Gå til innhold

Spørsmål til kvinner om partners lyster.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dersom det kom frem at kjæresten din hadde litt spesielle lyster og spurte om du ville tisse i munnen hans. Ville du gjort det? Ville du forandret syn på ham?

Litt nervøs for hvordan hun tar det om jeg spør….

Anonymkode: c894d...a66

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare å vente på at de surmagga kjerringene her inne skal slakte dette. :popcorn:

Anonymkode: afd0a...557

• Liker 3
Gjest Elder Millennial
Skrevet

Jeg er veldig åpen for å prøve nye ting, men er jo ikke alle som er det. 

Hvordan er dama di ellers? Liker hun å prøve nye ting? 

Jeg ville begynt litt forsiktig, hvis du er med på badet når hun tisser så kan du jo si hun er sexy mens hun tisser å se hva som skjer? 

Tar hun det bra, så kan du jo alltids spørre om du kan få se nærmere å ta det litt der ifra. 

Skrevet
Ominous skrev (5 minutter siden):

Jeg er veldig åpen for å prøve nye ting, men er jo ikke alle som er det. 

Hvordan er dama di ellers? Liker hun å prøve nye ting? 

Jeg ville begynt litt forsiktig, hvis du er med på badet når hun tisser så kan du jo si hun er sexy mens hun tisser å se hva som skjer? 

Tar hun det bra, så kan du jo alltids spørre om du kan få se nærmere å ta det litt der ifra. 

Hun prøver gjerne nye stillinger og nye steder for sex, men ikke noe mer kinky så langt. Ikke så veldig kinky jeg heller, bortsett fra at jeg liker, og savner, å motta wet.

Takk for innspill, kanskje en måte å gjøre det på.

Andre som har tanker om dette?

• Liker 1
Skrevet

Hvordan ville kvinner her inne likt at partner tok opp noe sånt?

TS

Skrevet

Hmm. Så du har gjort det før? Så du vet at du liker det?

Jeg tror nok at å tisse i kjeften hans hadde blitt litt drøyt å begynne med. Men om han spurte om jeg kunne tisse på et annet sted på kroppen, sånn foten eller noe, så hadde jeg tenkt ok, sikkert greit det🤷‍♀️ Og hvis det var greit ig han åpenbart syntes det var topp, så kunne det kanskje eskalert derfra.

Hadde forresten reagert myyye mer negativt om han ville tisse i min munn. Uaktuelt😅

Anonymkode: bf00a...46a

• Liker 4
Skrevet

Ja, har gjort det før med tidligere kjæreste og vet at jeg liker det. Da var det hun som foreslo det, hun tente på å tisse på meg.

Ja, kan være en ide å begynne i det små. Vil ikke at hun skal føle seg presset til noe hun ikke vil.

TS

Skrevet

Jeg barer lurer på om man kan introdusere wet på en litt mer forsiktig måte. Om hun ikke har gjort det før eller tenkt på det så kan det kanskje virke voldsomt å skulle tisse deg i munnen. Som foreslått lenger opp her, spørre om du kan høre henne tisse? Er hun åpen for det kan dere etterhvert ta det med inn i dusjen?

• Liker 1
Skrevet
wandagirl skrev (3 minutter siden):

Jeg barer lurer på om man kan introdusere wet på en litt mer forsiktig måte. Om hun ikke har gjort det før eller tenkt på det så kan det kanskje virke voldsomt å skulle tisse deg i munnen. Som foreslått lenger opp her, spørre om du kan høre henne tisse? Er hun åpen for det kan dere etterhvert ta det med inn i dusjen?

Har du selv prøvd wet og liker du det? 

Anonymkode: 5deec...8e7

Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Bare å vente på at de surmagga kjerringene her inne skal slakte dette. :popcorn:

Anonymkode: afd0a...557

Denne posten er så 100% spot on. Trodde det bare var meg som synes det er i overkant mye pripne bitre tanter her som må legge fra seg strikkepinnene før hver gang de poster. 😂

Anonymkode: 97753...340

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvordan ville kvinner her inne likt at partner tok opp noe sånt?

TS

I et trygt og godt forhold, som det jeg er i, er det rom for å dele tanker om seksuelle fantasier. Noen blir forsøkt, andre ikke. Jeg ser absolutt ikke ned på mannen bare fordi vi ikke alltid deler de samme fantasiene. Og motsatt, han ser ikke ned på meg. 

Anonymkode: b2978...cfa

• Liker 2
Skrevet

Syns det er en helt sjuk ting å like😂 Men smaken er som baken. Hvis partner hadde tatt det opp, tent på det og ønsket det. Hvorfor ikke? Du kan jo små hinte, se hva hun sier. 

Anonymkode: 98549...3eb

• Liker 2
Skrevet
wandagirl skrev (56 minutter siden):

Ja, er nok en ide å begynne forsiktig så hun ikke skremmes av det. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Syns det er en helt sjuk ting å like😂 Men smaken er som baken. Hvis partner hadde tatt det opp, tent på det og ønsket det. Hvorfor ikke? Du kan jo små hinte, se hva hun sier. 

Anonymkode: 98549...3eb

Vi er forskjellige, helt greit at du ikke liker det. For oss som tenner på det er det fantastisk å drikke de edle dråpene til den vi er glad i.

Skrevet

Jeg hadde blitt veldig overraska da han ikke er en særlig kinky mann (noe jeg syns er bra), men hvis det var noe veldig viktig for han kunne jeg prøvd, helst i dusjen da og etter å ha drukket uhorvelige mengder vann.

Anonymkode: ef494...b27

• Liker 1
Skrevet

Nei, dette er en hard grense for meg. 
heldigvis vet partner allerede dette. 

Gjest Paramount
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Litt nervøs for hvordan hun tar det om jeg spør….

Kvinner er ofte tøffere enn menn på dette området. Spesielt de som har skiftet bleier på barn mens mannen har lurt seg unna. Mange kvinner takler utmerket jobber i barnehager og omsorgsyrker, bedre enn menn. Det er nok mannen som er mest nervøs her, selv om det hjelper å være en sexgris😅 . Men små skritt er alltid smart. Jeg startet med å mase meg til å få se når hun tisset i buskene hjem fra fest, og på do. Det var ingen big deal, selv om dama ikke er spesielt kinky. Når jeg til slutt ville drikke fra henne lo hun bare, og lot det skje. Men det finnes andre kvinner der ute, så vær på vakt ;).

Skrevet
Paramount skrev (1 minutt siden):

Kvinner er ofte tøffere enn menn på dette området. Spesielt de som har skiftet bleier på barn mens mannen har lurt seg unna. Mange kvinner takler utmerket jobber i barnehager og omsorgsyrker, bedre enn menn. Det er nok mannen som er mest nervøs her, selv om det hjelper å være en sexgris😅 . Men små skritt er alltid smart. Jeg startet med å mase meg til å få se når hun tisset i buskene hjem fra fest, og på do. Det var ingen big deal, selv om dama ikke er spesielt kinky. Når jeg til slutt ville drikke fra henne lo hun bare, og lot det skje. Men det finnes andre kvinner der ute, så vær på vakt ;).

Så bra!!

Skrevet

Man skal jo ikke drikke tiss:sad:

Anonymkode: 8e101...e6e

Skrevet

Nei, dette hadde jeg hatt problemer med. Tror jeg lett kunne endret synet på min mann om han introduserte dette som noe han ønsket, dessverre. 

Anonymkode: 1bd01...ab5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...