Gå til innhold

Er trumf det billigste alternativet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er trumf og handle på kiwi det enkleste og billigste alternativet? det gjelder dagligvare og mat.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja har hvertfall funnet ut det 😄

Skrevet
solietta skrev (2 minutter siden):

Ja har hvertfall funnet ut det 😄

Så bra! Prøver å finne ut det selv. Men det er lurt å kjøpe Fex snop, dopapir, vadkemiddel å sånne ting på rusta ? 

Gjest HegeMarie
Skrevet

Om du vil handle det meste i en butikk, er Kiwi et godt alternativ. Dersom du har tid og overskudd til det kan det også være lurt å sjekke andre butikker, som f.eks Obs.

De er jevnt over høyere priser, men ofte svært gode kampanjer på enkeltvarer.

Jeg pleier å hamstre på de gode tilbudene og gjøre resten av handelen på Kiwi og Rema.

Og ja, du kan spare på å handle enkeltvarer på Rusta, Normal, Europris..

Det er litt jobb å få optimalt tilbake for pengene dine, og tid er også penger.

Skrevet

Betaler du med et visst kredittkort i tillegg får du 4% bonus på alt av dagligvarer du handler

Anonymkode: 08187...b07

Skrevet
HegeMarie skrev (1 time siden):

Om du vil handle det meste i en butikk, er Kiwi et godt alternativ. Dersom du har tid og overskudd til det kan det også være lurt å sjekke andre butikker, som f.eks Obs.

De er jevnt over høyere priser, men ofte svært gode kampanjer på enkeltvarer.

Jeg pleier å hamstre på de gode tilbudene og gjøre resten av handelen på Kiwi og Rema.

Og ja, du kan spare på å handle enkeltvarer på Rusta, Normal, Europris..

Det er litt jobb å få optimalt tilbake for pengene dine, og tid er også penger.

Europris er da ikke billig? Unntagen kampanjer selvfølgelig, som alle andre.

Sjekk prisene neste gang. Du blir nok veldig overasket 💸

Anonymkode: 42712...85a

Gjest HegeMarie
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Europris er da ikke billig? Unntagen kampanjer selvfølgelig, som alle andre.

Sjekk prisene neste gang. Du blir nok veldig overasket 💸

Anonymkode: 42712...85a

Enig i det. Derfor jeg sier enkeltvarer 😉

Sjekker alltid pris.

Endret av HegeMarie
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Betaler du med et visst kredittkort i tillegg får du 4% bonus på alt av dagligvarer du handler

Anonymkode: 08187...b07

Eier ikke kredittkort desverre

Skrevet

Om du har ting du bruker mye penger på er Rema billigst som følge av Æ på disse tingene.

Skrevet

Meld deg inn i Æ hos Rema. registrer bankkortet du pleier å betale med, så får du 10% rabatt på de tingene du handler mest, eller velger å ha på 10-på-10 listen din der (de 10 varene du har på listen, som gir 10% rabatt).

Jeg har valgt f.eks. Lambi dopapir på den listen, så det får jeg 10% på. I tillegg literskartonger med den melken jeg kjøper ofte, den får jeg også 10% på.  

Anonymkode: bf0c6...558

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Meld deg inn i Æ hos Rema. registrer bankkortet du pleier å betale med, så får du 10% rabatt på de tingene du handler mest, eller velger å ha på 10-på-10 listen din der (de 10 varene du har på listen, som gir 10% rabatt).

Jeg har valgt f.eks. Lambi dopapir på den listen, så det får jeg 10% på. I tillegg literskartonger med den melken jeg kjøper ofte, den får jeg også 10% på.  

Anonymkode: bf0c6...558

Ja jeg har dette og. Men Hvis man vil ha det billigste og enkleste alternativet så er det trumf, rema 1000 og å handle snop på Fex rusta? Eller sån stor vaskemiddel på rusta? Sant? 

Skrevet

Jeg synes Rema er rimeligere. Og de har også bedre kvalitet på sine egne merker enn Kiwi sine First Price. Og så er det 10-på-10 listen og personlige kuponger hver uke. Innimellom egne tilbud for æ-kunder, f eks 20% på frukt og grønt.

Vaskemiddel kan jeg ikke svare på. Vi kjøper kun Coop sin Ænglamark. Den er ikke dyr i utgangspunktet, men jevnlig har de produktene til - 30 - 40%, og da handler jeg inn slik at jeg har i et par mnd. 

Anonymkode: badf0...1b8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...