Gjest Somo16 Skrevet 1. november 2021 #1 Skrevet 1. november 2021 Er trumf og handle på kiwi det enkleste og billigste alternativet? det gjelder dagligvare og mat.
Gjest Somo16 Skrevet 1. november 2021 #3 Skrevet 1. november 2021 solietta skrev (2 minutter siden): Ja har hvertfall funnet ut det 😄 Så bra! Prøver å finne ut det selv. Men det er lurt å kjøpe Fex snop, dopapir, vadkemiddel å sånne ting på rusta ?
Gjest HegeMarie Skrevet 1. november 2021 #4 Skrevet 1. november 2021 Om du vil handle det meste i en butikk, er Kiwi et godt alternativ. Dersom du har tid og overskudd til det kan det også være lurt å sjekke andre butikker, som f.eks Obs. De er jevnt over høyere priser, men ofte svært gode kampanjer på enkeltvarer. Jeg pleier å hamstre på de gode tilbudene og gjøre resten av handelen på Kiwi og Rema. Og ja, du kan spare på å handle enkeltvarer på Rusta, Normal, Europris.. Det er litt jobb å få optimalt tilbake for pengene dine, og tid er også penger.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #5 Skrevet 1. november 2021 Betaler du med et visst kredittkort i tillegg får du 4% bonus på alt av dagligvarer du handler Anonymkode: 08187...b07
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #6 Skrevet 1. november 2021 HegeMarie skrev (1 time siden): Om du vil handle det meste i en butikk, er Kiwi et godt alternativ. Dersom du har tid og overskudd til det kan det også være lurt å sjekke andre butikker, som f.eks Obs. De er jevnt over høyere priser, men ofte svært gode kampanjer på enkeltvarer. Jeg pleier å hamstre på de gode tilbudene og gjøre resten av handelen på Kiwi og Rema. Og ja, du kan spare på å handle enkeltvarer på Rusta, Normal, Europris.. Det er litt jobb å få optimalt tilbake for pengene dine, og tid er også penger. Europris er da ikke billig? Unntagen kampanjer selvfølgelig, som alle andre. Sjekk prisene neste gang. Du blir nok veldig overasket 💸 Anonymkode: 42712...85a
Gjest HegeMarie Skrevet 1. november 2021 #7 Skrevet 1. november 2021 (endret) AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Europris er da ikke billig? Unntagen kampanjer selvfølgelig, som alle andre. Sjekk prisene neste gang. Du blir nok veldig overasket 💸 Anonymkode: 42712...85a Enig i det. Derfor jeg sier enkeltvarer 😉 Sjekker alltid pris. Endret 1. november 2021 av HegeMarie
Gjest Somo16 Skrevet 1. november 2021 #8 Skrevet 1. november 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Betaler du med et visst kredittkort i tillegg får du 4% bonus på alt av dagligvarer du handler Anonymkode: 08187...b07 Eier ikke kredittkort desverre
PetterKanin Skrevet 2. november 2021 #9 Skrevet 2. november 2021 Om du har ting du bruker mye penger på er Rema billigst som følge av Æ på disse tingene.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #10 Skrevet 2. november 2021 Meld deg inn i Æ hos Rema. registrer bankkortet du pleier å betale med, så får du 10% rabatt på de tingene du handler mest, eller velger å ha på 10-på-10 listen din der (de 10 varene du har på listen, som gir 10% rabatt). Jeg har valgt f.eks. Lambi dopapir på den listen, så det får jeg 10% på. I tillegg literskartonger med den melken jeg kjøper ofte, den får jeg også 10% på. Anonymkode: bf0c6...558
Gjest Somo16 Skrevet 2. november 2021 #11 Skrevet 2. november 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Meld deg inn i Æ hos Rema. registrer bankkortet du pleier å betale med, så får du 10% rabatt på de tingene du handler mest, eller velger å ha på 10-på-10 listen din der (de 10 varene du har på listen, som gir 10% rabatt). Jeg har valgt f.eks. Lambi dopapir på den listen, så det får jeg 10% på. I tillegg literskartonger med den melken jeg kjøper ofte, den får jeg også 10% på. Anonymkode: bf0c6...558 Ja jeg har dette og. Men Hvis man vil ha det billigste og enkleste alternativet så er det trumf, rema 1000 og å handle snop på Fex rusta? Eller sån stor vaskemiddel på rusta? Sant?
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #12 Skrevet 2. november 2021 Jeg synes Rema er rimeligere. Og de har også bedre kvalitet på sine egne merker enn Kiwi sine First Price. Og så er det 10-på-10 listen og personlige kuponger hver uke. Innimellom egne tilbud for æ-kunder, f eks 20% på frukt og grønt. Vaskemiddel kan jeg ikke svare på. Vi kjøper kun Coop sin Ænglamark. Den er ikke dyr i utgangspunktet, men jevnlig har de produktene til - 30 - 40%, og da handler jeg inn slik at jeg har i et par mnd. Anonymkode: badf0...1b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå