AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #1 Del Skrevet 1. november 2021 Jeg liker Jarle Bernhoft, Bjørn Eidsvåg, Morten Abel, Røyksopp, Thom Hell, Erik Faber, Bjørn Ole Rasch og Jan Bang sin Popkiller plate som langt fra fikk den oppmerksomheten den fortjente. Anonymkode: abde4...461 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #2 Del Skrevet 1. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg liker Jarle Bernhoft, Bjørn Eidsvåg, Morten Abel, Røyksopp, Thom Hell, Erik Faber, Bjørn Ole Rasch og Jan Bang sin Popkiller plate som langt fra fikk den oppmerksomheten den fortjente. Anonymkode: abde4...461 Av eldre musikk så elsker jeg Lily & the gigoloes og Dum Dum boys. Anonymkode: abde4...461 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AliceNextDoor Skrevet 1. november 2021 #3 Del Skrevet 1. november 2021 Odd René Andersen, Espen Lind. Jan Werner Danielsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tone83 Skrevet 1. november 2021 #4 Del Skrevet 1. november 2021 Karpe, Sigrid, Aurora , metteson, aleksandra rotan, Maria Haukaas, sol heilo, Kurt Nilson. Ja.. for det meste folk som aldri synger en sur tone. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 1. november 2021 #5 Del Skrevet 1. november 2021 Morten Harket, Per Øivind Houmb, Joachim Nielsen og Marius Müller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 1. november 2021 #6 Del Skrevet 1. november 2021 Morten Harket, Sivert Høyem, Ina Wroldsen, Sigrid, Chris Holsten, Aurora, Maria Mena. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #7 Del Skrevet 1. november 2021 Tone83 skrev (11 minutter siden): Karpe, Sigrid, Aurora , metteson, aleksandra rotan, Maria Haukaas, sol heilo, Kurt Nilson. Ja.. for det meste folk som aldri synger en sur tone. Er det standarden din - å «aldri synge en sur tone»? Det er vel bare minimum å forvente av en sanger. Anonymkode: 37085...5c6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 1. november 2021 #8 Del Skrevet 1. november 2021 (endret) Det jeg kommer på nå er Bigbang, Audrey Horne, Kvelertak, siste plata til Erlend Ropstad er fantastisk, Attan er et veldig spennende band som jeg håper kommer med noe mer, endel av Ane Brun, endel av Darling West (men må sjekke ut mer), Signe Marie Rustad. Har sikkert glemt mange. Ja, glemte Spidergawd og Motorpsycho! Endret 1. november 2021 av visp 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #9 Del Skrevet 1. november 2021 Morten Harket Jokke Raga Anonymkode: 8e405...944 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #10 Del Skrevet 1. november 2021 Du har veldig god smak, ts. Enig i artistene dine. Vil også nevne Karpe. Anonymkode: 9562f...bb7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 1. november 2021 #11 Del Skrevet 1. november 2021 Tone83 skrev (1 time siden): Karpe, Sigrid, Aurora , metteson, aleksandra rotan, Maria Haukaas, sol heilo, Kurt Nilson. Ja.. for det meste folk som aldri synger en sur tone. Synes det er greit om de har litt sjarm og personlighet også jeg da... De som aldri synger "en sur tune" er som regel veldig kjedelige 🤣 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #12 Del Skrevet 1. november 2021 Teatrica skrev (2 minutter siden): Synes det er greit om de har litt sjarm og personlighet også jeg da... De som aldri synger "en sur tune" er som regel veldig kjedelige 🤣 Uff, ha. Slik som sigrid o.l. Anonymkode: 777c8...e1f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gruselgrafs Skrevet 1. november 2021 #13 Del Skrevet 1. november 2021 Tone83 skrev (2 timer siden): Karpe, Sigrid, Aurora , metteson, aleksandra rotan, Maria Haukaas, sol heilo, Kurt Nilson. Ja.. for det meste folk som aldri synger en sur tone. Vel, hørte en coverlåt med Aurora, lurer på om det var en Bowielåt, på den traff hun ikke en eneste tone. Det var så surt at det var direkte smertefullt å høre på. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tone83 Skrevet 1. november 2021 #14 Del Skrevet 1. november 2021 1 hour ago, Gruselgrafs said: Vel, hørte en coverlåt med Aurora, lurer på om det var en Bowielåt, på den traff hun ikke en eneste tone. Det var så surt at det var direkte smertefullt å høre på. Du må være tonedøv 🤪 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #15 Del Skrevet 1. november 2021 Alexandra Rotan, Morten Harket, Sissel Kyrkjebø . Anonymkode: 4c3b0...ffa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaw Skrevet 1. november 2021 #16 Del Skrevet 1. november 2021 (endret) Raga Rockers, De lillos, Susanne Sundfør, Sigrid, Røyksopp, Cezinando, Emilie Nicolas, Ane Brun, Åge Aleksandersen Endret 2. november 2021 av miaw Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #17 Del Skrevet 1. november 2021 Dimmu Borgir Anonymkode: e2432...e47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #18 Del Skrevet 2. november 2021 Tone83 skrev (19 timer siden): Karpe, Sigrid, Aurora , metteson, aleksandra rotan, Maria Haukaas, sol heilo, Kurt Nilson. Ja.. for det meste folk som aldri synger en sur tone. Eneste jeg liker av disse er Sigrid, men de fleste du nevner her har slitsomme stemmer. Spesielt Kurt Nilsen, han høres sutrete, klagete ut og stemmen er bare ikke noe bra. Mener ikke å fornærme noen, men han høres ut som en mann på 300 kg som forsøker å synge. Ikke noe i mot Kurt Nilsen, liker bare ikke sangstemmen hans. Anonymkode: b1da4...320 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #19 Del Skrevet 2. november 2021 Teatrica skrev (17 timer siden): Synes det er greit om de har litt sjarm og personlighet også jeg da... De som aldri synger "en sur tune" er som regel veldig kjedelige 🤣 Ja, sangstemmer som mangler karakter og sjel er ikke noe særlig. Ariana Grande har en kraftfull stemme, men den mangler sjarm og særpreg og jeg syns det er gørrkjedelig å høre på henne. Anonymkode: b1da4...320 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #20 Del Skrevet 2. november 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Uff, ha. Slik som sigrid o.l. Anonymkode: 777c8...e1f Sigrid har masse særpreg i stemmen sin. Anonymkode: b1da4...320 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå