Liten og søt Skrevet 5. oktober 2005 #1 Skrevet 5. oktober 2005 Hei!!! Jeg er en ny bruker her og trenger litt hjelp til å komme i gang.... kan noen hjelpe meg.... jeg er helt grønn, men håper jeg blir bedre med litt hjelp.... Hvordan får dere blider på sidene deres??? Hvordan får dere sånnne fine dikt og ordtak på sidene deres??? Hvordan bruker vi dette???? håper noen kan hjelpe..... Jeg er foresten en 32 år gammel prøver som har prøvd lenge..... og som har vært her inne og lest og fått tips. Bestemte meg for å å bli medlem. Hilsen Liten og søt
Felicity Skrevet 5. oktober 2005 #2 Skrevet 5. oktober 2005 Hei og Velkommen Jeg er ikke så flink med å forklare, men kanskje noen andre kan gjøre det for meg... Ville bare ønske deg velkommen og lykke til! Hilsen Lene.
Liten og søt Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2005 Takk for svaret.... jeg er ivertfall i gang her så det er sikkert noen som hjelper meg etter hvert
smile Skrevet 5. oktober 2005 #4 Skrevet 5. oktober 2005 Velkommen! Gå inn på kontrollpanel-din profil. Der kan du endre signatur, legge til bilde/avatar osv.... Det er en egen side på diskusjonsforumet der du kan prøve ut ting og tang. Lykke til med det ene og andre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå