AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #1 Del Skrevet 1. november 2021 Har trent nå siden april, i starten mye gåing og sykling. Etterhvert startet jeg å løpe mye nedover bakker. Fikk etter noen måneder vondt i den ene hofta etter trening. Tror det er hofteleddsbøyeren. Nå har jeg smerter i begge. Mest vondt når jeg ligger i senga og skal sove. Lite vondt når jeg trener. Hva kan man gjøre med dette? Ønsker ikke å slutte å løpe heller. Er det ufarlig smerte? Anonymkode: ea731...c3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest The High Priestess Skrevet 1. november 2021 #2 Del Skrevet 1. november 2021 Om du er bekymret så dra til legen. H*n kan henvise deg til riktige fagfolk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #3 Del Skrevet 2. november 2021 Noen som har erfaringer med dette? Er 40 år, så skjønner jeg skal gå til legen om jeg er skadet/syk. Anonymkode: ea731...c3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #4 Del Skrevet 2. november 2021 Ja, hadde lignende smerter. Gikk til legen og fikk betennelsesdempende, som hjalp raskt. Roet ned på løpingen et par uker, og har ikke hatt problemer siden. Anonymkode: 59b7e...2c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #5 Del Skrevet 2. november 2021 Jeg har gjort en del yoga tilpasset løpere (søk yoga for running) som har hjulpet meg masse med hoftene. Anonymkode: 2a272...fc0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #6 Del Skrevet 5. november 2021 Jeg hadde det samme. Men jeg fortsatte å jogge og etterhvert gikk det over. Noen smerter kan man trene seg gjennom, noen ganger må man ta en pause. Anonymkode: 06664...e36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #7 Del Skrevet 5. november 2021 Trener du styrke i tillegg når du løper så mye? For mange er styrketrening av bein/hofter/rumpe/rygg helt essensielt for å unngå vondter og skader. Anonymkode: 35b2a...7ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #8 Del Skrevet 5. november 2021 Ja, styrketrening skal hjelpe. Jeg tøyer i tillegg hofteleddsbøyern. Anonymkode: c1596...7af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå