AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #1 Skrevet 2. november 2021 Hvor lenge har forholdet pågått? Hvordan traff dere hverandre? Hvor ofte møtes dere? Skriv gjerne alder og kjønn. Og hvordan dere holder kontakten (snap, kik, messenger osv) Anonymkode: 9f181...2b3
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #2 Skrevet 2. november 2021 Bruk søkefunksjon, og ta en opptelling av antall slike tråder. 😴😴😴 Anonymkode: 1ba61...52c 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #3 Skrevet 3. november 2021 Kvinne, 32. Vært med gift mann i to år. Møttes på jobb. Ses jo en del på kontoret og holder kollegial kontakt der og er åpenlyst gode venner på jobb, men sånn møtes for sex eller en privat lunsj/øl sammen utenfor huset blir kanskje en gang i uka. Holder kontakten på mail, teams og snap. En ytterst sjelden gang har det blitt sendt en melding på insta, messenger eller SMS. Melder imidlertid ikke veldig mye, og alt slettes kontinuerlig, så det finnes ikke noe tekniske spor om det er det du lurer på. Mulig om du hadde fulgt med på snapscoren hans når han er på reise et sted, det er da han snapper mest. Men han har lukket kontor på jobben, og jeg har en del å gjøre med han å gjøre faglig og må innom kontoret hans iblant uansett, så vi får jo sagt små søte beskjeder eller avtalt treff muntlig. Med en gang han ligger med en kollega i lunsjen så blir det nok vanskeligere å ta, da har han både alibi for hvor han har vært og mulighet for muntlig kontakt som ikke legger igjen noen spor på telefonen. Eneste måtte vært om du kjente noen på kontoret og spurte om de hadde hørt noen rykter, for det er det jo. Ingen som har tatt oss med buksene nede, men den gnistrende kjemien vår er jo til å ta og føle på for alle rundt med litt antenner. Anonymkode: 62dc7...dd6 5
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #4 Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kvinne, 32. Vært med gift mann i to år. Møttes på jobb. Ses jo en del på kontoret og holder kollegial kontakt der og er åpenlyst gode venner på jobb, men sånn møtes for sex eller en privat lunsj/øl sammen utenfor huset blir kanskje en gang i uka. Holder kontakten på mail, teams og snap. En ytterst sjelden gang har det blitt sendt en melding på insta, messenger eller SMS. Melder imidlertid ikke veldig mye, og alt slettes kontinuerlig, så det finnes ikke noe tekniske spor om det er det du lurer på. Mulig om du hadde fulgt med på snapscoren hans når han er på reise et sted, det er da han snapper mest. Men han har lukket kontor på jobben, og jeg har en del å gjøre med han å gjøre faglig og må innom kontoret hans iblant uansett, så vi får jo sagt små søte beskjeder eller avtalt treff muntlig. Med en gang han ligger med en kollega i lunsjen så blir det nok vanskeligere å ta, da har han både alibi for hvor han har vært og mulighet for muntlig kontakt som ikke legger igjen noen spor på telefonen. Eneste måtte vært om du kjente noen på kontoret og spurte om de hadde hørt noen rykter, for det er det jo. Ingen som har tatt oss med buksene nede, men den gnistrende kjemien vår er jo til å ta og føle på for alle rundt med litt antenner. Anonymkode: 62dc7...dd6 Rævhull er du! Anonymkode: 93e7c...1ad 8
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #5 Skrevet 3. november 2021 Kvinne, 35. Har sex med en gift mann på 40. Skjer et par ganger i mnd. Han oppsøker andre kvinner og, vet ikke om de har sex med han snapper og kommuniserer med mange kvinner. Skjønner helt ærlig ikke hvordan han har tid Anonymkode: 447f3...682 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #6 Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Kvinne, 32. Vært med gift mann i to år. Møttes på jobb. Ses jo en del på kontoret og holder kollegial kontakt der og er åpenlyst gode venner på jobb, men sånn møtes for sex eller en privat lunsj/øl sammen utenfor huset blir kanskje en gang i uka. Holder kontakten på mail, teams og snap. En ytterst sjelden gang har det blitt sendt en melding på insta, messenger eller SMS. Melder imidlertid ikke veldig mye, og alt slettes kontinuerlig, så det finnes ikke noe tekniske spor om det er det du lurer på. Mulig om du hadde fulgt med på snapscoren hans når han er på reise et sted, det er da han snapper mest. Men han har lukket kontor på jobben, og jeg har en del å gjøre med han å gjøre faglig og må innom kontoret hans iblant uansett, så vi får jo sagt små søte beskjeder eller avtalt treff muntlig. Med en gang han ligger med en kollega i lunsjen så blir det nok vanskeligere å ta, da har han både alibi for hvor han har vært og mulighet for muntlig kontakt som ikke legger igjen noen spor på telefonen. Eneste måtte vært om du kjente noen på kontoret og spurte om de hadde hørt noen rykter, for det er det jo. Ingen som har tatt oss med buksene nede, men den gnistrende kjemien vår er jo til å ta og føle på for alle rundt med litt antenner. Anonymkode: 62dc7...dd6 Enig med AB..1ad, du er et fælt menneske. Selvsagt den gifte mannen som er det største rævhullet, men du er ikke et prakteksemplar av et menneske selv. Anonymkode: 1f380...25a 6
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #7 Skrevet 3. november 2021 Hvorfor er det slik at kvinner tenner mer på en mann som er gift? Anonymkode: bc237...fdb 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #8 Skrevet 3. november 2021 Ja. Kvinnen er i et forhold som er i ferd med å gå i oppløsning. Så motivasjonen for å holde det skjult er mest for å sikre at bruddet skjer rent og pent. Møttes litt via via, men sosiale medier har nok skylden. Holder kontakt via snap og hun har nok lagret meg som noe uskyldig i tilfelle han ser over skulderen hennes i det hun er på oversikten. Møtes ca en gang i uken hjemme hos henne mens han er på jobb. Som regel passer hun på å kjøre ham til jobb denne dagen så han ikke plutselig skal komme hjem. Uansett har de jo sporing på begge bilene så hun ser jo hvor han er. Hun reiser også endel i jobb og gjort det lenge før vi møttes. Så en gang i blant drar vi på hotell i nabobyen mens hun er "på jobbreise". Læringspunkt er hvor utrolig slu mange er og hvor lett det er å være utro. Om partneren har 100% kontroll klarer man alltids å tilpasse seg nok til å møte noen om man er motivert nok. Anonymkode: 90446...0a9 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #9 Skrevet 3. november 2021 Min mening er at folk som ikke er single, men som likevel har en dame eller mann på si er desperate. Det kan være enten etter nærhet eller oppmerksomhet, men desperate er de uansett. Det første jeg tenker om en kvinne som er med en utro mann; er at hun er en taper. Alle vet at gifte menn som ikke får nok sex av kona er lette på tråden. De er ikke akkurat en catch 😂 En dame må være veldig desperat hvis hun ikke klarer å finne seg en singel sexpartner, enn denne stakkarslige utro mannen som er helt uttørket etter sex. Som kvinne er noe av det enkleste man kan gjøre, å finne seg en mannlig sexpartner. De som velger gifte menn der de mest desperate kvinnene. Utro menn blir sett ned på av alle jeg kjenner. Tror ikke de skjønner det selv, når det prøver å fiske etter oppmerksomhet, men damer som ikke er tømmestasjoner synes synd på dem. Anonymkode: da2d9...75b 4
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #10 Skrevet 3. november 2021 Rettet opp en feil: Tror ikke de skjønner det selv, når de prøver å fiske etter oppmerksomhet, men damer som ikke er tømmestasjoner synes synd på dem. Anonymkode: da2d9...75b 4
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #11 Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Min mening er at folk som ikke er single, men som likevel har en dame eller mann på si er desperate. Det kan være enten etter nærhet eller oppmerksomhet, men desperate er de uansett. Det første jeg tenker om en kvinne som er med en utro mann; er at hun er en taper. Alle vet at gifte menn som ikke får nok sex av kona er lette på tråden. De er ikke akkurat en catch 😂 En dame må være veldig desperat hvis hun ikke klarer å finne seg en singel sexpartner, enn denne stakkarslige utro mannen som er helt uttørket etter sex. Som kvinne er noe av det enkleste man kan gjøre, å finne seg en mannlig sexpartner. De som velger gifte menn der de mest desperate kvinnene. Utro menn blir sett ned på av alle jeg kjenner. Tror ikke de skjønner det selv, når det prøver å fiske etter oppmerksomhet, men damer som ikke er tømmestasjoner synes synd på dem. Anonymkode: da2d9...75b Jeg respekterer ikke han jeg har sex med jeg heller, kunne ikke tenkt meg han som partner hadde ikke hatt tillit. Men oppdaget det etter sexen og den er dessverre deilig. Jeg vet han prater med andre og, så ja han er en low life. Anonymkode: 447f3...682
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #12 Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg respekterer ikke han jeg har sex med jeg heller, kunne ikke tenkt meg han som partner hadde ikke hatt tillit. Men oppdaget det etter sexen og den er dessverre deilig. Jeg vet han prater med andre og, så ja han er en low life. Anonymkode: 447f3...682 It takes 2 to tango. Hadde du ikke vært som han så hadde du vel funnet deg en singel mann. Anonymkode: da2d9...75b 3
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #13 Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): It takes 2 to tango. Hadde du ikke vært som han så hadde du vel funnet deg en singel mann. Anonymkode: da2d9...75b Han var ikke åpen om at han var gift først... Skulle mye heller vært med en singel mann, men det er så mange som ikke klarer å oppføre seg. Anonymkode: 447f3...682
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #14 Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han var ikke åpen om at han var gift først... Skulle mye heller vært med en singel mann, men det er så mange som ikke klarer å oppføre seg. Anonymkode: 447f3...682 Er du i hans fangeskap? 😂 Det er ditt valg at du fortsatt har sex man han. Blir dumt å komme med slike unnskyldinger. Anonymkode: da2d9...75b 5
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #15 Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Hvorfor er det slik at kvinner tenner mer på en mann som er gift? Anonymkode: bc237...fdb Alle kvinner gjør ikke det. Har vært med en som var gift en gang, og han dumpet jeg umiddelbart da jeg fant ut at han var gift, + at jeg sa i fra til kona. Mannen kom krypende til meg fordi han ville være med meg, men ikke faen om jeg vil ha en så umoralsk dott i mitt liv. Anonymkode: eb648...e94 7
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #16 Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er du i hans fangeskap? 😂 Det er ditt valg at du fortsatt har sex man han. Blir dumt å komme med slike unnskyldinger. Anonymkode: da2d9...75b Høres sikkert dust ut, men det føles litt sånn. Jeg skal kutte det ut for det der ender aldri godt. Anonymkode: 447f3...682
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #17 Skrevet 3. november 2021 M35 Jeg lever et dobbelt liv. Jeg har 2 familier. altså 2 samboere og 2 unger med vær av de. jeg jobber "offshore" så jeg er 3 uker her og 3 uker der. (Jeg jobber ikke, lever på pengene jeg fikk av å selge firma mitt) møtte de samtidig og klarte ikke å bestemme meg. så har det ballet på seg. Jeg vurdere å si det til begge, flytte i en bolig som har like lang avstand til begge, så jeg værtfall kan ha ungene 50% om ikke 100% (ungene kjenner værandre, men vet ikke om det) Anonymkode: 38018...473 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #18 Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): M35 Jeg lever et dobbelt liv. Jeg har 2 familier. altså 2 samboere og 2 unger med vær av de. jeg jobber "offshore" så jeg er 3 uker her og 3 uker der. (Jeg jobber ikke, lever på pengene jeg fikk av å selge firma mitt) møtte de samtidig og klarte ikke å bestemme meg. så har det ballet på seg. Jeg vurdere å si det til begge, flytte i en bolig som har like lang avstand til begge, så jeg værtfall kan ha ungene 50% om ikke 100% (ungene kjenner værandre, men vet ikke om det) Anonymkode: 38018...473 Hæ? Hvordan går dette an? Anonymkode: 9f181...2b3
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #19 Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Alle kvinner gjør ikke det. Har vært med en som var gift en gang, og han dumpet jeg umiddelbart da jeg fant ut at han var gift, + at jeg sa i fra til kona. Mannen kom krypende til meg fordi han ville være med meg, men ikke faen om jeg vil ha en så umoralsk dott i mitt liv. Anonymkode: eb648...e94 Applaus til deg som sparket mannen og ga beskjed til konen. Skulle ønske flere damer som stod i med opptatte menn gjorde det! Anonymkode: 93e7c...1ad 5
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #20 Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Applaus til deg som sparket mannen og ga beskjed til konen. Skulle ønske flere damer som stod i med opptatte menn gjorde det! Anonymkode: 93e7c...1ad Ja den er grei. Det er bare det at viss de gjør det, så blir de sett på som sjalue og bitter og hevngjerrige. Derfor holder de fleste kjeft. Anonymkode: 9f181...2b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå