Gå til innhold

Tenner ikke på mannen i gata

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er kvinne og jeg har aldri tent på en mann jeg ikke har et forhold til. Jeg tenker aldri sex når jeg ser en kjekk mann. Jeg har heller aldri fantasert om en reel person jeg kjenner eller vet hvem er. 

Jeg trenger litt mer tid og intim kontakt sammen med partner før jeg tenner. Altså holder det ikke å se en naken mann for meg, heller ikke partner. 

Har ingen problemer med egen seksualitet, jeg synes bare det blir for nært å ha fantasier om mennesker jeg faktisk kjenner. 

Flere som har det på samme måte?

Anonymkode: de43f...23c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fantaserer heller ikke om folk jeg kjenner. Er redd for å gi næring til sånt, tenk om jeg plutselig blir forelska i/skikkelig tent på dem? 

Jeg kan se en mann og tenke at han er attraktiv, men ikke sånn at jeg umiddelbart ser for meg oss tett omslynget liksom.

Anonymkode: 3ca9e...068

Skrevet

Helt normalt

Anonymkode: 1fabf...cc1

Skrevet

Mannen i gata blir lett påkjørt 

Anonymkode: 82fd0...450

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg er kvinne og jeg har aldri tent på en mann jeg ikke har et forhold til. Jeg tenker aldri sex når jeg ser en kjekk mann. Jeg har heller aldri fantasert om en reel person jeg kjenner eller vet hvem er. 

Jeg trenger litt mer tid og intim kontakt sammen med partner før jeg tenner. Altså holder det ikke å se en naken mann for meg, heller ikke partner. 

Har ingen problemer med egen seksualitet, jeg synes bare det blir for nært å ha fantasier om mennesker jeg faktisk kjenner. 

Jeg er mann, og blir heller ikke tent på en kvinne som jeg ikke har forhold til. Og heller ikke hvis jeg ser en vakker kvinne. Men jeg fantaserer ofte på kvinner jeg kjenner og fremmede

Jeg trenger ikke så mye tid eller intimkontakt for å tenne på en kvinne, men jeg blir ikke tent av å se en naken kvinne med lukket vagina. Nakenhet er en naturlig ting for meg, og ser ikke noe seksuelt i det heller. Jeg blir kun tent hvis hun målrettet frister meg til ereksjon, det skal forbausende lite til...

Jeg har heller ingen problemer med min egen seksualitet, men jeg synes ikke det blir for nært å ha fantasier om mennesker jeg faktisk kjenner. Men det er fordi jeg ser på fantasi som min egen hemmelighet, og som på en ekstra usynlig erogen sone. I fantasier finnes ingen tabuer.. eller mennesker som bryter inn, og sier nedlatende ting om dine fantasier.

Det er bare så fantastisk behagelig å ha fantasier, det blir som et KG helt fri for troll... det har vært fantastisk🤭

Skrevet

Ok dere her som sier dere må ha intimitet for å bli tent. Hvor populære var dere når dere var yngre? Av de menn som svarer var det kanskje også sånn at dere ble venner med mange av jentene dere var interesserte i? 

Tror det handler mer om at dere har et behov for bekreftelse i en relasjon med basis i egen usikkerhet som totalt overskygger resten. Så er det også sånn at det er mulig å skille mellom sex og intimitet. Anbefales.

Anonymkode: 6c3bb...f11

Skrevet

Det kalles gjerne demiseksuell, og er helt normalt. Er det selv. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Ok dere her som sier dere må ha intimitet for å bli tent. Hvor populære var dere når dere var yngre? Av de menn som svarer var det kanskje også sånn at dere ble venner med mange av jentene dere var interesserte i?

Jeg var kåt som f, fra jeg var 7 år gammel. Det hjalp meg jo ingenting.  Det med å havne i en seksuell /romantisk /vennskapelig relasjon er vel mer basert på selvtillit, enn om det er tenning til stede? 

Anonymkode: 9c099...2a9

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Fornuftig av deg. Mannen i gata er ofte en pervers jævel som skal slikke deg i rumpa og penetrere rumpehullet ditt. Stay tuned

Anonymkode: 91772...4a2

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tror det handler mer om at dere har et behov for bekreftelse i en relasjon med basis i egen usikkerhet som totalt overskygger resten. Så er det også sånn at det er mulig å skille mellom sex og intimitet. Anbefales.

Sex uten intimitet anbefales ikke. Det er kaldt og overflatisk.

• Liker 1
Skrevet
Adrenalina1 skrev (1 minutt siden):

Sex uten intimitet anbefales ikke. Det er kaldt og overflatisk.

Enig med deg. Det blir meningsløst og gir ingenting, annet enn evt. anger.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har alltid vært midt på treet populær, rolig og flink på dagtid og vill på kveldstid. Tror ikke det handler om det, har god selvtillitt og er ikke usikker. Føler ikke noe behov for å separere sex og intimitet når det er så mye bedre å kombinere det. Har vært i fast forhold siden videregående, som kanskje har formet meg litt.

Anonymkode: 14413...981

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...