Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Helt greie, men litt kjedelige syns jeg..

Skrevet

Det er jo en klassisk grei støvelett. Personlig synes jeg den blir for kjedelig, også synes jeg den så litt plastikk aktig ut, men det er kanskje bare bildet? :klø:

Skrevet

Hm...kanskje. Har ikke sett dem på ordentlig. Har dere tips til andre sorte støvletter som vil "holde seg" en stund? De må være gode å gå i.

Skrevet

Har du vært i butikkene og sett? Det er veldig mye stilig nå synes jeg.

Skrevet

Har bare vært på Falkanger, og der fant jeg ikke noe. Men får vel ta meg en tur til byen snart :)

Skrevet

De sorte var elegante og jeg vil tro, tidløse. De kan du bruke til alt!

Det enkle er ofte det beste ;)

Skrevet

Hehe. Den andre linken ble feil ser jeg. Skulle være et par sorte der også. Ikke helt meg de hvite der nei :ler: Får ikke til den linken. Jeg mente på de midterste til høyre på den siden.

Skrevet

Jeg synes de var dødsfine til støvletter å være, jeg kan ikke fordra disse fancy shit-skoene yo :(

Skrevet

De første du linket til var helt enkle og pene. Støvletter trenger ikke å være så fancy i seg selv, men sammen med et helt antrekk og det rette tilbehøret kan de være knallfine likevel. Det beste med litt enkle, klassiske støvletter er jo at de kan brukes til alt.

Skrevet
:) Synes de første støvlettene var finere enn de andre.
Skrevet

syns de andre skoene var kulest jeg, men det kommer vel litt ann på hvor gammel du er.. men er du i tenåra er de abselutt kulest ;)

Skrevet

De først støvlettene var finest, bortsett fra at de ser litt billige ut...

Skrevet

Jeg syns de var fine, klassiske støvletter. Hadde kanskje ikke brukt de på byen men..

Skrevet

Ingen av dem var noe å juble over, men det første parret var jo streit nok... (det andre var bare rart)

Skrevet

Lurer på om jeg har sett de første du linket til. Hvis det er de jeg tenker på, så er de i sånn stretch-materiale.

Skrevet

Om du liker spiss tupp og høy hel så kan du sikkert bruke de mange sesonger fremover. Jeg går bare å gleder meg til de spisse tuppene forsvinner. Ja til rund og firkantet tupp. (heldigvis begynner det å komme noen av de nå.)

Skrevet

Var i butikken og prøvde det ene paret i går. De som heter mocca. De var ikke spesielt fine. De var ekstra vide oppe, så de var faktisk for vide for meg! Og jeg som alltid har problem med å finne støvletter som er store nok rundt leggen. Dessuten så de litt billige ut også. Skinnet var ikke noe fint. De kostet bare 850 kr også da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...