Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du erfaringer med det?  

Anonymkode: 71f6a...083

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hver gang jeg søkte om sosialhjelp ringte de meg på Zoom. En gang viste jeg pikken min, da sluttet de å ringe og bare sendte meg pengene.

Anonymkode: 49b37...239

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hver gang jeg søkte om sosialhjelp ringte de meg på Zoom. En gang viste jeg pikken min, da sluttet de å ringe og bare sendte meg pengene.

Du er forstyrret mao?

Anonymkode: 11c05...dd1

• Liker 1
Skrevet

Ikke på video, har bare vært i dialogmøte på kontoret deres. Men vil tro det foregår på samme måte, bare at det er over video. Sikkert koronarestriksjoner?

Anonymkode: 28922...b69

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du er forstyrret mao?

De forstyrrer meg når de ringer, ja.

Skrevet

Fungerte på samme måte som må ved fysisk oppmøte, egentlig. Sånn bortsett fra at det er digitalt :ler:

Fikk tilsendt en link hvor jeg skulle logge meg inn til avtalt tidspunkt, så ringte den ansatte opp på den greia som dukket opp, og vips så hadde man digitalt møte. :)

Veldig enkelt, jeg fikk forklart godt i forkant hvordan det fungerte. 

Anonymkode: 91b87...fb9

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Du er forstyrret mao?

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hm. Den må være liten og ekkel da, når de ikke ringer å vil se den mer?

Anonymkode: 8037d...3ec

• Liker 2
Skrevet
19 hours ago, AnonymBruker said:

Vi bruker ikke Zoom. :)

Anonymkode: fdec6...635

• Liker 1
Skrevet

Hadde det forrige uke. Fikk spørsmål om jeg syns det var ok i forkant, og jeg har ikke noe imot digitale møter. Fikk link i forkant, og hun fra NAV satt klar når jeg logget meg inn. Veldig enkel og grei løsning som NAV bruker, bare logg på inne på NAV og linken videre derfra, skriv inn navn, og godta mikrofon/video.  Alt gikk veldig fint. 

Anonymkode: b980b...f88

Skrevet

Nei, men jeg var der på møte på kontoret deres noen år før pandemien, og var der sammen med saksbehandler og lege. Det kan virke skremmende og alvorlig, men det gikk fint. På video kan det kanskje virke mer seriøst, men tror ikke det er noe å grue seg til.

Anonymkode: a4c4b...7a7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...