AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #1 Skrevet 1. november 2021 Jeg vet om dette veldig godt, jeg har bare latet som ingenting fordi jeg gidder ikke å fremstå sjalu. (selv om jeg faktisk blir det). Har tatt opp dette med henne en gang første gang jeg merket det, og etter det latet jeg som ingenting. Skjønner ikke hvorfor hun gjør dette når hun sier hun elsker meg? Hva tror dere kan være grunnen for dette? Jeg og henne har et avstandsforhold pga jobben min. Anonymkode: 733f3...4ca
visp Skrevet 1. november 2021 #2 Skrevet 1. november 2021 Jeg syns ikke du skal late som om du ikke blir sjalu. Det er jo helt mennesklig å bli det. Jeg vet selv at jeg aldri hadde gjort noe sånt mot en partner og hadde heller aldri godtatt noe sånt. Sett foten ned; det er dårlig oppførsel av henne. Så får du finne ut selv hvor lenge du gidder å ta imot svada (med tanke på at du allerede har tatt det opp og hun ikke gjør en dritt med det). 6
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #3 Skrevet 1. november 2021 Spenning? de gir henne noe du ikke gir henne? oppmerksomhet fra andre gir selvtillitsboost. kan være så mange grunner. Du kan jo spørre henne selv hvorfor. om hun ikke har et svar der og da, så kan hun tenke på det, gå inn seg selv å finne utav det. Anonymkode: a2dfd...49d 3
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #4 Skrevet 1. november 2021 Hun har et bekreftelses og oppmerksomhetsbehov. Anonymkode: 146ad...88e 7
Antiviruset Skrevet 1. november 2021 #5 Skrevet 1. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hun har et bekreftelses og oppmerksomhetsbehov. Anonymkode: 146ad...88e Akkurat dette! Dette kan TS neppe endre på! En partner som gjør noe slikt mot en hxn sier hxn elsker viser i handling at dette ikke er tilfellet. Hadde aldri godtatt det og det er for meg emosjonelt utroskap. Så er veien til fysisk utroskap veldig kort. Rett tid og anledning så skjer det. Mennesker med helt unaturlig stort behov for oppmerksomhet og bekreftelse er skadet i følelseslivet sitt, og det kommer neppe til å endre seg videre i livet. 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #6 Skrevet 2. november 2021 Hvis du knapt har tatt det opp, så kanskje det ikke skjer,men du bare tror det. Anonymkode: 9d907...d6b
Archer Skrevet 2. november 2021 #7 Skrevet 2. november 2021 (endret) Løp.. hun vet att du ikke gjør noe med det så derfor fortsetter hun🤷♂️ Hun sier hun elsker deg ja, lett å si. Kan garantere att på ett eller annet tidspunkt kommer hun å være utro, hvis hun ikke vært det enda da. Endret 2. november 2021 av Archer 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #8 Skrevet 2. november 2021 Det er da ikke noe galt i å søke oppmerksomhet fra andre menn enn den man er med. Veien derfra til utroskap er lang. Det handler om å føle seg begjært og ønsket. Vite at man fremdeles "har det" og er attraktiv. For en kvinne handler det ikke om å ønske sex. Men alt det som er nevnt over. Anonymkode: a6c14...da0 2
Archer Skrevet 2. november 2021 #9 Skrevet 2. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er da ikke noe galt i å søke oppmerksomhet fra andre menn enn den man er med. Veien derfra til utroskap er lang. Det handler om å føle seg begjært og ønsket. Vite at man fremdeles "har det" og er attraktiv. For en kvinne handler det ikke om å ønske sex. Men alt det som er nevnt over. Anonymkode: a6c14...da0 Mener du det samme hvis det er motsatt....?😏
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #10 Skrevet 2. november 2021 Archer skrev (1 minutt siden): Mener du det samme hvis det er motsatt....?😏 Ikke nødvendigvis. Men er mer for den fysiske biten. Altså sex. Bare se til det homofile miljøet som har flere tilfeldige sextreff, enn heterofile. Anonymkode: a6c14...da0
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #11 Skrevet 2. november 2021 7 minutter siden, AnonymBruker said: Det er da ikke noe galt i å søke oppmerksomhet fra andre menn enn den man er med. Veien derfra til utroskap er lang. Det handler om å føle seg begjært og ønsket. Vite at man fremdeles "har det" og er attraktiv. For en kvinne handler det ikke om å ønske sex. Men alt det som er nevnt over. Anonymkode: a6c14...da0 Dette er 100% skrevet av en kvinne som mener det er helt greit når en kvinne gjør det, men garantert hadde kalt en mann en kåt gris om han gjorde det samme. Anonymkode: 2537c...931 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #12 Skrevet 2. november 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dette er 100% skrevet av en kvinne som mener det er helt greit når en kvinne gjør det, men garantert hadde kalt en mann en kåt gris om han gjorde det samme. Anonymkode: 2537c...931 Forskjell på menn og kvinner når det kommer til slike ting. Kvinner gjør det for å føle seg attraktive, menn søker sex. Anonymkode: a6c14...da0 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #13 Skrevet 2. november 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det er da ikke noe galt i å søke oppmerksomhet fra andre menn enn den man er med. Veien derfra til utroskap er lang. Det handler om å føle seg begjært og ønsket. Vite at man fremdeles "har det" og er attraktiv. For en kvinne handler det ikke om å ønske sex. Men alt det som er nevnt over. Anonymkode: a6c14...da0 Vil anta denne påstanden er like treffsikker som at det vil regne i morgen. Spørsmålet er hvor vil det regne, for det vil alltid regne et sted. Jeg er ingen god samboer, har vært utro i alle år og vil nok være utro i alle uoverkommelige år fremover også. De kvinnene jeg oftest er utro med er kvinner som er i et forhold. Hovedårsaken til at jeg går mot kvinner som er i et forhold er fordi de er de som oftest er mest utsultet på oppmerksomhet og bekreftelse samtidig som de har sine fantasier de ikke ønsker å fortelle om til sin til sin partner, eller at partneren ikke deler deres fantasi/fetisj. Derfor er de også enklere å kurtisere og få med på leken. I tillegg er risikoen for oss begge like stor, vi har begge like mye å tape så derfor er sannsynligheten for at de vil røpe det liten. Anonymkode: b81c9...64a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå