AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #1 Skrevet 1. november 2021 Jeg har drømt om den samme gutten i snart 10 år. Drømmene kommer periodevis ofte, kan være hver natt, får så en pause på noen mnd. Hva betyr dette? Han løper rundt i bygget, og jeg løper etter, men kommer aldri nær nok. Jeg våkner opp på tilfeldige steder i boligen. (jeg går i søvne) Noen som kan fortelle hva dette betyr? Eller hvordan få stopp på det? Noen som har opplevd det samme? Anonymkode: 174b2...065
Gjest The High Priestess Skrevet 1. november 2021 #2 Skrevet 1. november 2021 Gjentakende drømmer er noe som mange opplever. Er det kun denne drømmen du går i søvne til? Gjentakende drømmer kan ha opphav i for eksempel traumer eller ting man husker godt fra barndommen, også i positive sammenhenger.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #3 Skrevet 7. november 2021 Har du gjentakende drømmer er det noe i deg du må jobbe med. Du løper etter men kommer aldri nært nok han. Før du neste dag sovner kan du si til deg selv "i natt skal jeg få tak i den gutten i drømmen" Anonymkode: 653ec...7d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå