AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #1 Skrevet 1. november 2021 Jeg har vært sammen med mannen i 20 år. Vi har barn sammen, og han er min aller beste venn. Liker å ligge i armkroken hans, oppleve ting med han, vi leier helst når vi er ute. Kort sagt, jeg ser frem til å bli gammel med han, det er ingen jeg kunne tenke meg å være sammen med. Likevel, det seksuelle er totalt dødt fra min side. Har ikke tent på han på snart 10 år, føles helt fjernt å skulle kjenne på dette igjen. Vi har sex, men det er svært sjeldent. Faker orgasme hver gang… Har vel innfunnet meg med dette, at dette må jeg bare leve med. Ingen stor sorg for min del. Kan kjenne en lyst ovenfor andre noen få ganger, men de blir i mine hemmelige dagdrømmer. Uansett ville jeg aldri byttet ut mannen min. Flere som har det slik? Anonymkode: 82612...0ab
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #2 Skrevet 1. november 2021 Ja, jeg har det slik😅 Anonymkode: 799d3...7b4 5
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #3 Skrevet 1. november 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg har vært sammen med mannen i 20 år. Vi har barn sammen, og han er min aller beste venn. Liker å ligge i armkroken hans, oppleve ting med han, vi leier helst når vi er ute. Kort sagt, jeg ser frem til å bli gammel med han, det er ingen jeg kunne tenke meg å være sammen med. Likevel, det seksuelle er totalt dødt fra min side. Har ikke tent på han på snart 10 år, føles helt fjernt å skulle kjenne på dette igjen. Vi har sex, men det er svært sjeldent. Faker orgasme hver gang… Har vel innfunnet meg med dette, at dette må jeg bare leve med. Ingen stor sorg for min del. Kan kjenne en lyst ovenfor andre noen få ganger, men de blir i mine hemmelige dagdrømmer. Uansett ville jeg aldri byttet ut mannen min. Flere som har det slik? Anonymkode: 82612...0ab Jeg har det slik med min partner gjennom 20+ år. Jeg har ingen seksuell tenning på henne lenger, men ville heller vært død enn å leve uten henne. Anonymkode: aa2f3...dc5 9
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #5 Skrevet 1. november 2021 Jeg tenker at det som er viktig å skille på er om man ikke har seksuell interesse for andre heller. Noen mennesker har generelt mindre sexlyst enn andre, og er det greit for begge to så ser jeg ikke noe problem med det. Men synes det er litt mer betenkelig om man fremdeles har sexlyst, bare ikke på sin egen partner. Anonymkode: 8178e...c5b 16
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #6 Skrevet 1. november 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har det slik med min partner gjennom 20+ år. Jeg har ingen seksuell tenning på henne lenger, men ville heller vært død enn å leve uten henne. Anonymkode: aa2f3...dc5 Uff da. Håper hun føler det samme, og at dere ikke har barn om hun skulle ønske en skilsmisse i fremtiden. Anonymkode: 71664...a92
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #7 Skrevet 1. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Uff da. Håper hun føler det samme, og at dere ikke har barn om hun skulle ønske en skilsmisse i fremtiden. Anonymkode: 71664...a92 Hvis bare barnløse skulle skilt seg, ville det ikke blitt mange skilsmisser. Anonymkode: 39172...80c
Hr. Aktiv Skrevet 2. november 2021 #9 Skrevet 2. november 2021 Dette er jo helt perfekt til damer. Tenk en så perfekt verden for dem er et flott samliv helt fritt for sex og ting relatert til sex. 1
Pingvinen Skrevet 2. november 2021 #10 Skrevet 2. november 2021 Hr. Aktiv skrev (5 timer siden): Dette er jo helt perfekt til damer. Tenk en så perfekt verden for dem er et flott samliv helt fritt for sex og ting relatert til sex. Kunne jeg aldri tenkt meg. 12
wandagirl Skrevet 2. november 2021 #11 Skrevet 2. november 2021 Du har jo ikke mistet interessen for sex generelt, det er kun med mannen din? Om det er han du ønsker å bli gammel med kunne det vel vært verdt å nøste opp i det. Snakker dere sammen om det? Kunne det vært en ide å gå til sexolog? Tror jeg selv hadde synes det var noe som manglet, hvertfall om jeg fortsatt hadde sexlyst. Er det noe mannen din savner? 8
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #12 Skrevet 2. november 2021 Hr. Aktiv skrev (6 timer siden): Dette er jo helt perfekt til damer. Tenk en så perfekt verden for dem er et flott samliv helt fritt for sex og ting relatert til sex. Selv du vet jo at dette er tull. Anonymkode: cf2e9...058 14
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #13 Skrevet 2. november 2021 Går fint ann å elske noen, men ikke forbinde det med sex. Du skriver ingenting om din sexlyst generelt. Jeg vil med ganske stor sikkerhet anta at om vi plasserte deg i et rom med et sexy mannebein som begjærte kroppen din og slikka deg som en tornado så hadde denne sexlysten så absolutt vært tilstede. Så tenker det egentlig er slik at du og mannen din er gode venner, man kan elske en venn, men du er ikke så keen på å ligge med vedkommende. Din mann ligger du med av plikt. Anonymkode: 40954...593 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #14 Skrevet 2. november 2021 Hr. Aktiv skrev (7 timer siden): Dette er jo helt perfekt til damer. Tenk en så perfekt verden for dem er et flott samliv helt fritt for sex og ting relatert til sex. Perfekt for noen få. Ville gjerne hatt et samliv med alt det andre, minus sex. Syns ikke det er noe godt. Anonymkode: f5a55...87f
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #15 Skrevet 2. november 2021 18 minutter siden, AnonymBruker said: Perfekt for noen få. Ville gjerne hatt et samliv med alt det andre, minus sex. Syns ikke det er noe godt. Anonymkode: f5a55...87f Det kalles å ha venner. Og om du ikke synes sex er godt vil jeg snarere stille spmtegn til sexen du har hatt. Det lukter litt av behov for bekreftelse (samliv med alt det andre) og frykten for å gi seg over til noen (sex). Tenker det i slike tilfeller er best å jobbe med seg selv. Et samliv vil kun gjøre det verre. Anonymkode: 40954...593 2
~ m a u d e ~ Skrevet 2. november 2021 #16 Skrevet 2. november 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg vil med ganske stor sikkerhet anta at om vi plasserte deg i et rom med et sexy mannebein som begjærte kroppen din og slikka deg som en tornado så hadde denne sexlysten så absolutt vært tilstede. Anonymkode: 40954...593 Ouuufff, jeg blir så nedstemt av slike utsagn. Jammen ikke rart mange kvinner mister sexlysten når dette her er hva man tror kvinner tenner på. Og for å svare på trådens tema; Nei, jeg mener ikke man kan elske en partner - slik en partner skal elskes - uten at man er samstemt om det seksuelle. Sier ikke at ikke begge kan ha perioder hvor sex er i bakleksa, men avvisning eller faking er ikke aktuelt. Da må man heller innse at man holder sammen av andre grunner enn romantisk kjærlighet. Avhengighet, f.eks. 8
Gjest På druen Skrevet 2. november 2021 #17 Skrevet 2. november 2021 Hr. Aktiv skrev (9 timer siden): Dette er jo helt perfekt til damer. Tenk en så perfekt verden for dem er et flott samliv helt fritt for sex og ting relatert til sex. Vi trenger ikke et samliv heller.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #18 Skrevet 2. november 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Uff da. Håper hun føler det samme, og at dere ikke har barn om hun skulle ønske en skilsmisse i fremtiden. Anonymkode: 71664...a92 Vi har store «barn», så det er ikke problematisk. Hun føler nok ikke helt det samme som meg rundt sex, men hun vil heller leve sexløst med meg enn å ha sex med en hun ikke elsker. Anonymkode: aa2f3...dc5 1
~ m a u d e ~ Skrevet 2. november 2021 #19 Skrevet 2. november 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg har det slik med min partner gjennom 20+ år. Jeg har ingen seksuell tenning på henne lenger, men ville heller vært død enn å leve uten henne. Anonymkode: aa2f3...dc5 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Vi har store «barn», så det er ikke problematisk. Hun føler nok ikke helt det samme som meg rundt sex, men hun vil heller leve sexløst med meg enn å ha sex med en hun ikke elsker. Anonymkode: aa2f3...dc5 Men du ser vel selv at dette ikke er kjærlighet? «Jeg vil heller være død enn å leve uten deg.» Det er avhengighet, manipulasjon og vold.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #20 Skrevet 2. november 2021 Viktig å være bevisst på om sexlysten generelt er dårlig, eller om det gjelder kun mannen. Og evt hvorfor. Mange mister sexlyst grunnet hormonprevansjon, sykdommer, vitaminmangler eller lignende. Om sexlyst er fraværende, så kan det være indikator på at noe er feil Om du ikke tenner på mannen, hvorfor? Er han mindre aktiv? Blitt litt lubben? Er han daff? Anonymkode: 0a352...7e0 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå