Beste jeg har prøvd. Har oljete, sensitiv og dehydrert hud, så mye som ikke fungerer på meg..! Men blander denne i fuktighetskremen min, og det er fantastisk 😄 squalane er jo en type olje som ikke tetter porer og så klart uten parfyme ❤️ Anonymkode: 6ae84...7d4 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå