Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I min ungdom kunne jeg "spå" venninner, med vekslende hell 😄😆

Nå er jeg midt i livet og har aldri brydd meg om overnaturlige greier. Når jeg nå tenker meg om har det alltid vært "noe" som har fått meg til å undres litt, men har avfeid det som tilfeldigheter. 

Som barn "så" jeg at mormor kom til å dø av noe stygt inni henne. Hun døde av spiserørskreft men det var over 15 år etter jeg fortalte det til mamma.

Jeg "så" at kong Olav døde. Da hadde jeg en høvelig nyfødt arving så jeg la det i skuffen merket "Ammetåken"

Så har livet gått videre. Jeg har "sett" ting men avfeid det som vås. 

Nå er alt forandret. Jeg vet/aner mer enn jeg burde. Av og til føles det som om jeg leser en dagbok som ikke tilhører meg. 

Jeg vil bare stenge det av! 

Som dere ser så er jeg rimelig desperat som henvender meg til "Krangleguiden".  Hjelp meg!

Anonymkode: 3d2f5...16e

Videoannonse
Annonse
Gjest The High Priestess
Skrevet

Jeg har det ofte på samme måte. Jeg har alltid "visst" ting uten at jeg helt kan forklare hvordan jeg vet det. Min eks for eksempel; jeg visste han var utro og han ble rasende på meg fordi han mente jeg gikk gjennom telefonen hans, noe jeg aldri gjorde. Bare visste det. 

Et par dager før Michael Jackson døde fikk jeg også en skummel følelse av at det straks var hans tur. Fikk hakeslepp da det et par dager senere kom opp på nyhetene at han var død. 

Under studietiden visste jeg resultatet av så å si alle eksamene mine før jeg fikk de tilbake. 

Hvis du har tro på krystallenes kraft, så hadde jeg kanskje gått til innkjøp av en krystall som kan bidra med mer psykisk ro, slik at du kan stenge det mer av, for eksempel ametyst, eller aventurin 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...