AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #1 Del Skrevet 2. november 2021 Er snakk om min samboer, født i 1990. Han ønsker å vite dette, mens mammaen hans har ikke peiling og har rotet bort alt av papirer. Vil det finnes noe sted man kan sjekke slikt? Anonymkode: 3a0f1...5d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GammelKaktus Skrevet 2. november 2021 #2 Del Skrevet 2. november 2021 Står inne på helsenorge 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #3 Del Skrevet 2. november 2021 Nei tror det er for langt tilbake det er nok forsvunnet. Fantes ikke helsenorge da. Anonymkode: 9f4c6...c99 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 2. november 2021 #4 Del Skrevet 2. november 2021 Jeg fant mitt på helsenorge. Jeg er født i 1993. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #5 Del Skrevet 2. november 2021 Hvis han er voksen er det nok litt vanskelig å grave frem. Hva skal han med den informasjonen? Anonymkode: fc196...968 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #6 Del Skrevet 2. november 2021 Han kan prøve å oppsøke sykehuset. Kanskje det ligger i arkivet. Anonymkode: f63fa...05e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GammelKaktus Skrevet 2. november 2021 #7 Del Skrevet 2. november 2021 (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei tror det er for langt tilbake det er nok forsvunnet. Fantes ikke helsenorge da. Anonymkode: 9f4c6...c99 Hehe, jeg er født på 80-tallet og alt er registrert på helsenorge. 😄 Det er nok ikke et problem, de har jo overført alt fra papir til digitalt. Endret 2. november 2021 av FrøkenMånestråle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #8 Del Skrevet 2. november 2021 FrøkenMånestråle skrev (Akkurat nå): Hehe, jeg er født på 80-tallet og alt er registrert på helsenorge. 😄 Det er nok ikke et problem. Hvor går du inn? Altså inne på Helse-Norge Anonymkode: 3a0f1...5d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #9 Del Skrevet 2. november 2021 Ta kontakt med sykehuset der han ble født og be om journal. Dere finner informasjon om hvordan dere gjør det ved å Google Anonymkode: 5041f...94b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #10 Del Skrevet 2. november 2021 https://www.startsiden.no/nettliv/2018/06/13/195405474/her-kan-du-se-mer-informasjon-om-din-egen-fodsel Anonymkode: de6a5...1db 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #11 Del Skrevet 2. november 2021 Jeg husker ikke hvor langt tilbake de har lagt inn på helsenorge, men jeg er født før 1970 og fant mine opplysninger der. Lengde, vekt, sykehus, dato og klokkeslett Anonymkode: d2185...e7a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #12 Del Skrevet 2. november 2021 GulSitron skrev (2 minutter siden): Jeg fant mitt på helsenorge. Jeg er født i 1993. på deg selv da eller inne på din mor? For på moren kan det vel være det ligger på helskortet fra når hun hadde deg i pasientjournal. Anonymkode: 9f4c6...c99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #13 Del Skrevet 2. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg husker ikke hvor langt tilbake de har lagt inn på helsenorge, men jeg er født før 1970 og fant mine opplysninger der. Lengde, vekt, sykehus, dato og klokkeslett Anonymkode: d2185...e7a Fant du de på deg selv eller på moren din sin side? Anonymkode: 9f4c6...c99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #14 Del Skrevet 2. november 2021 Medisinsk fødselsregister: https://helsedata.no/no/forvaltere/folkehelseinstituttet/medisinsk-fodselsregister/ Her skal det være mulig å få alt, inkludert apgar-score. Anonymkode: 19031...bd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #15 Del Skrevet 2. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvor går du inn? Altså inne på Helse-Norge Anonymkode: 3a0f1...5d7 pasientjournal. Anonymkode: 9f4c6...c99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #16 Del Skrevet 2. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fant du de på deg selv eller på moren din sin side? Anonymkode: 9f4c6...c99 På min side. Anonymkode: d2185...e7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 2. november 2021 #17 Del Skrevet 2. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): på deg selv da eller inne på din mor? For på moren kan det vel være det ligger på helskortet fra når hun hadde deg i pasientjournal. Anonymkode: 9f4c6...c99 På meg selv. Min mor finner jeg nok ingen info om annet enn at hun står som mor og evt datoen hun døde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #18 Del Skrevet 2. november 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Medisinsk fødselsregister: https://helsedata.no/no/forvaltere/folkehelseinstituttet/medisinsk-fodselsregister/ Her skal det være mulig å få alt, inkludert apgar-score. Anonymkode: 19031...bd2 Men det er på rikshospitalet og ble startet på 1980 tallet, hva med andre sykehus?? Anonymkode: 9f4c6...c99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #19 Del Skrevet 2. november 2021 Medisinsk fødselsregister inneholder opplysninger om alle fødsler og fødte i Norge siden 1967. Det er nå mulig å få innsyn i disse opplysningene om deg selv via «Min helse» på helsenorge.no. Utvalgte opplysninger Du får innsyn i utvalgte opplysninger knyttet til din fødsel; nøyaktig tidspunkt for fødselen og vekt, lengde og hodeomkrets ved fødselen. Du kan også få vite hvem som har hatt tilgang til helseopplysninger som er knyttet til ditt navne eller fødselsnummer. Tjenesten er et resultat av det pågående arbeidet med å digitalisere tjenester knyttet til de registrertes rettigheter og personvern, og har blitt utviklet i et samarbeid mellom Folkehelseinstituttet og Direktoratet for e-helse. Innbyggertjenesten gjør det enklere for de registrerte å få oppfylt sine rettigheter etter personvernlovgivningen. Du finner tjenesten på denne siden under Helseregistre på helsenorge.no. Anonymkode: 19031...bd2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #20 Del Skrevet 2. november 2021 GulSitron skrev (1 minutt siden): På meg selv. Min mor finner jeg nok ingen info om annet enn at hun står som mor og evt datoen hun døde okei fordi jeg har helsekortene fra mine svangerskap inne på meg og ikke på ungene. Anonymkode: 9f4c6...c99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå