AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #41 Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Forstår du ikke selv hvor ufordragelig du er i denne kommentaren? Heller kulemage enn å være et så råttent menneske som det du fremstår som. TS: den kjolen du har funnet var kjempefin! Skulle gjerne hatt den selv, men nå var de dessverre utsolgt. Kos deg på julebord! Anonymkode: 86a66...54e Hva snakker du om? Jeg har kule mage selv og det er ikke fint på enkelte antrekk. Sånn er det bare. Jeg velger å ikke være så j... pk, men ærlig, Og jeg er helt enig at den kjolen ts har valgt er fin. Hvis hun har kroppsfasongen til den. Anonymkode: 2c8ce...f88 4
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #42 Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (På 1.11.2021 den 20.58): Ser mst ut som man prøver for hardt når kjolene blir så korte på personer over 33år. Spiller ingen rolle hvor lange slanke bein du har. Anonymkode: 12634...6e5 Merkelig at dette innlegget ikke får noen bemerkninger, dette synes er langt verre enn det jeg skrev. Har du lange ben, show them off uansett alder! Anonymkode: 2c8ce...f88 7
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #43 Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Den sorte kjolen er 96 cm lang. Det er ikke veldig kort. Sølvkjolen er 88 cm, heller ikke spesielt kort. Modellene er over gjennomsnittet høye med 182 cm og 177 cm. Anonymkode: dbe54...3fa Det er ikke gjennomsnittig høyde, Gjennomsnittshøyden i Norge er 181 centimeter for menn, og 167 centimeter for kvinner. Jeg er 1.70 https://www.google.com/search?q=høyde+gjennomsnitt+kvinner&oq=høyde+kvinne+g&aqs=chrome.1.69i57j0i22i30l3.8755j0j4&sourceid=chrome&ie=UTF-8 Anonymkode: 2c8ce...f88
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #44 Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er ikke gjennomsnittig høyde, Gjennomsnittshøyden i Norge er 181 centimeter for menn, og 167 centimeter for kvinner. Jeg er 1.70 https://www.google.com/search?q=høyde+gjennomsnitt+kvinner&oq=høyde+kvinne+g&aqs=chrome.1.69i57j0i22i30l3.8755j0j4&sourceid=chrome&ie=UTF-8 Anonymkode: 2c8ce...f88 Hæ? Jeg har ikke skrevet noe om hva som er gjennomsnittlig høyde. Jeg skrev at modellene er 182 cm og 177 cm som er over gjennomsnittet. Skulle jeg spesifisert at de var damer og over gjennomsnittlig høyde for damer? Trodde det var innlysende siden det er en tråd om julekjole. Anonymkode: dbe54...3fa 5
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #45 Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hæ? Jeg har ikke skrevet noe om hva som er gjennomsnittlig høyde. Jeg skrev at modellene er 182 cm og 177 cm som er over gjennomsnittet. Skulle jeg spesifisert at de var damer og over gjennomsnittlig høyde for damer? Trodde det var innlysende siden det er en tråd om julekjole. Anonymkode: dbe54...3fa Uansett jeg synes de kjolene er korte og det har jeg lov til å mene, og du sjekk abo kode-gjør du ser du at jeg kun på generelt basis og ikke på person motsetning til andre. Jeg skriver flere ganger at man skal gå med det man SELV er komfertabel med, uansett alder. Men nei da, dere skal henge dere opp i hvordan skriver, jeg skriver akkurat som triptrap, jeg har lov til ha mine meninger, og jeg synes det virker mer som det er dere som er dømmende enn meg. Anonymkode: 2c8ce...f88
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #46 Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (På 1.11.2021 den 20.54): Det gjør du sikkert Jeg hadde nok ikke vært komfortable med så korte kjoler uten at jeg mener det er feil å gå med slike kjoler- Anonymkode: 2c8ce...f88 . Anonymkode: 2c8ce...f88
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #47 Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Uansett jeg synes de kjolene er korte og det har jeg lov til å mene, og du sjekk abo kode-gjør du ser du at jeg kun på generelt basis og ikke på person motsetning til andre. Jeg skriver flere ganger at man skal gå med det man SELV er komfertabel med, uansett alder. Men nei da, dere skal henge dere opp i hvordan skriver, jeg skriver akkurat som triptrap, jeg har lov til ha mine meninger, og jeg synes det virker mer som det er dere som er dømmende enn meg. Anonymkode: 2c8ce...f88 "mer Anonymkode: 2c8ce...f88
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #48 Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Uansett jeg synes de kjolene er korte og det har jeg lov til å mene, og du sjekk abo kode-gjør du ser du at jeg kun skriver på generelt basis og ikke på person motsetning til andre. Jeg skriver flere ganger at man skal gå med det man SELV er komfortabel med, uansett alder. Men nei da, dere skal henge dere opp i hvordan det skriver, jeg skriver akkurat som triptrap, jeg har lov til ha mine meninger, og jeg synes det virker mer som det er dere som er mer dømmende enn meg. Anonymkode: 2c8ce...f88 . Anonymkode: 2c8ce...f88
Zooey Skrevet 3. november 2021 #49 Skrevet 3. november 2021 Ser ut som du kanskje har funnet noe du liker, TS- Hvis ikke synes jeg Dianas har en del fint: https://www.frokendianassalonger.no/collections/dianas-vintage/products/diana-dress-short-green-glitter?variant=40078714568861 https://www.frokendianassalonger.no/collections/dianas-vintage/products/diana-dress-gold-glitter?variant=40782388789405 Og man trenger ikke ha lange bein eller flat mage for å velge de kjolene man synes er fine. Velg det du liker best selv! 3
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #50 Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Uansett jeg synes de kjolene er korte og det har jeg lov til å mene, og du sjekk abo kode-gjør du ser du at jeg kun på generelt basis og ikke på person motsetning til andre. Jeg skriver flere ganger at man skal gå med det man SELV er komfertabel med, uansett alder. Men nei da, dere skal henge dere opp i hvordan skriver, jeg skriver akkurat som triptrap, jeg har lov til ha mine meninger, og jeg synes det virker mer som det er dere som er dømmende enn meg. Anonymkode: 2c8ce...f88 Jeg er 172 cm høy og en kjole som er 96 cm (om den sorte kjolen i lenken er) går akkurat til midt på kneet mitt. Det er en helt normal lengde i alle aldre. Anonymkode: dbe54...3fa 5
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #51 Skrevet 3. november 2021 Zooey skrev (Akkurat nå): Ser ut som du kanskje har funnet noe du liker, TS- Hvis ikke synes jeg Dianas har en del fint: https://www.frokendianassalonger.no/collections/dianas-vintage/products/diana-dress-short-green-glitter?variant=40078714568861 https://www.frokendianassalonger.no/collections/dianas-vintage/products/diana-dress-gold-glitter?variant=40782388789405 Og man trenger ikke ha lange bein eller flat mage for å velge de kjolene man synes er fine. Velg det du liker best selv! Ja, og det har blitt sagt hele tiden av alle. Jeg vet hva jeg synes om personer som skriver og liker etter noen få innlegg tråd og kaller de ett råttent menneske Merket jeg ble litt kvalm over hvordan folk synes det er okay å skrive til noen i tråd hvor ts spør om råd, og har bestemt at fordi jeg mener at enkelte antrekk ikke er fine hvis man ikke har riktig fasong. Kvalm blir jeg. Så fæle og dømmende enkelte skal være, her og i virkeligheten. Jeg synes det er mange fine kjoler i tråden, men endel men er veldig dyre. Men nå blir jeg vel halshogd for å mene det. Anonymkode: 2c8ce...f88
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #52 Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Uansett jeg synes de kjolene er korte og det har jeg lov til å mene, og du sjekk abo kode-gjør du ser du at jeg kun på generelt basis og ikke på person motsetning til andre. Jeg skriver flere ganger at man skal gå med det man SELV er komfertabel med, uansett alder. Men nei da, dere skal henge dere opp i hvordan skriver, jeg skriver akkurat som triptrap, jeg har lov til ha mine meninger, og jeg synes det virker mer som det er dere som er dømmende enn meg. Anonymkode: 2c8ce...f88 Hvorfor hisser du deg opp fordi jeg lurer på hvorfor du svarer på noe jeg ikke skrev? Det må være mulig å spørre om hva du mener? Anonymkode: dbe54...3fa 2
Zooey Skrevet 3. november 2021 #53 Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, og det har blitt sagt hele tiden av alle. Anonymkode: 2c8ce...f88 Jeg skjønner ikke hva du refererer til i svaret mitt? Jeg synes alle skal få gå i klærne de selv synes er fine uten å føle på at man ikke har "riktig" kropp. Alle har ulike preferanser, selv synes jeg det er merkelig å ikke kunne gå med korte skjørt etter man er fylt 33 år. Det blir litt for rigide regler for min del. 5
AprilLudgate Skrevet 3. november 2021 #54 Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (På 1.11.2021 den 20.39): Linkene, synes kjolene var veldig korte.. Anonymkode: 2c8ce...f88 🤷♀️ Man går med sort strømpebukse under. Sålenge man ikke kjører dyp utringning eller veldig sexy strømpebukser/skyhøye hæler synes jeg den sorte var helt innafor. Kunne glatt gått med noe sånt selv, foretrekker littegranne lengre - men den øverste sorte var innafor mener jeg med litt høy denier på strømpisen. Man må forresten ikke være tynn eller ditt eller datt for å gå med klær man liker. 3
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #55 Skrevet 3. november 2021 Zooey skrev (11 minutter siden): Jeg skjønner ikke hva du refererer til i svaret mitt? Jeg synes alle skal få gå i klærne de selv synes er fine uten å føle på at man ikke har "riktig" kropp. Alle har ulike preferanser, selv synes jeg det er merkelig å ikke kunne gå med korte skjørt etter man er fylt 33 år. Det blir litt for rigide regler for min del. Ja, og sjekker du ab kode så mener jeg det samme. Anonymkode: 2c8ce...f88
Zooey Skrevet 3. november 2021 #56 Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, og sjekker du ab kode så mener jeg det samme. Anonymkode: 2c8ce...f88 Så hva ved innlegget mitt er det du kommenterer på? Mitt innlegg var ment til TS, ikke som et svar i diskusjon mellom ulike anonyme brukere. 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #57 Skrevet 3. november 2021 Fløff skrev (1 minutt siden): 🤷♀️ Man går med sort strømpebukse under. Sålenge man ikke kjører dyp utringning eller veldig sexy strømpebukser/skyhøye hæler synes jeg den sorte var helt innafor. Kunne glatt gått med noe sånt selv, foretrekker littegranne lengre - men den øverste sorte var innafor mener jeg med litt høy denier på strømpisen. Man må forresten ikke være tynn eller ditt eller datt for å gå med klær man liker. Jeg synes de er for korte og det har jeg lov til å mene. Og jeg synes at hvis folk har lyst å ha en dyp utringen og/eller skyhøye sko med den kjolen så skal man få lov til det- Og selfølgelig må man ikke være tynn eller ditt eller datt å gå med klær man liker, smaken er som baken. Jeg synes det er stygt og du synes det er fint så what, Jeg personlig synes ikke det er pent med pølsestramme korte kjoler med dyp utring, men som jeg skriver tidligere flere ganger, gå med deg du liker uavhengig av alder. Anonymkode: 2c8ce...f88 1
AprilLudgate Skrevet 3. november 2021 #59 Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg synes de er for korte og det har jeg lov til å mene. Og jeg synes at hvis folk har lyst å ha en dyp utringen og/eller skyhøye sko med den kjolen så skal man få lov til det- Og selfølgelig må man ikke være tynn eller ditt eller datt å gå med klær man liker, smaken er som baken. Jeg synes det er stygt og du synes det er fint så what, Jeg personlig synes ikke det er pent med pølsestramme korte kjoler med dyp utring, men som jeg skriver tidligere flere ganger, gå med deg du liker uavhengig av alder. Anonymkode: 2c8ce...f88 Hva tenker du er passelig lengde da? 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #60 Skrevet 3. november 2021 Fløff skrev (Akkurat nå): Hva tenker du er passelig lengde da? Det du er komfortabel med. Anonymkode: 2c8ce...f88
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå