Gå til innhold

Kjole til julebord

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hva snakker du om?

Jeg har kule mage selv og det er ikke fint på enkelte antrekk. Sånn er det bare.

Jeg velger å ikke være så j... pk, men ærlig,

Og jeg er helt enig at den kjolen ts har valgt er fin. Hvis hun har kroppsfasongen til den.

Anonymkode: 2c8ce...f88

Du skriver: Det må du bare synes-det er IKKE fint med kule mage. Og det gjelder det meste av antrekk

Forstår du virkelig ikke hvorfor det er jævlig dårlig gjort og fullstendig unødvendig å skrive noe slikt? Det er galt med jumpsuit om man ikke er høy og tynn, og generelt er det meste av antrekk ikke fint med kulemage, sier du. Dette får jo kun (mange) folk med kulemage til å føle seg elendig! Om du har kulemage selv, er dette meg revnende likegyldig - totalt unødvendig å få andre til å føle seg fritt uansett. 

Anonymkode: 86a66...54e

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du skriver: Det må du bare synes-det er IKKE fint med kule mage. Og det gjelder det meste av antrekk

Forstår du virkelig ikke hvorfor det er jævlig dårlig gjort og fullstendig unødvendig å skrive noe slikt? Det er galt med jumpsuit om man ikke er høy og tynn, og generelt er det meste av antrekk ikke fint med kulemage, sier du. Dette får jo kun (mange) folk med kulemage til å føle seg elendig! Om du har kulemage selv, er dette meg revnende likegyldig - totalt unødvendig å få andre til å føle seg fritt uansett. 

Sorry nå drar du for langt 😅 Så du synes det er greit å fortelle enn 33 åring dette?

Ser mst ut som man prøver for hardt når kjolene blir så korte på personer over 33år. Spiller ingen rolle hvor lange slanke bein du har.

Synes denne tråden er svært intressannt, viser bare for dobbel moralsk folk er 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Sorry nå drar du for langt 😅 Så du synes det er greit å fortelle enn 33 åring dette?

Ser mst ut som man prøver for hardt når kjolene blir så korte på personer over 33år. Spiller ingen rolle hvor lange slanke bein du har.

Synes denne tråden er svært intressannt, viser bare for dobbel moralsk folk er 😅

Hva feiler deg?

Anonymkode: dbe54...3fa

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at du burde å tenke litt over hvordan du selv framstår i denne tråden. 

Du har gått flere ganger til personangrep og kalt folk det ene og andre. Det er ikke særlig hyggelig og det er det eneste jeg kommer til å si til deg personlig, da jeg ikke har behov for å gå etter deg og kalle deg det ene og andre. Det er noe jeg aldri har gjort og Aldri kommer til å gjøre. 

Jeg har svart på et generelt grunnlag, ikke direkte om ts eller til deg og du har bestemt deg å ta det svært personlig. Noe de fleste ikke ville ha gjort. Synes det begynner å blitt litt for spesielt oppførsel fra deg i denne tråden. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg tenker at du burde å tenke litt over hvordan du selv framstår i denne tråden. 

Du har gått flere ganger til personangrep og kalt folk det ene og andre. Det er ikke særlig hyggelig og det er det eneste jeg kommer til å si til deg personlig, da jeg ikke har behov for å gå etter deg og kalle deg det ene og andre. Det er noe jeg aldri har gjort og Aldri kommer til å gjøre. 

Jeg har svart på et generelt grunnlag, ikke direkte om ts eller til deg og du har bestemt deg å ta det svært personlig. Noe de fleste ikke ville ha gjort. Synes det begynner å blitt litt for spesielt oppførsel fra deg i denne tråden. 

Er denne til meg siden jeg hadde siste innlegg?

Jeg har hatt en kommentar til deg som kanskje kan kalles personangrep og det er den siste kommentar.

Tror du alle kommentarer fra anonym bruker er fra samme person?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, det burde ikke være nødvendig å fortelle en 33-åring dette. 

Utover det, har jeg ikke kommentert noe om slanke bein. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.11.2021 den 20.58):

Anonymkode: 12634...6e5

Faktisk enig, men tøyer det til 35-40 år. Jeg er 45 og har lange slanke ben, men unngår så korte kjoler fordi det da blir så tydelig at jeg vil vise fram «det jeg har». Det samme som å ha dyp utringing hvis man har store pupper. Ikke min smak, vil heller vise fram mine gode sider mer subtilt.

Anonymkode: 375a3...e0c

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Faktisk enig, men tøyer det til 35-40 år. Jeg er 45 og har lange slanke ben, men unngår så korte kjoler fordi det da blir så tydelig at jeg vil vise fram «det jeg har». Det samme som å ha dyp utringing hvis man har store pupper. Ikke min smak, vil heller vise fram mine gode sider mer subtilt.

Men stakkars de som 33- 35 år og eldre-totalt unødvendig å få andre til å føle seg dritt fordi de har blitt eldre og har lyst å "vise fram det jeg har", og stakkars de som er yngre som har lyst å vise fram "det jeg har", men det er jo tydeligvis kun etter enn viss alder det ikke er lov...

Alder diskriminering er tydeligvis helt okay på kg,

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Forstår du virkelig ikke hvorfor det er jævlig dårlig gjort og fullstendig unødvendig å skrive noe slikt?

Dette får jo kun (mange) folk med eldre til å føle seg elendig! 

Skal man ikke velge " Velg det du liker best selv!"  "og "det man føler seg komfortable med?"

Til deg som har lange bein på 33, jeg sier det for 3 gang, SHOW THEM OFF!!

Og til dere som er 33 eller eldre, har dere lyst på en dyp dyp utringing, SHOW THEM OFF!

Hvis det er det dere ønsker å gjøre selvsagt. Hver sin smak.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men stakkars de som 33- 35 år og eldre-totalt unødvendig å få andre til å føle seg dritt fordi de har blitt eldre og har lyst å "vise fram det jeg har", og stakkars de som er yngre som har lyst å vise fram "det jeg har" (fordi jeg har en følese at det heller ikke hadde vært okay da eller), men det er jo tydeligvis kun etter enn viss alder det ikke er lov...

Alder diskriminering er tydeligvis helt okay på kg,

Dette får jo kun (mange) folk som er eldre til å føle seg elendig!  De kan jo ikke noe for det"

Skal man ikke velge " Velg det du liker best selv!"  "og "det man føler seg komfortable med?" 

Til deg som har lange bein på 33, jeg sier det for 3 gang, SHOW THEM OFF!!

Og til dere som er 33 eller eldre, har dere lyst på en dyp dyp utringing og vise de vakre fine store puppene, SHOW THEM OFF! 

Hvis det er det dere ønsker å gjøre selvsagt. Hver sin smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Den sorte kjolen er 96 cm lang. Det er ikke veldig kort. Sølvkjolen er 88 cm, heller ikke spesielt kort.

Modellene er over gjennomsnittet høye med 182 cm og 177 cm.

Jeg er 1,76 og hvorfor er det farlig å vise lår?  Har bestilt disse også, håper en av de passer.  🙂

https://www.zalando.no/wal-g-rani-midi-dress-etuikjole-navy-blue-wg021c0pk-k11.html

https://www.zalando.no/missguided-tall-bardot-ruffle-hem-midi-dress-etuikjole-red-mig21c0fn-g11.html

https://www.zalando.no/wal-g-floral-collar-midi-dress-etuikjole-navy-wg021c0n9-k11.html

Anonymkode: 95a2e...ff8

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke farlig i vise lår uansett alder, hvis du er komfortable med det. vi alle er forskjellige :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 1.11.2021 den 20.58):

Anonymkode: 12634...6e5

Enig. En 48-åring bør ikke gå med noen av de kjolene. Lyser "try hard" lang vei... 

Anonymkode: f70a6...20d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tenk positivt
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Flotte kjoler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor i all verden skal du  IKKE vise frem det du har??   Fatter ikke denne tankegangen.  Om du er 18 eller 68 og er fornøyd med beina dine og liker å vise de frem, hvilken faens rolle spiller det?   Kan dere som mener vi over 30 skal gå i burka forklare, fordi det har ingen logikk overhodet!  

Skal en mann som har fin/trent/slank overkropp slutte å bruke slimfit-skjorter bare fordi han er 42?  Eller skal han slutte å gå i shorts når han runder 35?  Hvorfor er det greit at menn i alle aldre viser beina sine??

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Enig. En 48-åring bør ikke gå med noen av de kjolene. Lyser "try hard" lang vei... 

Alder diskriminering. Okay på KG.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens jeg høster misunnelige blikk fra mine langt yngre medsøstre.  Helt greit for meg. 😂

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk positivt skrev (1 minutt siden):

Flotte kjoler

Helt enigt :)

De var verken korte, utringing eller pølsestram, passet til alle uansett alder.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk positivt skrev (2 minutter siden):

Flotte kjoler

Ja liker godt pencil-kjoler.  Så er det bare å spise litt mindre noen dager før slik at magen blir ørlite flatere. 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...