AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #21 Del Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Jeg har sverget til Millema, som hadde veldig gode ullsokker til en veldig rimelig pris. Men de er dessverre lagt ned. Så, hvor kjøper dere ullsokkene til barna? Som er både gode, varme og myke, uten å koste skjorta? Jeg liker å ha et stort antall sokker (ikke spørr meg hvorfor sokkene alltid forsvinner) så å betale 179,- pr par hos Ullvang blir for dyrt. (Skal ha størrelse 28 og 35, hvis det har noe å si) Anonymkode: f7945...8f3 Hvordan ullsokker? Raggsokker? De hjemmestrikkes. Men tynne ullsokker der er europris sine en favoritt faktisk. Kjøpte dyre fra p.o.p osv, tilfeldigvis kjøpte jeg et par fra europris en gang. Og 5-åringen valgte de hele tiden. Så da var jo den saken avgjort. Tydeligvis gode Anonymkode: da57b...e3f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #22 Del Skrevet 3. november 2021 finn.no Anonymkode: 97a56...960 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #23 Del Skrevet 3. november 2021 Elsker nameit sine med antiskli. Helt perfekte i barnehagen hvor tempoet er høyt og det er fort gjort å skli i svingen Anonymkode: d30da...080 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #24 Del Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Elsker nameit sine med antiskli. Helt perfekte i barnehagen hvor tempoet er høyt og det er fort gjort å skli i svingen Anonymkode: d30da...080 Skifter før barnet skal ut da? Man skal ikke ha antiskli i sko. Anonymkode: 698b1...a3a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #25 Del Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Skifter før barnet skal ut da? Man skal ikke ha antiskli i sko. Anonymkode: 698b1...a3a Ute har man jo som regel på en tykkere sokk utenpå når det er kaldt. Jeg tar i hvert fall ikke av antisklisokker før jeg tar på tykk sokk. Vi kjøper tynne ullsokker på Sparkjøp. Tykke strikker jeg selv. Anonymkode: 99b61...eeb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #26 Del Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Skifter før barnet skal ut da? Man skal ikke ha antiskli i sko. Anonymkode: 698b1...a3a De eneste kildene på det der er KG, KK og produsenter av sokker som ikke har antiskli. Men når det er kaldt får han tjukkere sokker utenpå, og blir dermed ikke kald.. Anonymkode: d30da...080 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsepims Skrevet 3. november 2021 #27 Del Skrevet 3. november 2021 Det finnes da ikke et forbud mot å ha antiskli-sokker i sko? Eneste er vel at det kan bli litt mer utfordrende å få foten ned i skoen...? Her går det i cubus, pierre robert, xxl (og Janus dersom mormor er spandabel) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blekkulfina Skrevet 3. november 2021 #28 Del Skrevet 3. november 2021 Har man Gore-tex sko eller lignende er det ikke et poeng at sokken skal inneholde mest mulig ull, snarere tvert imot. Tekniske sokker bestående av en liten andel ull er faktisk bedre enn rene ullsokker når det gjelder fukttransport. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kicki_90 Skrevet 3. november 2021 #29 Del Skrevet 3. november 2021 Safa, kjøper på Sparkjøp når de har 40% rabatt, men de er ikke så dyre i utgangspunktet. Syns de sitter godt på foten, største bruker str 24 i sko, og sokkene i str 23-26 er litt romslige, men funker fint. Har brukt de som er ribbestrikket fra hun var liten, men de stopper på str. 90 (klesstørelse). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå