AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #1 Skrevet 1. november 2021 Typen og jeg hadde pause i forholdet på et par uker, og jeg var ganske så sikker på at det var over da. Jeg har egentlig ikke noe tro på pauser i forhold. Før dette hadde vi bare vært sammen i 1 år. I pausen ble jeg overgrepet av en kompis, etter en lang natt på byen. Jeg var stup full, klarte ikke å gå og hadde slått meg såpass kraftig at jeg blødde fra hodet. Han hadde hatt sex med meg mens jeg sov. Denne «kompisen» har også sett at jeg har flørtet med noen andre, og ble kjempe sjalu og sint. (Jeg skal ikke ha noe mer med han å gjøre nå altså, kuttet han totalt ut). Hovedpoenget er at kompisen er pr dags dato illsint på meg, og det virker ikke som han unner meg noe godt. Jeg er nå blitt sammen med typen igjen. Jeg sliter veldig med overgrepet og har lyst til å fortelle det til typen. Men. Om jeg forteller det, så er jeg redd for at typen min skal kontakte eks-kompisen min, og er da redd for at eks-kompisen skal fortelle om han jeg flørtet med. Og særlig da han er så sint fra før av. Så jeg tørr ikke fortelle det til typen, i frykt for å miste han. Ja, vi hadde pause. Men like vell, jeg hadde taklet ganske dårlig om han hadde vært på noen andre i mellomtiden vi hadde pause. Hva kan jeg gjøre? Eller hva burde jeg gjøre? Jeg vet jeg kan klare leve med denne hemmeligheten. Men jeg føler jo at jeg har vært utro. Jeg bare stusser på om at det blir verre om typen min finner ut av dette i fremtiden av noen andre. Selv om det må være vondt å høre, og det bryter tilliten til meg, så vil det jo bryte enda mer tillit om han får høre det av noen andre på et senere tidspunkt Anonymkode: 21c00...ab0
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #2 Skrevet 1. november 2021 Kjære deg, jeg har vært i samme situasjon og skjulte det. For meg selv og andre. Bare lata som det aldri skjedde. Det fikk alvorlige konsekvenser for mange, uten at jeg vil gå inn på det. Det var altså ikke det lureste å skjule det og late som det ikke skjedde. Anonymkode: f210c...fdd 3
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #3 Skrevet 1. november 2021 Du har ikke vært utro. Du har blitt voldtatt. Ville du ha 'taklet' det dårlig om 'typen' hadde blitt utsatt for et seksuelt overgrep mens han sov/var bevisstløs? Du er redd for å fortelle 'typen' at du har blitt voldtatt, fordi han så muligvis ender opp med å bli sint på deg, fordi du flørtet med en helt tredje person samme natt. Hvis du ikke skjønner ikke hvor fucked up psykopatisk dette er, så la meg forklare: Dette er fucket up psykopatisk. Anonymkode: 4ada8...480 6
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #4 Skrevet 1. november 2021 For et sammensurium, greide du virkelig ikke å holde deg på matta i to uker? Anonymkode: f76af...016 2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #5 Skrevet 1. november 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kjære deg, jeg har vært i samme situasjon og skjulte det. For meg selv og andre. Bare lata som det aldri skjedde. Det fikk alvorlige konsekvenser for mange, uten at jeg vil gå inn på det. Det var altså ikke det lureste å skjule det og late som det ikke skjedde. Anonymkode: f210c...fdd Ja jeg vet at du har rett 😕 Men igjen så føler jeg ikke at jeg får det noe bedre om det skal bli totalt kaos nå, typ bråk mellom typen og eks kompisen min. Typen min kommer til å ville banke han, samtidig som typen vil føle at jeg har brutt tilliten til han, ved at jeg ikke har sagt noe til nå. Vi hadde pause, men like vell, jeg vet jo at han vil bli veldig såret 😕 Og hva får jeg ut av å fortelle det?😫 ts Anonymkode: 21c00...ab0
