Gå til innhold

Jeg hadde sex med en fyr som ikke var pen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg var full, så han fin ut, men når jeg våknet dagen etterpå fikk jeg helt panikk. Han så ikke lik ut som kvelden før. Jeg vet det er stygt sagt av meg (har selvfølgelig holdt meningen for meg selv), men jeg blir KVALM av meg selv!! 

Flere her som har gjort denne feilen? Ps. jeg er ikke så dritt som jeg høres ut, vil bare dele min tanke rundt dette anonymt.

Anonymkode: 667a8...d36

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg har aldri opplevd noe sånt.

Var det bra sex da?

Anonymkode: b2671...be6

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker du må ta deg sammen!

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Når jeg var full, så han fin ut, men når jeg våknet dagen etterpå fikk jeg helt panikk. Han så ikke lik ut som kvelden før. Jeg vet det er stygt sagt av meg (har selvfølgelig holdt meningen for meg selv), men jeg blir KVALM av meg selv!! 

Flere her som har gjort denne feilen? Ps. jeg er ikke så dritt som jeg høres ut, vil bare dele min tanke rundt dette anonymt.

Den feilen har jeg gjort utallige ganger. Ikke med menn da men med damer. Lever i dag uten armer da jeg måtte bite av meg armene i håp om at de to første ikke våknet når jeg skulle snike meg ut av soverommet. 

Anonymkode: 16c6a...be3

Skrevet

Nei, har ikke tilfeldig sex. 

Anonymkode: 0a563...b8a

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nei, jeg har aldri opplevd noe sånt.

Var det bra sex da?

Anonymkode: b2671...be6

Tenkte det samme, det er jo det viktige her. Finnes menn som ikke er "billedskjønne" men likevel råkjekke og gode elskere. 

Anonymkode: 86e2d...922

Skrevet

Been there. Det er skikkelig noia, men det går over. 

Anonymkode: 821b7...369

Skrevet

Ikke stygt sagt. Vi har alle vært der. Hadde han stor kuk forresten?

Anonymkode: fa5d5...847

Skrevet

enda et ligg med "anger" som symptom. tror det med anger er unnskylding for seg selv at man ikke er verdiløs. man kan ligge med hvem som helst man har møtt for å så føle seg verdiløs. men så angrer man slik at det er en demper.

Anonymkode: 799f9...998

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Hvor full var du? Klarte du og stå oppreist?

Anonymkode: b167c...7c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...