Gå til innhold

Sprut uten kontroll

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått ny type. Han gav meg det som må være vaginal orgasme, det har jeg ikke fått før. Og enda jo opp med at det spruta litt. Jeg syns det var ukomfortabelt for det lukta jo litt tiss og lakenet ble vått.. han ble tent av det, men jeg har ikke lyst til at det skal skje igjen. Så spm er: Kan man knipe igjen? Eller må jeg bare unngå vaginale orgasmer?

Anonymkode: 76168...213

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en idiotisk tråd av en som tydelig fisker etter komplimenter nok en gang. 

Anonymkode: f013d...84b

• Liker 1
Skrevet

Oida. Flaut å tisse på seg. Squirt lukter ikke tiss

Anonymkode: 8f2f2...522

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

For en idiotisk tråd av en som tydelig fisker etter komplimenter nok en gang. 

Anonymkode: f013d...84b

TS Seriøst? Hva i huleste skulle dette gi meg noe kred for?? Jeg syns ikke noe om det, og du tror jeg er stolt eller noe?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

TS Seriøst? Hva i huleste skulle dette gi meg noe kred for?? Jeg syns ikke noe om det, og du tror jeg er stolt eller noe?

Bare hev deg over det. 

Synes ikke du skal unngå noe godt, når du først har kommet dit. Prøv å tren knipemuskler, samme som for inkontinens. Så kanskje du får kontroll på det etterhvert. Prøv også å slappe av med tanken på at det kommer litt urin. Det er ikke som om du har bæsja på deg, og håndkle/tisselaken tar seg lett av det. 

Anonymkode: 20bd6...66a

Skrevet

Bruk tisselaken som alle andre som har et bra sexlix. Så kan dere sprute og tisse som dere vil begge to. 

Anonymkode: 8bce7...4c7

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Har fått ny type. Han gav meg det som må være vaginal orgasme, det har jeg ikke fått før. Og enda jo opp med at det spruta litt. Jeg syns det var ukomfortabelt for det lukta jo litt tiss og lakenet ble vått.. han ble tent av det, men jeg har ikke lyst til at det skal skje igjen. Så spm er: Kan man knipe igjen? Eller må jeg bare unngå vaginale orgasmer?

Squirt er jo urin; man mister kontrollen over blæra, og tisser ufrivillig når man får orgasme. Noen synes jo til og med at  dette er stas, så det er vel ingen grunn til at du skulle skamme deg.

Anonymkode: ac86a...63f

Skrevet

Endelig skjønner folk at dette er urin, er så lei av å høre folk si det er noe annet 😂

Anonymkode: 7260d...9d6

Gjest Mysticgirl
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Oida. Flaut å tisse på seg. Squirt lukter ikke tiss

Anonymkode: 8f2f2...522

Squirt er jo tiss, og litt sekret fra skenes kjertler

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...