Gå til innhold

er støvletter med kilehæl fint?

Anbefalte innlegg

Gjest Bøllefrøet
Skrevet (endret)

Nei.. De var for klumpete syns jeg

Endret av *MissA*
Skrevet

Kanskje ikkje dei der, men syns kilehæl er fint på enkle støvlettar.

Skrevet

Likte ikke de duskene men jeg elsker kilehæl. :)

Skrevet

Jeg synes kilehæl kan være kjempestilig. :Nikke:

Skrevet

I utgangspunktet syns jeg kilehæl er det styggeste jeg ser, men så så jeg det på en dame her om dagen og det var kjempestilig!

Skrevet

Kilehæl er det styggeste jeg ser på sko, syns det får skoene til å virke svære og klumpete. Og de støvlettene der var heller ikke fine, pga hælen spesielt..

Skrevet (endret)

Ingen kilehæl-fan her heller. Generelt synes jeg det blir for klumpete og platåskoaktig, men jeg har sett noen få sko hvor det faktisk var fint også. Disse støvlettene kledde det derimot ikke... Tror de hadde vært finere med vanlig hæl. Men for all del, så lenge jeg slipper å gå med dem selv, bryr jeg meg egentlig ikke. :icon_smile: Pleier ikke å henge meg så veldig opp i hva andre har på seg, så om jeg hadde sett deg i de støvlettene hadde jeg sannsynligvis ikke reagert i det hele tatt.

Endret av Virvel
Skrevet

Nei, de var for klumpete for min smak....

Skrevet

Likte ikke disse støvlettene. Og er ikke veldig fan av kilehæl, men det funker en sjelden gang!

Annonse
Gjest Vindelspev
Skrevet

Som mange andre her synes jeg kilehæl er klumpete og lite feminint.

Skrevet

Jeg er veldig glad i kilehel, men ikke dusker. I tillegg syns jeg helen var for spinkel for støvletten, så nei, jeg likte de ikke fordi de var litt "mismatch".

Gjest Gjest_gladidag_*
Skrevet

Syns de er lekre....så på de i går faktisk, men har allerede kjøpt tre par støveletter i høst!! Syns kilehæl er fint, leggene mine ser slanke og lange ut i det og det er ye lettere å gå i enn tynne hæler..

Skrevet

Støvlettene var kule bortsett fra mokasin-duskene foran!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...