smil Skrevet 5. oktober 2005 #1 Skrevet 5. oktober 2005 Trenger et par klassiske sorte støvletter som jeg forhåpentligvis kan bruke noen sesonger fremover. Hva synes dere om disse? Tror de er ekstra vide øverst, så da får jeg dem kanskje på meg... http://www.eurosko.no/kolleksjonendame6.htm
Gjest Bøllefrøet Skrevet 5. oktober 2005 #2 Skrevet 5. oktober 2005 Helt greie, men litt kjedelige syns jeg..
Gjest Xavia Skrevet 5. oktober 2005 #3 Skrevet 5. oktober 2005 Det er jo en klassisk grei støvelett. Personlig synes jeg den blir for kjedelig, også synes jeg den så litt plastikk aktig ut, men det er kanskje bare bildet? :klø:
smil Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter #4 Skrevet 5. oktober 2005 Hm...kanskje. Har ikke sett dem på ordentlig. Har dere tips til andre sorte støvletter som vil "holde seg" en stund? De må være gode å gå i.
smil Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter #5 Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Hva med disse da? Ikke de hvite, men de sorte i midten på høyre side. http://www.eurosko.no/kolleksjonendame10.htm Endret 5. oktober 2005 av smil
Gjest Xavia Skrevet 5. oktober 2005 #6 Skrevet 5. oktober 2005 Har du vært i butikkene og sett? Det er veldig mye stilig nå synes jeg.
smil Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter #7 Skrevet 5. oktober 2005 Har bare vært på Falkanger, og der fant jeg ikke noe. Men får vel ta meg en tur til byen snart
Gjest Lizzi Skrevet 5. oktober 2005 #8 Skrevet 5. oktober 2005 De sorte var elegante og jeg vil tro, tidløse. De kan du bruke til alt! Det enkle er ofte det beste
smil Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter #9 Skrevet 5. oktober 2005 Hehe. Den andre linken ble feil ser jeg. Skulle være et par sorte der også. Ikke helt meg de hvite der nei Får ikke til den linken. Jeg mente på de midterste til høyre på den siden.
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2005 #10 Skrevet 5. oktober 2005 Jeg synes de var dødsfine til støvletter å være, jeg kan ikke fordra disse fancy shit-skoene yo
Gjest Virvel Skrevet 6. oktober 2005 #11 Skrevet 6. oktober 2005 De første du linket til var helt enkle og pene. Støvletter trenger ikke å være så fancy i seg selv, men sammen med et helt antrekk og det rette tilbehøret kan de være knallfine likevel. Det beste med litt enkle, klassiske støvletter er jo at de kan brukes til alt.
Gjest Milah Skrevet 6. oktober 2005 #12 Skrevet 6. oktober 2005 Synes de første støvlettene var finere enn de andre.
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2005 #13 Skrevet 6. oktober 2005 syns de andre skoene var kulest jeg, men det kommer vel litt ann på hvor gammel du er.. men er du i tenåra er de abselutt kulest
hilli Skrevet 6. oktober 2005 #14 Skrevet 6. oktober 2005 De først støvlettene var finest, bortsett fra at de ser litt billige ut...
Gjest Gitte Skrevet 6. oktober 2005 #15 Skrevet 6. oktober 2005 Jeg syns de var fine, klassiske støvletter. Hadde kanskje ikke brukt de på byen men..
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2005 #16 Skrevet 6. oktober 2005 Ingen av dem var noe å juble over, men det første parret var jo streit nok... (det andre var bare rart)
Gjest Purple Skrevet 6. oktober 2005 #17 Skrevet 6. oktober 2005 Lurer på om jeg har sett de første du linket til. Hvis det er de jeg tenker på, så er de i sånn stretch-materiale.
blå Skrevet 6. oktober 2005 #18 Skrevet 6. oktober 2005 Om du liker spiss tupp og høy hel så kan du sikkert bruke de mange sesonger fremover. Jeg går bare å gleder meg til de spisse tuppene forsvinner. Ja til rund og firkantet tupp. (heldigvis begynner det å komme noen av de nå.)
smil Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter #19 Skrevet 7. oktober 2005 Var i butikken og prøvde det ene paret i går. De som heter mocca. De var ikke spesielt fine. De var ekstra vide oppe, så de var faktisk for vide for meg! Og jeg som alltid har problem med å finne støvletter som er store nok rundt leggen. Dessuten så de litt billige ut også. Skinnet var ikke noe fint. De kostet bare 850 kr også da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå