Gå til innhold

Kjole til julebord

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har lange og slanke bein, så jeg syns jeg kler det. 

Anonymkode: 95a2e...ff8

Ser mst ut som man prøver for hardt når kjolene blir så korte på personer over 33år. Spiller ingen rolle hvor lange slanke bein du har.

Anonymkode: 12634...6e5

• Liker 15
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ser mst ut som man prøver for hardt når kjolene blir så korte på personer over 33år. Spiller ingen rolle hvor lange slanke bein du har.

Har du sett på linkene?

De var ikke såå ille korte.

Anonymkode: 2c8ce...f88

• Liker 8
Skrevet
frogger skrev (3 minutter siden):

Er det bare kjole som er aktuelt? Hvis ikke hadde jeg valgt svarte jeans (eller dressbukse hvis du liker det bedre)

Man kan gjerne velge bukser fremfor kjole eller skjørt på julebord, men ikke jeans. 

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Synes det kan være kult, men da må du være tynn.

Eh, nei. Viktigere enn at man «må være tynn» er at plaggene man ikler seg faktisk passer fasongen på kroppen de skal henge på. Det høye, tynne idealmennesket kommer nok unna med mer enn de som ikke ser slik ut, men påstanden din er bare generaliserende og kjip. 

• Liker 11
Skrevet
Tripptrapp1 skrev (1 minutt siden):

Man kan gjerne velge bukser fremfor kjole eller skjørt på julebord, men ikke jeans. 

Det kan forsivd være enig.

• Liker 4
Skrevet
Tripptrapp1 skrev (1 minutt siden):

Eh, nei. Viktigere enn at man «må være tynn» er at plaggene man ikler seg faktisk passer fasongen på kroppen de skal henge på. Det høye, tynne idealmennesket kommer nok unna med mer enn de som ikke ser slik ut, men påstanden din er bare generaliserende og kjip. 

Det må du bare synes-det er IKKE fint med kule mage. Og det gjelder det meste av antrekk

• Liker 7
Skrevet

Takker for svar, ts her. Jeg er vel ca 165, så ikke så høy. Og jeg trives aller best i omslagskjoler. Tror jeg ville sett stutt ut i en jumpsuit. Litt det samme med dressbukser. Floyd hadde endel som så greit ut synes jeg.

https://www.floyd.no/floyd-omslagskjole-benny-uni-satin-dark-green

Denne synes jeg var fin. Hvordan ville dere stylet denne? Har et par sorte støvletter som kan passe til tror jeg. 

Anonymkode: 13aa9...3a6

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Takker for svar, ts her. Jeg er vel ca 165, så ikke så høy. Og jeg trives aller best i omslagskjoler. Tror jeg ville sett stutt ut i en jumpsuit. Litt det samme med dressbukser. Floyd hadde endel som så greit ut synes jeg.

https://www.floyd.no/floyd-omslagskjole-benny-uni-satin-dark-green

Denne synes jeg var fin. Hvordan ville dere stylet denne? Har et par sorte støvletter som kan passe til tror jeg. 

Den var fin 😊 jeg for min del ville valgt sorte, spisse pumps. Glitrende smykke/øredobber passer også bra på julebord. 

• Liker 5
Skrevet
Tripptrapp1 skrev (9 timer siden):

MÅ vere kjole eller skjørt.

Anonymkode: 5dde6...7e3

Skrevet

Det er nok litt avhengig av arbeidsplass om det passer med jeans/bukser på julebord. Jeg jobber med både jurister og arkitekter som bruker skjorte og pen bukse til hverdags, og det er nok mest vanlig med dress og kjole/skjørt på festene våre. 

Har fått mange fine tips, takker for det 😊

• Liker 1
Skrevet

Skal gå med denne på årets julebord. Er også 165 cm høy. 

Anonymkode: 9bbc1...3c6

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.11.2021 den 20.58):

Prøver for hardt på hva? ?   Jeg har sikkert finere bein enn mange 25 åringer.  Selvfølgelig skal jeg vise de. 

Anonymkode: 95a2e...ff8

• Liker 14
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.11.2021 den 20.33):

Den sølvet var ekstrem as. 

Anonymkode: 215df...0f3

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.11.2021 den 20.39):

Linkene, synes kjolene var veldig korte..

Den sorte kjolen er 96 cm lang. Det er ikke veldig kort. Sølvkjolen er 88 cm, heller ikke spesielt kort.

Modellene er over gjennomsnittet høye med 182 cm og 177 cm.

Anonymkode: dbe54...3fa

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.11.2021 den 21.05):

Det må du bare synes-det er IKKE fint med kule mage. Og det gjelder det meste av antrekk

Forstår du ikke selv hvor ufordragelig du er i denne kommentaren? Heller kulemage enn å være et så råttent menneske som det du fremstår som. 

TS: den kjolen du har funnet var kjempefin! Skulle gjerne hatt den selv, men nå var de dessverre utsolgt. Kos deg på julebord!

Anonymkode: 86a66...54e

• Liker 15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...