Gå til innhold

Funker head n shoulders shampoo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har slitt med flass og irritert hodebunn i lang tid. Har testet Kerastase sine produkter til dette, har testet Oribe sine. Har også testet shampoo fra apotek og behandling med fungoral. 

Jeg er lei av å kaste bort penger på ekstremt dyre produkt som ikke gjør jobben. Så vurderer nå å teste om det enkle faktisk er det beste. Noen som har brukt det og fått resultat?

Anonymkode: f0f62...b50

Skrevet

Jeg prøvde det og fikk fullt av kviser i hodebunnen og intens kløe. Aldri igjen.

Anonymkode: b1a9f...14a

Skrevet

Ødelegger håret da. Den er full av drittstoff og kjempe kjemisk så håret blir skadet. 

Anonymkode: 57b21...b82

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Jeg prøvde det og fikk fullt av kviser i hodebunnen og intens kløe. Aldri igjen.

Ikke så rart. Det er mye parfyme i den. Tips til forbrukere: Sjekk alltid ingredienslisten. 

Anonymkode: 98fee...e75

Skrevet

Jeg har ingen problemer mee den sjampoen 🤷‍♀️

Anonymkode: d1bb7...0a2

Skrevet

Har du vært hos lege og sjekket at det faktisk er flass du har? Jeg trodde lenge at jeg slet med flass, men hadde visst hodebunnspsoriasis. Shampoo mot flass gjorde alt bare verre.

Anonymkode: 648b4...eea

• Liker 1
Gjest laPistola
Skrevet

Har du flass eller tørr hodebunn? ( hvis du har flass, og ikke tørr hodebunn som « flasser av» , tror jeg du må på apotek eller til frisør) jeg bruker denne innimellom da jeg har tørr hodebunn og synes den funker bra mot det. Helt gull for håret er den nok ikke, kurer håret. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Ikke så rart. Det er mye parfyme i den. Tips til forbrukere: Sjekk alltid ingredienslisten. 

Anonymkode: 98fee...e75

Jeg bruker alt mulig av billigsjampo uten noen problemer slik jeg fikk med head and shoulders.

Skrevet

Funker ikke på meg, jeg bruker konsekvent Fungoral shampo fra apoteket (viktig å la den virke 5 min). Etter at flass har gått bort, vedlikeholder jeg med 1-2 ganger i uken. 

Anonymkode: f8c43...64b

Skrevet

Jeg liker den ikke

Anonymkode: bb728...45c

Skrevet

Jeg har blitt kvitt flassen med Kerastase sin lyselilla flaske med spesialshampoo. Det klødde fælt, så jeg var i tvil om det faktisk var flass jeg hadde, men det må det ha vært ellers hadde vel ikke Kerastase-sjampooen mot det funket.

Etter at flassen ble borte, har jeg gått over til annen sjampoo for tørt hår, også den fra Kerastase, og flassen har ikke kommet tilbake.  

Anonymkode: 8aefc...45c

Skrevet

Nei, head n shoulderd gjør det verre.

Frisøren sa den ikke skulle brukes hver dag. Men sånn max 1 gang i uka. 

For min del har jeg kuttet den helt ut. Reagerer på mange shampooer. Det som funker på meg er å rulere på shampoer jeg tåler. Har alltid 3 forskjellige typer i dusjen. Bruker jeg en for lenge får jeg flass og sår.

Anonymkode: a87d7...553

Skrevet

Den funker for meg, null flass :) er også en av få sjampoer som faktisk holder håret rent i mer enn et kvarter. Kan hende det er på grunn av kjemikaliene, men jeg har brukt denne i flere år og får ofte skryt over at håret mitt ser sunt og friskt ut 😄

Anonymkode: 229a2...8c6

Skrevet

Prøvd Fungoral eller tilsvarende fra apotek? Eneste som funker for min mann, han har psoriasis i hodebunnen. Han trodde i årevis det var vanlig flass og brukte H&S. 

Skrevet

Vil anbefale Cosmica fra apoteket. 

Anonymkode: dd8eb...2e1

Annonse
Skrevet

Alle som har kløe, flass eller eksem i hodebunnen bør prøve å vaske hodet/håret med ID hair solutions no 2. Jeg avslutter med no 5 som er en skånsom peeling for hodebunnen. Klødde meg til blods om natten før, prøvde meg igjennom sikkert 17 ulike sjampoer før jeg prøvde denne og nå har jeg brukt den i flere år.

Anonymkode: a6e25...49c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...