Gå til innhold

Mistet sko på skolen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til barnet mitt dette er fine vintersko.. veldig kjipt at de er borte da vi likte skoa veldig godt. Vi kan selvfølgelig kjøpe nye men kjipt er det uansett da de enten ligger på skolen/AKS et sted, eller noe har tatt med feil sko hjem, eller at skoa har blitt stjelt.. skal si I fra til skolen/AKS OG lete selv. Vi har en facebook gruppe alle oss foreldre. Er det innafor om at jeg etterlyser sko der? Med bilde osv?

Anonymkode: b444d...13a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hadde eg gjort👍

• Liker 3
Skrevet

Er lov å etterlyse sko som er blitt borte ja, men og greit å merke skoene sånn at dei ansatte på AKS/SFO veit kem som eige dei. 

Anonymkode: 7db5c...2f9

• Liker 4
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Er lov å etterlyse sko som er blitt borte ja, men og greit å merke skoene sånn at dei ansatte på AKS/SFO veit kem som eige dei. 

Ja det har vi gjort🙂

Skrevet
11 minutter siden, Pilleville said:

Det hadde eg gjort👍

Da gjør vi det🤗

Skrevet

Håper du finner de. Jeg måtte nylig gå gjennom glemmekassa på skolen, sønnen min mister lue og votter, og det er utrolig hva barna mister. Jeg fant blant andre ting en pennal i glemmekassa. altså, man leker jo ikke ute med pennal… 

Anonymkode: d50c2...ea9

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Til barnet mitt dette er fine vintersko.. veldig kjipt at de er borte da vi likte skoa veldig godt. Vi kan selvfølgelig kjøpe nye men kjipt er det uansett da de enten ligger på skolen/AKS et sted, eller noe har tatt med feil sko hjem, eller at skoa har blitt stjelt.. skal si I fra til skolen/AKS OG lete selv. Vi har en facebook gruppe alle oss foreldre. Er det innafor om at jeg etterlyser sko der? Med bilde osv?

Tror du må lete selv. 

Anonymkode: 68064...f20

• Liker 1
Skrevet

Vi har akkurat hatt leteaksjon etter et par innesko og et par cherrox (to ulike barn). Jeg leitet selv før jeg involverte noen andre, fant inneskoene på to ulike steder i skolegarderoben og cherroxene fant jeg ute i skuret i hagen 😉 De dukker nok opp igjen, men det er greit å leite selv først, særlig hvis du ikke er helt sikker på at de er på skolen. 

Anonymkode: 6ec8c...d84

• Liker 2
Skrevet
14 hours ago, AnonymBruker said:

Som om de gidder/har tid til å legge de rett sted. Har aldri skjedd oss. Man er heldig hvis det legges oppi gjenglemt-rotetbort-kassene.

Anonymkode: 5b077...027

Skrevet

Her ble mine barns støvler borte. De var merket men vi fant dem ingen steder. Endte med å kjøpe nye. Så var jeg innom skolen i et annet ærend mens ungene hadde time. Da så jeg støvlene sto på plassen til et annet barn. Jeg så at barnet ikke hadde med seg andre par sko/støvler. Så jeg tok bilde av støvlene og gav beskjed til foreldrene om at de hadde tatt feil støvler og at det var fint om de kunne sette på plass mitt barns støvler dagen etter. 

Det gjorde de og beklaget så mye. De/barnet hadde tatt feil siden deres barn hadde helt like støvler.

Anonymkode: e9df0...5af

• Liker 1
Skrevet

Hvordan mister ungene sko på skolen? 🤷‍♀️ Har de pause og er ute er jo skoene på beina og ellers på plassen i garderoben?  

Anonymkode: 08b9d...73c

• Liker 1
Skrevet

Her var det andre elever som gjemte skoene , lite kult når barn da ikkke rekker bussen..

Anonymkode: 1ae59...7bc

Skrevet

Jeg etterlyste ei jakke en gang. Hørte ingen ting. Plutselig etter noen måneder så hang den på plassen hans på skolen. 😉

Anonymkode: 62173...e8b

Gjest WhisperingWind
Skrevet

Etterlyser lue, skjerf etc jevnt 😅 Dukker alltid opp igjen. Så etterlys så dukker den nok opp. 

Skrevet

jeg etterlyser støtt. dukker opp igjen av og til, men ting som luer har jeg aldri fått tilbake. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...