AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #1 Skrevet 1. november 2021 Jeg har hatt en del sexpartnere enn mannen. Han var jomfru når vi ble sammen. Han er kjempegod i senga og han kan med handa på hjertet si at jeg er den beste han har hatt😅 Men jeg sitter og føler på at han har gått glipp av masse moro pga meg. Vi ble sammen i ung alder. Han har aldri klagd eller sagt noe om det. Jeg vet bare med meg selv at jeg hadde syns det var fælt hvis jeg bare hadde hatt sex med kjæresten, mens kjæresten har hatt mange sexpartnere.. Vet ikke om jeg er urolig for at han føler det sånn, eller at jeg ønsker å uvide horisonten hans.. Noen andre som har det sånn? Anonymkode: 70e93...7d9
Gjest Anonymus51 Skrevet 1. november 2021 #2 Skrevet 1. november 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg har hatt en del sexpartnere enn mannen. Han var jomfru når vi ble sammen. Han er kjempegod i senga og han kan med handa på hjertet si at jeg er den beste han har hatt😅 Men jeg sitter og føler på at han har gått glipp av masse moro pga meg. Vi ble sammen i ung alder. Han har aldri klagd eller sagt noe om det. Jeg vet bare med meg selv at jeg hadde syns det var fælt hvis jeg bare hadde hatt sex med kjæresten, mens kjæresten har hatt mange sexpartnere.. Vet ikke om jeg er urolig for at han føler det sånn, eller at jeg ønsker å uvide horisonten hans.. Noen andre som har det sånn? Anonymkode: 70e93...7d9 Tror kanskje du bekymrer deg unødig?
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #3 Skrevet 1. november 2021 Om du synes det er et problem at han ikke har pult noen andre enn deg så la han prøve et par andre? Anonymkode: dae7c...cf7 2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #4 Skrevet 1. november 2021 Men har du spurt han om det da, hva han tenker om det? Om det er et savn? Og om det ikke er det nå, om han tror det kan bli det med tiden. Også ta det derfra? Anonymkode: 1c5aa...10f
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #5 Skrevet 2. november 2021 Min kjæreste og jeg var sånn. Dvs vi var hverandres første og og det plaget henne , uten at hun fortalte det til meg. Etter 5år var hun utro. Jeg mistenker x antall jentevors hvor partnere ble diskutert og sammenlignet førte til at hennes usikkerhet ble stor nok til at hun var utro. Sannsynligvis mange spørsmål som "hvordan kan du vite at det ikke finnes noen bedre??" Mange nok ganger fikk ballen til å rulle. Venninner som møttes i ferier etter å studert på høyskole snakket om ond og sjekking osv. Så tror jenters usikkerhet og ville være som de andre ikke kan overvurderes nok. Anonymkode: 8a9f6...2b6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå