Gå til innhold

Tips om ultralydklinikk Oslo omegn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg dør etter å finne ut kjønnet på baby i magen, finnes det noen klinikker i Skien, Tønsberg, Oslo eller der om kring som er gode og som kanskje har mulighet på en lørdag? 
Noen som har prøvd dr. Drop in? Eller Majorstua kvinneklinikk for eksempel?

Anonymkode: db7be...15a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nå 13+4 og hadde håpet å kanskje kunne få en time nå til helgen 

Skrevet

Oslo city legesenter har kompetente fagfolk, og du får time kjapt. Litt samlebåndsfølelse, men de har veldig bra utstyr og kan sakene sine. 

Anonymkode: a004e...ce3

• Liker 2
Skrevet

Oslo jordmor- og ultralydklinikk.

Utrolig hyggelig sted å komme. Var der 3 ganger i siste svangerskap, jordmora huska meg godt fra gang til gang og var verdens beste!

Anonymkode: 8fb5c...ff2

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Oslo city legesenter har kompetente fagfolk, og du får time kjapt. Litt samlebåndsfølelse, men de har veldig bra utstyr og kan sakene sine. 

Jeg har ikke vært der som gravid, men i forbindelse med noen standard sjekker. Helt enig, liker dem godt og de oppleves kompetente.

Anonymkode: 39a1a...46a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Så bra, kikket på de, så de hadde ledig time til helgen også ☺️

Skrevet

Spesialistsenteret for kvinner i Jessheim. Verdt å ta turen, Martin Lunring er den aller beste i sitt fag. 

Anonymkode: b9769...da4

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har du vært hos flere der? Er ledig time hos Linda Johansen ser jeg, er det greit å gå til henne? Er de villige til å lete etter kjønn?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har du vært hos flere der? Er ledig time hos Linda Johansen ser jeg, er det greit å gå til henne? Er de villige til å lete etter kjønn?

Jeg har vært hos begge, både Linda og Aage. Linda er en østeuropeisk dame, kan virke litt brysk men er superflink. Fikk vite riktig kjønn av Linda på begge mine barn i uke 12+4/5. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg har vært hos begge, både Linda og Aage. Linda er en østeuropeisk dame, kan virke litt brysk men er superflink. Fikk vite riktig kjønn av Linda på begge mine barn i uke 12+4/5. 

Okei, takk for svar, greit å være litt forberedt 😅 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Okei, takk for svar, greit å være litt forberedt 😅 

Jeg har vært hos Aage og Mari, likte begge godt. 

Anonymkode: 39a1a...46a

• Liker 1
Skrevet

Majorstua kvinneklinikk pleier å ha et tilbud om veldig god pris dersom du er førstegangskunde hos dem! Fikk vite kjønn der i uke 14, men vet ikke noe om hvor tidlig de leter. Veldig flink hun som hjalp oss, tror de bare er to som jobber der. 

Anonymkode: 8a213...7a7

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...