AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #1 Skrevet 2. november 2021 Var på date med en mann, vi hadde fantastisk sex, hold på lenge, han fikk meg til å komme. Han hadde stort fokus på at jeg skulle nyte det fullt ut, og lot i tillegg jeg få fritt spillerom til å utforske han. Jeg gikk ned på han, red han, lot han ta meg bakfra. Og jeg har skjeldent sett så tydelige ansiktsutrykk på en mann før at han nyter det ekstremt. Det var utrolig herlig! Etterpå var han opptat av å kjærtegne og virkelig nyte kroppen min i et langt etterspill. Alt var perfekt! MEN, han kom ikke selv. Fikk ikke utløsning. Det er første gang jeg har opplevd. Og derfor må jeg nesten spørre om det er normalt? Først tenkte jeg at det var noe med meg, men slo fort fra meg den tanken når jeg så hvor mye han nøt dette både før under og etterpå. Så hvis dette er vanlig, hva kan årsakene være? Anonymkode: 8bed1...c18
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #2 Skrevet 2. november 2021 Har lest om noen få menn som synes at utløsning er smertefullt. Kanskje det er noe sånt? At egentlig mesteparten av nytelsen ligger i samleiet og ikke klimaks. Anonymkode: 38926...a11
Ost Skrevet 2. november 2021 #3 Skrevet 2. november 2021 Personlig kan det ofte hende jeg ikke får utløsning. Skjer sjeldent med 'nye' folk, faktisk. Har som regel ingen betydning for min del, og det kan ofte være positivt fordi økten da blir lenger enn det damene forventer. Men jeg har registrert at noen har uttrykt usikkerhet knyttet til det, antakeligvis fordi de tror de kanskje ikke har vært "bra nok". Jeg pleier å si ifra etterpå at det er vanlig for min del. Noen ganger har jeg kommet etter bare et par minutter, noen ganger kan jeg holde på i flere timer. Gjelder både ved samleie og om jeg holder på på egenhånd. 🤭 3
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #4 Skrevet 2. november 2021 Ja, det er normalt. Det kan være at han var ørlite anspent fordi han ikke kjenner deg godt nok. Det kan jo skje med kvinner også. Selv kommer jeg så å si aldri med en helt ny partner. Det tar litt tid å bli trygg, men det betyr ikke at jeg nyter sexen mindre. Sex med fremmede er vanvittig deilig og opphissende, den beste sexen jeg kan få. Anonymkode: d19fe...a72 1
pantyhoselover Skrevet 2. november 2021 #5 Skrevet 2. november 2021 Ikke uvanlig at jeg ikke får utløsning første gang med en ny kvinne. Fokus blir å tilfredsstille henne, og jeg må kjenne henne noe før jeg selv kommer som en del av akten. Dette har ikke noe med at man ikke er bra nok, men at noen må ha en form for tillit til noen. Dermed sier det seg selv at ONS ikke er noe for meg, men at sex blir bedre og bedre med samme person (i alle fall inntil et visst punkt...). 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #6 Skrevet 2. november 2021 Om sexen varer for lenge kan man minste guffen i snabelen som gjør at man evner å komme. Det er ikke noe unormalt med det. Anonymkode: 8c730...fe5 5
Entern Skrevet 2. november 2021 #7 Skrevet 2. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Om sexen varer for lenge kan man minste guffen i snabelen som gjør at man evner å komme. Det er ikke noe unormalt med det. Anonymkode: 8c730...fe5 Dette. Pluss, kan jo hende han er omskåret? Da blir man veldig utholdende, men kan slite med å komme.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #8 Skrevet 2. november 2021 Entern skrev (1 minutt siden): Dette. Pluss, kan jo hende han er omskåret? Da blir man veldig utholdende, men kan slite med å Har hatt en sexpartner som var omskåret. Og ja da er ikke penishodet like følsomt kanskje, og man blir mer utholdende. Anonymkode: 8bed1...c18
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #9 Skrevet 2. november 2021 Helt normalt. Er slik selv også med ny partner. Fokuserer så mye på å holde igjen at alt går i lås. Man vil jo gjerne unngå å komme for tidlig spesielt med ny partner. Anonymkode: 19486...915
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #10 Skrevet 2. november 2021 Sex, nytelse og klimas påvirkes også i høyeste grad av det mentale. Flere menn som plutselig får problemer med å komme når de prøver å få barn for eksempel. Da blir presset, og forventningene såpass høye at de kommer i veien for klimas og utløsningen. Kan jo være at denne mannen følte så på presset om å komme, fordi han hadde brukt så lang tid at det hele stoppet opp. Akkurat likt som hos kvinner. Vet ikke om det var årsaken akkurat for denne karen, men det kan jo være. Mange grunner til at man ikke klarer å komme, på tvers av kjønnene. Anonymkode: b6c32...cd4 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #11 Skrevet 2. november 2021 Til dere som sier at det handler om å bli trygg og ha tillit. Jeg ønsker veldig gjerne at han skal bli like trygg og ivaretatt som jeg følte meg under akten. Hva hadde dere satt pris på da? Bare å hoppe i høyet flere ganger for å bygge tillit, eller krever det noe mer fra daten sin side? Siden han lot meg ta meg til rette og utforske, så gjorde jeg det, og var nøye på å tolke utrykkene hans, men var ikke særlig flilnk til å spørre om hva og hvordan han liker det. Han var ikke omskjært, men ser at det kunne vært en vanlig årsak til å komme sent/ ikke i det hele tatt. TS Anonymkode: 8bed1...c18
Gjest ABM Skrevet 2. november 2021 #12 Skrevet 2. november 2021 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Var på date med en mann, vi hadde fantastisk sex, hold på lenge, han fikk meg til å komme. Han hadde stort fokus på at jeg skulle nyte det fullt ut, og lot i tillegg jeg få fritt spillerom til å utforske han. Jeg gikk ned på han, red han, lot han ta meg bakfra. Og jeg har skjeldent sett så tydelige ansiktsutrykk på en mann før at han nyter det ekstremt. Det var utrolig herlig! Etterpå var han opptat av å kjærtegne og virkelig nyte kroppen min i et langt etterspill. Alt var perfekt! MEN, han kom ikke selv. Fikk ikke utløsning. Det er første gang jeg har opplevd. Og derfor må jeg nesten spørre om det er normalt? Først tenkte jeg at det var noe med meg, men slo fort fra meg den tanken når jeg så hvor mye han nøt dette både før under og etterpå. Så hvis dette er vanlig, hva kan årsakene være? Anonymkode: 8bed1...c18 At han stillte med tom pung?🙈
josep1982 Skrevet 3. november 2021 #13 Skrevet 3. november 2021 22 hours ago, AnonymBruker said: Var på date med en mann, vi hadde fantastisk sex, hold på lenge, han fikk meg til å komme. Han hadde stort fokus på at jeg skulle nyte det fullt ut, og lot i tillegg jeg få fritt spillerom til å utforske han. Jeg gikk ned på han, red han, lot han ta meg bakfra. Og jeg har skjeldent sett så tydelige ansiktsutrykk på en mann før at han nyter det ekstremt. Det var utrolig herlig! Etterpå var han opptat av å kjærtegne og virkelig nyte kroppen min i et langt etterspill. Alt var perfekt! MEN, han kom ikke selv. Fikk ikke utløsning. Det er første gang jeg har opplevd. Og derfor må jeg nesten spørre om det er normalt? Først tenkte jeg at det var noe med meg, men slo fort fra meg den tanken når jeg så hvor mye han nøt dette både før under og etterpå. Så hvis dette er vanlig, hva kan årsakene være? Anonymkode: 8bed1...c18 Mange ganger jeg ikke har fått utløsning. Dessuten, er mannen godt trent i tantriske sexteknikker vil han kunne klare å aldri få utløsning. Personlig synes jeg sex er mye bedre uten å få utløsning.
wandagirl Skrevet 3. november 2021 #14 Skrevet 3. november 2021 God sex handler ikke alltid om å komme, dere har kost dere begge. Som mange påpeker her kan det være vanskelig med ny partner fordi det er press og forventninger (uansett om det er selvpåført). Jeg ville bare fortsatt å kose meg og vist det så går sikkert dette seg til, eller dere blir trygge på hverandre til å snakke om det.
BeLeven Skrevet 3. november 2021 #15 Skrevet 3. november 2021 Det kan skje for kvinner og det kan skje for menn - og det har som du heldigvis forstår ikke noe med deg å gjøre. Det kan være flere grunner, som f.eks. nedsatt følsomhet. Men ikke bekymre deg hvis sexen var bra og han var fornøyd.
Gjest irkan90 Skrevet 3. november 2021 #16 Skrevet 3. november 2021 Jeg kommer veldig sjeldent første gangen jeg har sex med noen fordi jeg er for opptatt med å lære personen å kjenne. Det går seg til etterhvert. Gjør det ikke det, kan dere snakke om det. Men ta en ting av gangen
josep1982 Skrevet 3. november 2021 #17 Skrevet 3. november 2021 Er det bare meg som synes kroppsorgasmer er bedre enn "vanlig" utløsning?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå