AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #1 Skrevet 1. november 2021 Jeg venter på svar på koronatest. Er forkjølet og hoster. Jobber i matbutikk. Bør jeg holde meg hjemme til jeg får svar på test/ til jeg er bedre generellt? Anonymkode: 338fd...3bd
Minime94 Skrevet 1. november 2021 #3 Skrevet 1. november 2021 Har det ikke alltid vært slik at om du tar en test ved misstanke om corona så skal du gå i karantene til testsvaret kommer 3
Mezzosoprena Skrevet 1. november 2021 #5 Skrevet 1. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg venter på svar på koronatest. Er forkjølet og hoster. Jobber i matbutikk. Bør jeg holde meg hjemme til jeg får svar på test/ til jeg er bedre generellt? Anonymkode: 338fd...3bd Eh ja.... 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #6 Skrevet 1. november 2021 Minime94 skrev (4 minutter siden): Har det ikke alltid vært slik at om du tar en test ved misstanke om corona så skal du gå i karantene til testsvaret kommer Dette Anonymkode: 5e8b4...a90 1
Concordia Skrevet 1. november 2021 #7 Skrevet 1. november 2021 Det hadde vel holdt å ta en hurtigtest hjemme? 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #8 Skrevet 1. november 2021 Jeg bestilte time nå til ordinær koronatest. Det står på nettsiden jeg bestilte via at man har karantene frem til det foreligger negativt svar. Som oftest kommer svaret ca kl 18 samme dag som man tar testen. Anonymkode: 3793e...487 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #9 Skrevet 2. november 2021 8 hours ago, AnonymBruker said: Jeg bestilte time nå til ordinær koronatest. Det står på nettsiden jeg bestilte via at man har karantene frem til det foreligger negativt svar. Som oftest kommer svaret ca kl 18 samme dag som man tar testen. Anonymkode: 3793e...487 Jeg fikk svaret nå. Står at korona er ikke påvist. Men spørsmålet er da om jeg bør si meg syk fra jobb til jeg er litt bedre. Har hostet ekstremt i hele natt, er varm og kald om en annen. Rennende og tett nese om en annen. Bør nok være hjemme til de verste symptomer har roet seg tross negstiv test tenker jeg. Vil bli ubehagelig for både kunder og kollegaer og meg selv om jeg går på jobb nå når jeg sikkert er på det verste i forkjølelsen. Anonymkode: 338fd...3bd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå