AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #1 Skrevet 2. november 2021 Jeg har forkjølelses symptomer og er ganske syk, men denne forelesning er en oppsummeringsforelesning og er viktig å delta på. Burde jeg ta på munnbind og dra eller unngå det? Anonymkode: 9e7e0...7fa
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #2 Skrevet 2. november 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har forkjølelses symptomer og er ganske syk, men denne forelesning er en oppsummeringsforelesning og er viktig å delta på. Burde jeg ta på munnbind og dra eller unngå det? Anonymkode: 9e7e0...7fa Selvfølgelig drar du ikke syk på en forelesning under en pandemi. Anonymkode: 4e252...037 5
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #3 Skrevet 2. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Selvfølgelig drar du ikke syk på en forelesning under en pandemi. Anonymkode: 4e252...037 Er ikke selvfølgelig det, er ikke korona hen har, men forkjølelse. Det som burde vært selvfølgelig er at de sørget for videoopptak av forelesningen da isåfall. Anonymkode: 39a34...58a 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #4 Skrevet 2. november 2021 Sånn er livet. Det er urettferdig. Vær glad for at det er en forelesning. Å være syk på eksamen er ikke kult. Da må man vente 1-2 semestre for å ta den igjen. Mange har sluppet unna denne "straffen" under pandemien med nesten alt over nett, men nå begynner ting å gå tilbake til normalen. Nettforelesninger er generelt noe som forelesere ikke ønsker uansett hvor mye studentene ønsker det, så det kan være vanskelig å komme noen vei med dette, selv om jeg skjønner at du helst skulle ha vært der. Det beste er å alliere seg med en medstudent som kan gi deg notater i etterkant. Det er vanskelig hvis man ikke samarbeider med noen om fag, men hvis man skriver en melding på Facebook eller hva slags arena dere bruker til å kommunisere, så kan du jo skrive at du uheldigvis har blitt syk og ikke ønsker å delta på grunn av de andres hensyn, og om noen kunne ha vært så vennlige å dele notater med deg. Det er garantert flere som tilbyr seg, spesielt når du legger det frem som at du er snill som velger å ikke gå i forelesningen. God bedring! Ville ha uansett holdt meg hjemme for rask bedring. Anonymkode: 370c0...1b6 3
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #5 Skrevet 2. november 2021 23 minutter siden, AnonymBruker said: Er ikke selvfølgelig det, er ikke korona hen har, men forkjølelse. Det som burde vært selvfølgelig er at de sørget for videoopptak av forelesningen da isåfall. Anonymkode: 39a34...58a Hvordan vet du at det kun er en forkjølelse? Med mindre TS tar en koronatest så er det faktisk ikke noe noen av oss kan vite. Anonymkode: 4e252...037 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå