AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #1 Skrevet 2. november 2021 Er usikker, funnet mannen i mitt liv! Er ikke så ung lenger (37 år). Jeg har egentlig ikke ønsket flere barn.. hva gjør jeg? Nyte livet eller satse på en attpåklatt? Han er noen få år eldre enn meg. Hva ville dere gjort? Anonymkode: e7586...ea6
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #3 Skrevet 2. november 2021 Vi er på samme alder. Alle venninner som får et "kjærlighetsbarn" med ny mann ender opp som alenemødre til to kull. Et barn påvirker et forhold i stor grad. Men ikke bare forholdet, også dynamikken med barna man har fra før. Så mitt tips - har dere det godt, og alt fungerer, så holder du på status quo. Anonymkode: 001c1...b08 19
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #4 Skrevet 2. november 2021 Kjenner ei i samme situasjon, bare hun har tre barn med to fedre allerede. Jeg blir matt bare av å høre om logistikkutfordringene. Nyt livet, er min mening. Tre barn er nok å holde styr på, selv har jeg bare to, og er med det ferdig på den fronten. Anonymkode: 9d21f...5df 4
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #5 Skrevet 2. november 2021 37, ja.. Det er litt gammelt til å få barn som kvinne. Jeg er også 37 og ferdig med barn. Vi er jo middelaldrende «kjerringer»🤪 om bare 3 år.. Jeg ville ikke fått barn i denne alderen. Stor sjanse å ta med tanke på autisme/ kromosomfeil osv. Anonymkode: eb89b...669 3
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #6 Skrevet 2. november 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er usikker, funnet mannen i mitt liv! Er ikke så ung lenger (37 år). Jeg har egentlig ikke ønsket flere barn.. hva gjør jeg? Nyte livet eller satse på en attpåklatt? Han er noen få år eldre enn meg. Hva ville dere gjort? Anonymkode: e7586...ea6 JEG ville aldri gått tilbake til å ha småbarn. Da må det i såfall vært barnebarn. Vi er ca like gammel (du og jeg) og jeg elsker at barna mine blir mer og mer selvstendig. Tanken på å starte på nytt igjen med smått.....nei, nå venter jeg på barnebarn 🧡 Anonymkode: a8f07...ebe 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #7 Skrevet 2. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): JEG ville aldri gått tilbake til å ha småbarn. Da må det i såfall vært barnebarn. Vi er ca like gammel (du og jeg) og jeg elsker at barna mine blir mer og mer selvstendig. Tanken på å starte på nytt igjen med smått.....nei, nå venter jeg på barnebarn 🧡 Anonymkode: a8f07...ebe Enig. Vi må akseptere at vi ikke er unge damer lenger. Vi nærmer oss middelaldrende og 40 år. Jeg er som sagt også 37. Sånn er livet for alle, vi blir eldre og livet får en ny fase. Anonymkode: eb89b...669 3
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #8 Skrevet 2. november 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er usikker, funnet mannen i mitt liv! Er ikke så ung lenger (37 år). Jeg har egentlig ikke ønsket flere barn.. hva gjør jeg? Nyte livet eller satse på en attpåklatt? Han er noen få år eldre enn meg. Hva ville dere gjort? Anonymkode: e7586...ea6 Ikke et barn til …. Anonymkode: 9a90a...a1c 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #9 Skrevet 2. november 2021 Som en attpåklatt der yngste halvsøslen er 14år eldre så ville jeg enten fått to barn eller ingen. Jeg har hele livet nemlig følt på at de eldre søsknene mine er "ordentlig søsken" som er mye nærmere hverandre og jeg havner liksom litt for meg selv nesten som ett enebarn. Anonymkode: 06a17...0b5 8
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #10 Skrevet 2. november 2021 Har han ingen barn fra før? Vurderer det samme. Jeg tror det handler om å avklare forventninger og ha god kommunikasjon. Og så tror jeg at alt er mulig med riktig innstilling. Hvis du ønsker det,dette er den rette og han er innstilt på forandringene, så gjør det🙂 Anonymkode: dde3a...9f0
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #11 Skrevet 2. november 2021 Og gammel er du ikke🙂 har venninner som får barn over 40. Anonymkode: dde3a...9f0 3
Luckie Skrevet 2. november 2021 #12 Skrevet 2. november 2021 Jeg er like gammel som deg og kunne ikke falt meg inn engang å begynne på nytt igjen, selv om min yngste bare er 4 år. Har heller aldri skjønt greia med kjærlighetsbarn. Hva hvis det blir slutt? 1
Jadzia Skrevet 2. november 2021 #13 Skrevet 2. november 2021 Jeg har aldri skjønt hvorfor man skal få unge med hver eneste mann som er «mannen i vårt liv». Og jeg hadde i hvert fall ikke begynt på nytt igjen når eldste var 12-13! 9
Ulrikke Skrevet 2. november 2021 #14 Skrevet 2. november 2021 (endret) Jeg har bare ett eget barn (har eldre bonusbarn), men da hun var 12 hadde jeg ikke begynt på nytt uansett hva, tror jeg.... Ville definitivt ha nytt livet med større barn! Dersom han er barnløs og ønsker seg barn er det så klart en litt annen problemstilling, men det sier ikke TS noe om... Endret 2. november 2021 av Ulrikke
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #16 Skrevet 2. november 2021 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Enig. Vi må akseptere at vi ikke er unge damer lenger. Vi nærmer oss middelaldrende og 40 år. Jeg er som sagt også 37. Sånn er livet for alle, vi blir eldre og livet får en ny fase. Anonymkode: eb89b...669 Man er ikke middeladrende når man er 40 år. Herregud for noe mas det er om det her inne om dagen. Når det er sagt ville jeg også holdt meg til de tre barna jeg allerede hadde. Nyt heller tiden med mannen i ditt liv uten bleier og våkenetter, og (fortsett å) passe godt på de tre barna. Anonymkode: 537ce...227 3
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #17 Skrevet 2. november 2021 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): 37, ja.. Det er litt gammelt til å få barn som kvinne. Jeg er også 37 og ferdig med barn. Vi er jo middelaldrende «kjerringer»🤪 om bare 3 år.. Jeg ville ikke fått barn i denne alderen. Stor sjanse å ta med tanke på autisme/ kromosomfeil osv. Anonymkode: eb89b...669 Det er ikke gammelt 🤣 Mange i omgangskretsen har fått første/siste i årene 35-40. Det er jo nå vi er godt etablert, med god økonomi og solide forhold. Og fysisk og mentalt føler jeg meg fortsatt i 20-årene. Om noe er jeg sunnere enn den gangen, da jeg kjøper/lager bedre mat, trener mye, og ikke fester lenger. Sannsynligheten for å få barn med kromosonavvik faller faktisk, da man får oppfølging og testing, og kan ta valg basert på det. Jeg synes oppriktig synt på deg om du bare er 37, og går rundt og tenker på deg selv som middelaldrende og kjerring. Anonymkode: 001c1...b08 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #18 Skrevet 2. november 2021 Takk alle sammen 💛 Jeg skal høre på dere og nyte livet. Dere har helt rett. Som sagt, yngste her er 12, dvs de andre to er eldre. Jeg må legge det på hylla. Kanskje kommer det barnebarn med tida og da er det jo et poeng å være litt klar for det også. Jeg får satse på å reise og kose meg med kjærligheten. Jeg har vært ung mor, så hvorfor bli «gammel» mor også? Og ikke minst dette med alt man kan risikere, er man like heldig gang nr 4? Blir med de jeg har. pappen her har barn han også! TS Anonymkode: e7586...ea6 4
Luckie Skrevet 2. november 2021 #19 Skrevet 2. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er ikke gammelt 🤣 Mange i omgangskretsen har fått første/siste i årene 35-40. Det er jo nå vi er godt etablert, med god økonomi og solide forhold. Og fysisk og mentalt føler jeg meg fortsatt i 20-årene. Om noe er jeg sunnere enn den gangen, da jeg kjøper/lager bedre mat, trener mye, og ikke fester lenger. Sannsynligheten for å få barn med kromosonavvik faller faktisk, da man får oppfølging og testing, og kan ta valg basert på det. Jeg synes oppriktig synt på deg om du bare er 37, og går rundt og tenker på deg selv som middelaldrende og kjerring. Anonymkode: 001c1...b08 Å få første barnet rundt 35-40 ER gammelt jo. 3
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #20 Skrevet 2. november 2021 Ja, herlighet. Har du 3 barn og EGENTLIG ikke ønsket flere, og minste er 12, så lurer jeg på hvorfor du nesten ombestemte deg? Herlig med skjønne babyer. Men alt til sin tid. Nå skal du nyte at de blir/er ungdommer uten å ha en baby som er 100% avhengig av deg! De trenger også oppfølging på sin måte 😊 Og herlig å være litt friere også med mer selvstendige barn 😊 Kjærlighetsbarn har dere! Bare ikke "felles". Dere elsker hverandre fortsatt like høyt ❤️ Anonymkode: 9953b...4cf 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå