Gå til innhold

Gjør det fysisk vondt for barnevernsansatte når de ser barn skrike i offentligheten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør barnevernsansatte når de er på butikken, og det er en eller annen baby/lite barn som slår seg vrang. 

Blir de ergerlig over at de ikke kan gjøre noe? 🙈🙈🙈 

‘ehh, jeg virker bare rar om jeg krever navnet på mora…😭 men åh, her skulle noen fått føle på ekspertisen min, selve MOI - barnas frelser’ 

Eller hva? Tror ikke det er langt unna sannheten! 🙈 Det er det verste og 🙈🙈🙈 Stakkers sjeler. 

Anonymkode: e21b5...41b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud🙄 Who hurt you😂

Anonymkode: 50082...541

• Liker 39
Skrevet

For å være seriøs; nei. De aller fleste vet at det er normal atferd. 

Anonymkode: 61fc4...444

• Liker 19
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva gjør barnevernsansatte når de er på butikken, og det er en eller annen baby/lite barn som slår seg vrang. 

‘ehh, jeg virker bare rar om jeg krever navnet på mora…😭 men åh, her skulle noen fått føle på ekspertisen min, selve MOI - barnas frelser’ 

Eller hva? Tror ikke det er langt unna sannheten! 🙈 Det er det verste og 🙈🙈🙈 Stakkers sjeler. 

Nei dette tror jeg er tøv

Anonymkode: 92299...7bc

• Liker 4
Skrevet

La meg gjette: du har, eller har hatt en barnevernssak?

Anonymkode: 80c37...2ac

• Liker 21
Skrevet

Nei? Jeg går forbi og tenker «stakkars foreldre», når det gjelder trass på butikken. Jeg påprakker ikke min «ekspertise» på noen. Aldri opplevd at en tilfeldig sykepleier kommer bort og gir random råd hvis jeg hoster. Heller aldri opplevd at en kjørelærer kommer og gir råd om min skeive parkering tilfeldigvis. Fagfolk har også fri når de har fri. Når jeg er på butikken, ligger barnevernspedagogen igjen på kontoret. Da er jeg bare mor (som også har opplevd butikktrass), som alle andre. Det er faktisk mulig, selv om man jobber i en (på KG) forhatt etat.

Anonymkode: 018d5...de0

• Liker 37
Skrevet

Hahaha nei, overhode ikke. 

Anonymkode: f5324...147

• Liker 2
Skrevet

Hvis jeg skulle tenkt det hadde jeg vært enda mer stressa for min egen del når mine kids slår seg vrange i butikken. Altså, når jeg må ta ungen under armen å gå fordi hun ** ikke vil høre, så er det siste jeg tenker på at jeg jobber i bv, jeg har tankene på ungen min. 

Anonymkode: c1899...c53

• Liker 6
Skrevet

Når jeg leser innlegg som dette blir jeg ekstra takknemlig for alle de hardtarbeidende folkene i barnevernet som gjør alt de kan for å hjelpe barn. Og ekstra oppgitt over all dritten de mottar fra bitre foreldre som med fordel burde bruke tiden sin på å bli bedre foreldre heller enn å sutre på internett.

• Liker 33
Skrevet
venus24 skrev (7 minutter siden):

Når jeg leser innlegg som dette blir jeg ekstra takknemlig for alle de hardtarbeidende folkene i barnevernet som gjør alt de kan for å hjelpe barn. Og ekstra oppgitt over all dritten de mottar fra bitre foreldre som med fordel burde bruke tiden sin på å bli bedre foreldre heller enn å sutre på internett.

Geeez, slapp av. 

• Liker 2
Skrevet

De vet mer enn de fleste at slik adferd hos barn er vanlig og at å belære foreldre med sin ekspertise er lite motiverende 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Geeez, slapp av. 

«Slapp av»? Hva er den korrekte responsen på idiotinnlegget ditt da? At folk orker å jobbe i barnevernet og omgås slike som deg sier jeg.

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

«Slapp av»? Hva er den korrekte responsen på idiotinnlegget ditt da? At folk orker å jobbe i barnevernet og omgås slike som deg sier jeg.

Det var veldig stygt sagt. 

• Liker 3
Skrevet

Nei. Spesialekspertisen min er på barn som har det vanskelig, og å veilede foreldre som har en vei å gå mtp å være skikkede foreldre. 

Trassanfall går ikke inn under dette. :P 

Anonymkode: 41870...ab6

• Liker 7
Skrevet

Har faktisk lurt på det samme! Ikke med tanke på vilkårlige barn som skriker på butikken. Det skjer jo med alle. En av foreldrene i barnehagen er utdannet barnevernspedagog og jeg må si jeg er lettet over at mitt barn ikke har deres barn som bestevenn. Tror nok at de har fri når de har fri, men har ikke lyst å bli observert og vurdert. Gjør så godt jeg kan, men jeg er ikke perfekt 😊

Anonymkode: 9bb12...58d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Det var veldig stygt sagt. 

Innlegget ditt er stygt sagt.

• Liker 3
Skrevet
venus24 skrev (50 minutter siden):

Enig med deg.

Anonymkode: fec9f...fb5

• Liker 3
Skrevet

Jeg tror nok heller barnevernspedagogen jubler inni seg fordi de ser at foreldrene setter grenser for barnet. Ar foreldrene sier nei til godteri og står i et trassanfall midt på butikken, heller enn å gi etter. Jeg heier i allefall på de foreldrene som tør å stå i der når andre ser på :) 

Anonymkode: ea76d...9a1

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette må være kødd. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...