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #6 Skrevet 1. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du har ikke vært utro. Du har blitt voldtatt. Ville du ha 'taklet' det dårlig om 'typen' hadde blitt utsatt for et seksuelt overgrep mens han sov/var bevisstløs? Du er redd for å fortelle 'typen' at du har blitt voldtatt, fordi han så muligvis ender opp med å bli sint på deg, fordi du flørtet med en helt tredje person samme natt. Hvis du ikke skjønner ikke hvor fucked up psykopatisk dette er, så la meg forklare: Dette er fucket up psykopatisk. Anonymkode: 4ada8...480 Jo jeg skjønner hvor fucka det er 😕 men nå står jeg i det da ts Anonymkode: 21c00...ab0
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #7 Skrevet 1. november 2021 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): For et sammensurium, greide du virkelig ikke å holde deg på matta i to uker? Anonymkode: f76af...016 Ja alt er bare rot! 😫 Noe galt har skjedd mot meg, men jeg har også gjort noe galt. Veldig forvirrende følelse ts Anonymkode: 21c00...ab0
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #8 Skrevet 1. november 2021 Du ble voldtatt, og du trenger å snakke om det med noen. Hva så om noen blir sinna? Aller helst skulle du jo reist rett på legevakten for å så anmeldt ham med det samme. Det er det med traumer at jo mer man holder dem for seg selv, jo mer problemer skaper de. Du har ikke gjort noe galt fordi du flørtet eller fordi du drakk. "Kompisen" din voldtok en kvinne ute av stand til å forsvare seg, og vet utmerket godt at det ikke er lov i henhold til norsk lov. Jeg sender deg en stor klem og håper du snakker med noen om dette raskest mulig. Uansett om det er fagfolk, familie, god venn eller typen Anonymkode: 0a086...c64 2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #9 Skrevet 1. november 2021 Her synes jeg du skal politianmelde og fortelle til typen. Ikke for din skyld, men for denne fyrens fremtidige ofre! Anonymkode: b9921...ece 3
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #10 Skrevet 2. november 2021 Om dere hadde pause er det helt i orden for deg å ligge med noen andre. Det har ikke eksen din noe med - selv om dere nå er blitt sammen. Anonymkode: eac3d...8e9 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #11 Skrevet 2. november 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Ja alt er bare rot! 😫 Noe galt har skjedd mot meg, men jeg har også gjort noe galt. Veldig forvirrende følelse ts Anonymkode: 21c00...ab0 Har du gjort noe galt, hva da? Drukket deg full og stolt på kompisen din? Flørtet med noen (uten at det skjedde noe mer) mens du og typen til og med hadde pause? Du har ikke gjort NOE galt! Anonymkode: 986fa...078 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #12 Skrevet 2. november 2021 Du har opplevd noe traumatisk. Du kan ikke bære på dette alene. Da kommer du til å ødelegge deg selv, OG forholdet. Og du har ikke gjort noe galt. Eks-kompisen din har gjort noe galt. Voldtektsmannen. Det var heller ikke galt at du flørtet med noen da dere hadde pause og du trodde det var slutt. Du må fortelle dette til typen din. Og du skal si at han ikke får lov til å konfrontere Voldtektsmannen. Dette er mellom deg og han. Anmeld han. Og oppsøk hjelp om nødvendig. Du har opplevd noe grusomt. Fått sår i sjelen du gjerne trenger hjelp til å hele ❤️ Husk at det ikke er din feil. Anonymkode: 4b5ba...720 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #13 Skrevet 2. november 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Typen og jeg hadde pause i forholdet på et par uker, og jeg var ganske så sikker på at det var over da. Jeg har egentlig ikke noe tro på pauser i forhold. Før dette hadde vi bare vært sammen i 1 år. I pausen ble jeg overgrepet av en kompis, etter en lang natt på byen. Jeg var stup full, klarte ikke å gå og hadde slått meg såpass kraftig at jeg blødde fra hodet. Han hadde hatt sex med meg mens jeg sov. Denne «kompisen» har også sett at jeg har flørtet med noen andre, og ble kjempe sjalu og sint. (Jeg skal ikke ha noe mer med han å gjøre nå altså, kuttet han totalt ut). Hovedpoenget er at kompisen er pr dags dato illsint på meg, og det virker ikke som han unner meg noe godt. Jeg er nå blitt sammen med typen igjen. Jeg sliter veldig med overgrepet og har lyst til å fortelle det til typen. Men. Om jeg forteller det, så er jeg redd for at typen min skal kontakte eks-kompisen min, og er da redd for at eks-kompisen skal fortelle om han jeg flørtet med. Og særlig da han er så sint fra før av. Så jeg tørr ikke fortelle det til typen, i frykt for å miste han. Ja, vi hadde pause. Men like vell, jeg hadde taklet ganske dårlig om han hadde vært på noen andre i mellomtiden vi hadde pause. Hva kan jeg gjøre? Eller hva burde jeg gjøre? Jeg vet jeg kan klare leve med denne hemmeligheten. Men jeg føler jo at jeg har vært utro. Jeg bare stusser på om at det blir verre om typen min finner ut av dette i fremtiden av noen andre. Selv om det må være vondt å høre, og det bryter tilliten til meg, så vil det jo bryte enda mer tillit om han får høre det av noen andre på et senere tidspunkt Anonymkode: 21c00...ab0 Jeg var gjennom det samme. Det var brudd mellom meg og samboer, noe samboer ønsket der og da. Det var brudd i 6 mnd så jeg hadde en flørt i den tiden. Flørten gjorde noe vanvittig ugreit, har skrevet om det her før. Har avvist han flere ganger etterpå, tror ikke han skjønner selv at det var et overgrep. Jeg og samboer blir sammen igjen, ca 2 mnd etter overgrepet. Det tar meg 2 mnd til før jeg endelig forteller om hva som skjedde. Jeg sier endelig for det var godt å dele det med han. Han ble kvalm, uvel og lei seg for at jeg hadde opplevd noe slikt. Han så ikke på dette som noe utroskap og har støttet meg godt i ettertid. Har dere trygghet med hverandre så del det. Anonymkode: 3a3cd...111 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #14 Skrevet 2. november 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Ja jeg vet at du har rett 😕 Men igjen så føler jeg ikke at jeg får det noe bedre om det skal bli totalt kaos nå, typ bråk mellom typen og eks kompisen min. Typen min kommer til å ville banke han, samtidig som typen vil føle at jeg har brutt tilliten til han, ved at jeg ikke har sagt noe til nå. Vi hadde pause, men like vell, jeg vet jo at han vil bli veldig såret 😕 Og hva får jeg ut av å fortelle det?😫 ts Anonymkode: 21c00...ab0 Dette sa samboer og, han hadde lyst til å banke han fyren for å holde på sånn. Han har hørt på meg og respektert mitt valg om at vi skal holde oss langt unna fyren. Det du får ut av å fortelle det er som et steg ut av det. Du slipper å føle at du kommer deg igjennom det alene. Om du vil slite med enkelte ting i ettertid så vet han hvorfor og vil trygge deg. Jeg sliter med enkelte ting i ettertid, sliter med sex, sliter med mareritt, blir lett lei meg når vi har sex. Da er det lettere for han å forstå meg og han er veldig forsiktig. Anonymkode: 3a3cd...111
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #15 Skrevet 2. november 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Typen og jeg hadde pause i forholdet på et par uker, og jeg var ganske så sikker på at det var over da. Jeg har egentlig ikke noe tro på pauser i forhold. Før dette hadde vi bare vært sammen i 1 år. I pausen ble jeg overgrepet av en kompis, etter en lang natt på byen. Jeg var stup full, klarte ikke å gå og hadde slått meg såpass kraftig at jeg blødde fra hodet. Han hadde hatt sex med meg mens jeg sov. Denne «kompisen» har også sett at jeg har flørtet med noen andre, og ble kjempe sjalu og sint. (Jeg skal ikke ha noe mer med han å gjøre nå altså, kuttet han totalt ut). Hovedpoenget er at kompisen er pr dags dato illsint på meg, og det virker ikke som han unner meg noe godt. Jeg er nå blitt sammen med typen igjen. Jeg sliter veldig med overgrepet og har lyst til å fortelle det til typen. Men. Om jeg forteller det, så er jeg redd for at typen min skal kontakte eks-kompisen min, og er da redd for at eks-kompisen skal fortelle om han jeg flørtet med. Og særlig da han er så sint fra før av. Så jeg tørr ikke fortelle det til typen, i frykt for å miste han. Ja, vi hadde pause. Men like vell, jeg hadde taklet ganske dårlig om han hadde vært på noen andre i mellomtiden vi hadde pause. Hva kan jeg gjøre? Eller hva burde jeg gjøre? Jeg vet jeg kan klare leve med denne hemmeligheten. Men jeg føler jo at jeg har vært utro. Jeg bare stusser på om at det blir verre om typen min finner ut av dette i fremtiden av noen andre. Selv om det må være vondt å høre, og det bryter tilliten til meg, så vil det jo bryte enda mer tillit om han får høre det av noen andre på et senere tidspunkt Anonymkode: 21c00...ab0 Hvis typen din "henger seg mer opp i" at du flørtet litt med en annen, når du har blitt voldtatt, ville jeg ikke spart på denne typen. Anonymkode: 5be92...b9b 4
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #16 Skrevet 2. november 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Typen og jeg hadde pause i forholdet på et par uker, og jeg var ganske så sikker på at det var over da. Jeg har egentlig ikke noe tro på pauser i forhold. Før dette hadde vi bare vært sammen i 1 år. I pausen ble jeg overgrepet av en kompis, etter en lang natt på byen. Jeg var stup full, klarte ikke å gå og hadde slått meg såpass kraftig at jeg blødde fra hodet. Han hadde hatt sex med meg mens jeg sov. Denne «kompisen» har også sett at jeg har flørtet med noen andre, og ble kjempe sjalu og sint. (Jeg skal ikke ha noe mer med han å gjøre nå altså, kuttet han totalt ut). Hovedpoenget er at kompisen er pr dags dato illsint på meg, og det virker ikke som han unner meg noe godt. Jeg er nå blitt sammen med typen igjen. Jeg sliter veldig med overgrepet og har lyst til å fortelle det til typen. Men. Om jeg forteller det, så er jeg redd for at typen min skal kontakte eks-kompisen min, og er da redd for at eks-kompisen skal fortelle om han jeg flørtet med. Og særlig da han er så sint fra før av. Så jeg tørr ikke fortelle det til typen, i frykt for å miste han. Ja, vi hadde pause. Men like vell, jeg hadde taklet ganske dårlig om han hadde vært på noen andre i mellomtiden vi hadde pause. Hva kan jeg gjøre? Eller hva burde jeg gjøre? Jeg vet jeg kan klare leve med denne hemmeligheten. Men jeg føler jo at jeg har vært utro. Jeg bare stusser på om at det blir verre om typen min finner ut av dette i fremtiden av noen andre. Selv om det må være vondt å høre, og det bryter tilliten til meg, så vil det jo bryte enda mer tillit om han får høre det av noen andre på et senere tidspunkt Anonymkode: 21c00...ab0 Når dere hadde pause, så var du ikke utro for at du flørtet med noen. Skjønner at voldtekten du opplevde er tung å bære. Tenk deg om, vil du ha et forhold som tåler at man er ærlige med hverandre? I så fall har du ingenting å tape på å fortelle kjætesten din om hva som har skjedd. Anonymkode: d74b8...65f
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #17 Skrevet 2. november 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Ja jeg vet at du har rett 😕 Men igjen så føler jeg ikke at jeg får det noe bedre om det skal bli totalt kaos nå, typ bråk mellom typen og eks kompisen min. Typen min kommer til å ville banke han, samtidig som typen vil føle at jeg har brutt tilliten til han, ved at jeg ikke har sagt noe til nå. Vi hadde pause, men like vell, jeg vet jo at han vil bli veldig såret 😕 Og hva får jeg ut av å fortelle det?😫 ts Anonymkode: 21c00...ab0 Det å slite om å fortelle om en voldtekt er helt vanlig. Kjæresten din burde ha forståelse for det hvis han er en god kjæreste, ikke bli sur. Du kan fortelle med god samvittighet. Anonymkode: d74b8...65f
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #18 Skrevet 2. november 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): For et sammensurium, greide du virkelig ikke å holde deg på matta i to uker? Anonymkode: f76af...016 Hun ble voldtatt, hva har det med å holde seg på matta å gjøre? Dessuten hadde de pause når hun flørta med den andre personen. Anonymkode: d74b8...65f
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #19 Skrevet 2. november 2021 Unnskyld meg, men hva betyr «flørte» i denne sammenhengen? Anonymkode: db759...2dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå