AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #1 Skrevet 1. november 2021 Da tenker jeg på hasj... Jeg ble kjent med en i sommer som er kjempe snill. Men han var tidlig med å fortelle at han brukte hasj. Jeg trakk meg unna han etter at han fortalte dette fordi jeg har et barn som jeg er enslig forsørger for. Han mannen her ønsker å treffe meg igjen, men jeg er skeptisk om jeg kan bli tatt for noe om jeg besøker han? Vet noen noe om dette? Jeg kan ikke risikere å miste omsorgen for mitt barn. Jeg avskyr helt alt av narkotika, aldri prøvd og ikke vil jeg heller. Så i grunnen idiotisk av meg og treffe han igjen. Er jeg fornuftig nå eller hysterisk? Kvinne 33 Anonymkode: 72891...d4d
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #2 Skrevet 1. november 2021 Hysterisk. Hadde vært mye mer bekymret hvis man drakk alkohol. Anonymkode: f7e3b...447 10
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #3 Skrevet 1. november 2021 Jeg vil si at du er litt hysterisk ja, men har full forståelse og respekt for at du ikke ønsker hasj rundt deg og ditt barn. Anonymkode: 218ee...2cb 7
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #4 Skrevet 1. november 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jeg vil si at du er litt hysterisk ja, men har full forståelse og respekt for at du ikke ønsker hasj rundt deg og ditt barn. Anonymkode: 218ee...2cb Okei, så jeg kan ikke få bekymring mld på meg for å gå ut med han, være hos han? Så lenge jeg ikke bruker noe? Anonymkode: 72891...d4d 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #5 Skrevet 1. november 2021 Om du kun er på besøk hos han og ikke røyker noe selv kan du jo bevise det med en urinprøve eller blodprøve. Anonymkode: 7d09f...10d 3
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #6 Skrevet 1. november 2021 Jeg kan ikke si at du ikke kan risikere en bekymringsmelding hvis feile personer ser at du henger med noen som røyker hasj... Jeg hadde ikke tatt sjansen, og ikke pga redsel for barnevern men fordi jeg jo dater for å finne en kjæreste. Kjæresten vil etterhvert bli stefar og involvert i barnet sitt liv. Så nei takk gitt Anonymkode: 29f6c...26f 6
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #7 Skrevet 1. november 2021 Du er nok hysterisk ja. Hva med noen som er avhengig av piller på resept? Føler du det samme om de? Anonymkode: fd6b9...e05
Kalevala Skrevet 1. november 2021 #8 Skrevet 1. november 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du er nok hysterisk ja. Hva med noen som er avhengig av piller på resept? Føler du det samme om de? Anonymkode: fd6b9...e05 Det er ikke ulovlig å være avhengig av piller på resept. 3
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #9 Skrevet 2. november 2021 8 hours ago, Kalevala said: Det er ikke ulovlig å være avhengig av piller på resept. nei men det er mye verre ellers. Piller er mye farligere enn hasj og fører ofte til videre rusmisbruk. Om noen år er hasj lovlig i Norge. o Anonymkode: 9cc42...cc0 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #10 Skrevet 2. november 2021 Herregud. Dere er så hjernevaska av NNPF. Anonymkode: 1c6bd...4d2 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #11 Skrevet 2. november 2021 Fornuftig. Anonymkode: c3258...c77 3
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #12 Skrevet 2. november 2021 Kalevala skrev (8 timer siden): Det er ikke ulovlig å være avhengig av piller på resept. For noen år siden var det ulovlig å være homofil her i Norge. Anonymkode: 1c6bd...4d2 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #13 Skrevet 2. november 2021 I utgangspunktet så har ikke jeg noe problem med at folk røyker hasj, så lenge det ikke går utover meg. Når det er sagt så hadde jeg ikke vært med eller involvert meg med noen som røykte hasj siden jeg har barn. Hadde heller ikke rotet meg bort i noen som misbrukte alkohol eller andre ting, uavhengig av om jeg har barn altså. Men hasj er ikke lovlig så å sette alkohol/piller opp mot hasj funker ikke siden det ikke er et lovlig rusmiddel, utrolig nok. Tror nok en del av de pillene folk propper i seg gjør større skade enn hva en joint ville gjort, men nå er det nå som det er. Så siden du har små barn så ville jeg skygget banen. Anonymkode: 2515e...d3a 4
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #14 Skrevet 2. november 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Da tenker jeg på hasj... Jeg ble kjent med en i sommer som er kjempe snill. Men han var tidlig med å fortelle at han brukte hasj. Jeg trakk meg unna han etter at han fortalte dette fordi jeg har et barn som jeg er enslig forsørger for. Han mannen her ønsker å treffe meg igjen, men jeg er skeptisk om jeg kan bli tatt for noe om jeg besøker han? Vet noen noe om dette? Jeg kan ikke risikere å miste omsorgen for mitt barn. Jeg avskyr helt alt av narkotika, aldri prøvd og ikke vil jeg heller. Så i grunnen idiotisk av meg og treffe han igjen. Er jeg fornuftig nå eller hysterisk? Kvinne 33 Anonymkode: 72891...d4d Rus og kriminalitet kan ofte krysse hverandres veier.. Anonymkode: a3717...845 3
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #15 Skrevet 2. november 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Du er nok hysterisk ja. Hva med noen som er avhengig av piller på resept? Føler du det samme om de? Anonymkode: fd6b9...e05 De som må ta piller på resept bruker somregel medisiner som er viktig pga en sykdom for å ikke bli alvorlig syk. Anonymkode: a3717...845 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #16 Skrevet 2. november 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Rus og kriminalitet kan ofte krysse hverandres veier.. Anonymkode: a3717...845 Det er fordi cannabis er forbudt. Avkriminaliser, så er det ikke lenger kriminelt. Meningsløst argument. Anonymkode: 1c6bd...4d2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #17 Skrevet 2. november 2021 Jeg unngår mennesker som røyker, uansett hva, har heldigvis ingen venner som gjør det. Gidder ikke gå rundt å lukte som et askebeger. Anonymkode: 13011...f89 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #18 Skrevet 2. november 2021 Er det verdt å ha en relasjon til han om du bare går rundt og bekymrer deg? Anonymkode: c5a6b...10f 6
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #19 Skrevet 2. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er det verdt å ha en relasjon til han om du bare går rundt og bekymrer deg? Anonymkode: c5a6b...10f Nei, men det er en jeg har truffet litt den siste tiden. Vi treffes og har sex hyggelig selskap. Men blir ikke mer enn det. Poenget er bare at jeg ikke vil ha politiet på døra fordi de skal ha tak i han, fått snusen i at han holder på med hasj. Jeg spør fordi jeg ikke har peiling. Tar ingen sjans mtp på barna. Anonymkode: 72891...d4d
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #20 Skrevet 2. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei, men det er en jeg har truffet litt den siste tiden. Vi treffes og har sex hyggelig selskap. Men blir ikke mer enn det. Poenget er bare at jeg ikke vil ha politiet på døra fordi de skal ha tak i han, fått snusen i at han holder på med hasj. Jeg spør fordi jeg ikke har peiling. Tar ingen sjans mtp på barna. Anonymkode: 72891...d4d Så lenge han er voksen nok til å ikke røyke hasj utendørs og ikke er en såkalt kjenning av politiet blir han ikke tatt. Eller sagt på en annen måte, han er trygg hvis han ikke passer til beskrivelsen Bresil gir her: Anonymkode: 1c6bd...4d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå