Gå til innhold

Synes det er så ekkelt å tenke på mannen min med andre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor tenker jeg sånn? Synes tanken på at mannen min har sex med andre er så vemmelig, rett og slett. Har tenkt litt på det på grunn av alle disse trådene om folk som er utro, åpne forhold, trekanter, hun som vil at mannen skal ligge med andre på forretningsreise, osv. Ser for meg hvordan jeg hadde reagert om jeg var i disse situasjonene.

Vi har vært sammen i 5 år så ikke så lenge og det er ingen problemstilling nå, men hvem vet om det kan bli det om 15 år liksom. Har ikke noen unormale sperrer i sexlivet sånn ellers tror jeg, ikke at vi gjør så mye drøyt men bruker de fleste mulige kroppsåpninger for å si det sånn. Men tanken på han skal utveksle kroppsvæsker med en annen kvinne (eller mann, for så vidt), det er bare... 🤢 Det byr meg helt i mot. Hvorfor føler jeg det, tro?

Er det tanken på at han kan ta med sykdom hjem til meg? Han liker ikke å bruke kondom, og det beskytter jo ikke mot alt uansett. Er det muligheten for at det blir et barn på si? Kanskje han steriliserer seg etter hvert så graviditet ikke er et tema lenger.

Han hadde nok syntes det var spennende å ha med en dame i senga med oss, men jeg tror ikke jeg hadde fiksa det altså. Og i alle fall ikke at han hadde noen på si. Han på sin side synes det er uaktuelt at jeg ligger med en annen mann, men tenner litt på tanken om meg sammen med en annen kvinne. Men jeg synes det er litt ekkelt å tenke på meg sammen med noen andre også.

Hva kan være greia?

Anonymkode: a08c7...b5a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Obs: Må presisere at jeg ikke synes andre folk som har trekant osv. er ekle egentlig.

• Liker 1
Skrevet

Greia er at du har en normal tankegang! 

Skriver ikke dette for å hive andre under bussen, da jeg selv kan være utenfor normalen, men vi kan ikke la det bli slik at når en gift person ikke ønsker at partner skal ha sex med andre så har hun en rar tankegang!

Anonymkode: 099f7...d24

• Liker 16
Gjest Paramount
Skrevet

De aller aller fleste tenker akkurat som deg de første årene. Senere utvikler man seg i ulike retninger, noen rett fram, andre til en eller annen side.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Greia er at du har en normal tankegang! 

Skriver ikke dette for å hive andre under bussen, da jeg selv kan være utenfor normalen, men vi kan ikke la det bli slik at når en gift person ikke ønsker at partner skal ha sex med andre så har hun en rar tankegang!

Anonymkode: 099f7...d24

Altså ja, det er jo normalt å ville ha partner for seg selv, bli såret av svik og utroskap, osv. Tenker jo at jeg hadde blitt knust om jeg fant ut at han hadde hatt ei på si i 2 år. Men har alle den samme kvalme følelsen av det?

• Liker 2
Skrevet

Jepp, det er en normal tankegang. Du elsker mannen din. Er i et fast forhold med han. Dermed skal man ikke ligge rundt med andre. Må man ligge rundt så har man ingenting i et fast forhold å gjøre. 

Anonymkode: 8dc96...ad3

• Liker 7
Skrevet
Paramount skrev (2 minutter siden):

De aller aller fleste tenker akkurat som deg de første årene. Senere utvikler man seg i ulike retninger, noen rett fram, andre til en eller annen side.

Ja, kanskje jeg ikke hadde brydd meg eller kjent det noe sted om 20 år?🤷‍♀️

Gjest Elder Millennial
Skrevet

Tenker tankene og følelsene dine er helt normale jeg. De fleste tenker nok slik som du. Så finnes det alt fra de som kunne tenke seg trekant bare i fantasien til de som vil ha åpent forhold og flere partnere. Jeg vil si at alt er normalt, men alt er ikke like vanlig. 

Skrevet
Ominous skrev (Akkurat nå):

Tenker tankene og følelsene dine er helt normale jeg. De fleste tenker nok slik som du. Så finnes det alt fra de som kunne tenke seg trekant bare i fantasien til de som vil ha åpent forhold og flere partnere. Jeg vil si at alt er normalt, men alt er ikke like vanlig. 

Føler meg jo litt prippen og eiesyk i forhold til en del på dette forumet 😅

Gjest Elder Millennial
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Neida☺️ Vi er alle skrudd sammen forskjellig. Synes det er sånn det burde være. 

Gjest Paramount
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Ja, kanskje jeg ikke hadde brydd meg eller kjent det noe sted om 20 år?🤷‍♀️

Det skal du slettes ikke se bort i fra. Og da er du kanskje til og med glad for at du er så modig, eller sprø, alt etter hvordan en ser det. Men det som betyr noe er selvsagt hvordan du tenker rundt dette akkurat nå. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Det skal du ikke føle seg som ❤️ Jeg er en disse "gale" som kunne tenkt meg en trekant med en annen mann og min kone, men sannsynligvis blir det bare i fantasien 😄. Vi har alle ulike ønsker og behov og ingen skal føle seg "annerledes". 
Paramount kommer som vanlig med gode råd. Det er hva du føler i dag som betyr noe. Slik som deg var jeg for 20 år siden, men nå er fantasiene mine endret.

• Liker 1
Skrevet

Forstår deg så godt, ts!! Jeg har de samme tankene av og til. Kan bli så kvalm og helt vemmlen av å tenke på det. Bare at dette er min kjæreste, er ikke gift. Tror faktisk det er en sjalusi følelse/ redd for hva som kan skje. Det er veldig ille å tenke på det 💖 Når man er så glad i noen

Anonymkode: b09b9...e74

• Liker 2
Skrevet

Det er vel normalt å tenke slik? Jeg kan ikke forestille meg min mann sammen med en annen, det hadde rablet for meg🤷‍♀️ Han er min og bare min, heldigvis føler han akkurat det samme😅

Anonymkode: 23819...39b

• Liker 1
Skrevet
Paramount skrev (1 time siden):

Det skal du slettes ikke se bort i fra. Og da er du kanskje til og med glad for at du er så modig, eller sprø, alt etter hvordan en ser det. Men det som betyr noe er selvsagt hvordan du tenker rundt dette akkurat nå. 

Ja, akkurat nå er det helt utenkelig. 

911 skrev (1 time siden):

Det skal du ikke føle seg som ❤️ Jeg er en disse "gale" som kunne tenkt meg en trekant med en annen mann og min kone, men sannsynligvis blir det bare i fantasien 😄. Vi har alle ulike ønsker og behov og ingen skal føle seg "annerledes". 
Paramount kommer som vanlig med gode råd. Det er hva du føler i dag som betyr noe. Slik som deg var jeg for 20 år siden, men nå er fantasiene mine endret.

Er nok utfordrende hvis en av partene kommer dit og den andre ikke. Er din kone ikke på samme sted?

Skrevet

Jeg vil ha mannen min for meg selv, etter 17 år også. Klarer ikke å se at det skulle være feil.

Vi har begge levd litt, før vi møttes. Og det er gode erfaringer å ha med seg. Men... har ikke hatt ønske om å involvere meg med noen andre, etter at vi møttes.

• Liker 1
Skrevet

Jeg blir ganske uvel og kvalm av å tenke på at min gifte elsker har seg med andre damer.

Anonymkode: 353cf...412

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg blir ganske uvel og kvalm av å tenke på at min gifte elsker har seg med andre damer.

Anonymkode: 353cf...412

Oi, interessant konsept. Har han ikke sex med sin kone? Eller er det helt greit for deg og det er bare eventuelle nr. 3 osv. du synes blir ekkelt?

Skrevet
SS skrev (36 minutter siden):

Jeg vil ha mannen min for meg selv, etter 17 år også. Klarer ikke å se at det skulle være feil.

Vi har begge levd litt, før vi møttes. Og det er gode erfaringer å ha med seg. Men... har ikke hatt ønske om å involvere meg med noen andre, etter at vi møttes.

17 år, så fint😊 Snakker dere om dette her? Sjekker inn liksom, om den andre har det bra med hvor dere er seksuelt?

Skrevet
Paramount skrev (2 timer siden):

Enig i dette. Var lik de første 15 årene, nå stiller det seg litt annerledes.

Anonymkode: 02e66...0cb

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...