Gå til innhold

Greit å stikke innom en butikk på joggeturen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal jogge etterpå og lurte på om jeg skulle kjøpe meg noe. Er det greit å komme svett inn i en butikk? Jeg skal raskt inn og ut. 

Anonymkode: 67b8e...02c

• Liker 2
Skrevet

Kommer vel an på butikken? Dyr klesbutikk? Nja. Dagligvare? Ja. 

Anonymkode: 59245...ecd

• Liker 15
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg skal jogge etterpå og lurte på om jeg skulle kjøpe meg noe. Er det greit å komme svett inn i en butikk? Jeg skal raskt inn og ut. 

Hvis du skal på en klesbutikk og prøve klær: Nei

Handle på matbutikken: Selvfølgelig

Anonymkode: 9ac34...9e3

• Liker 20
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Nei skal ikke prøve noe. Skal hente noe.

• Liker 1
Skrevet

Så lenge man har klær på seg spiller det ingen rolle. De på butikken har sett alt før.

Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Seff. Gjør det ofte jeg. Who cares 

Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Ikke enig i dette. Jeg synes det er respektløst ovenfor både andre kunder og de som jobber der. Har selv stått bak en jogger på butikken som nærmest sto å trippet og når han la sine varer på båndet så dryppet det svette ned på varebåndet. Der mine og andres varer skulle plasseres senere. Avskyelig. Synes folk kan begynne å ta litt mer hensyn. 

Anonymkode: 873a0...6c9

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ikke enig i dette. Jeg synes det er respektløst ovenfor både andre kunder og de som jobber der. Har selv stått bak en jogger på butikken som nærmest sto å trippet og når han la sine varer på båndet så dryppet det svette ned på varebåndet. Der mine og andres varer skulle plasseres senere. Avskyelig. Synes folk kan begynne å ta litt mer hensyn. 

Aldri opplevd at svetten renner såpass at det spruter inne i butikken når jeg er påkledd.

• Liker 18
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva er farlig med litt svette? 

Anonymkode: 87059...f8d

• Liker 2
Skrevet

Jeg kommer svett og jævlig på butikken hver eneste dag. Handler alltid etter hardtrening, har aldri blitt kasta ut liksom.

Anonymkode: ed334...5d5

• Liker 5
Skrevet

Hvordan ble dette landet bygd egentlig. Ikke med svette i hvertfall.

Anonymkode: 1f4ee...af3

Skrevet

Har fysisk jobb og er ofte svett og skitten etter jobb men på butikken må jeg. Folk får bare tåle det! 

Anonymkode: 09418...601

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.11.2021 den 13.58):

Krenk krenk..

Skrevet

Jeg gjør dette, men passer veldig godt på å holde god avstand til alle andre. De skal slippe å bli eksponert for min svette hud med mindre de selv stikker nesa i nakken min (og det et overraskende ofte det skjer 😅).

Anonymkode: aeb33...323

• Liker 1
Skrevet

Eh,ja?

Det hender jeg stikker innom kiwi på veien når jeg går tur.

(Går fort,til svetten renner.)

Skrevet

Jeg har jogget til butikken for å kjøpe sjokolade liksom😂

Anonymkode: 26c71...230

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...