AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #1 Del Skrevet 1. november 2021 Jeg har alltid spist "original fiskegrateng" i dag prøver vi ut "Kystens fiskegrateng, da den var på salg til kr 19. Hva mener dere? https://www.findus.no/var-mat/fisk/fiskegrateng/god-gammeldags-fiskegrateng https://www.findus.no/var-mat/fisk/fiskegrateng/kystens-fiskegrateng Anonymkode: 15771...8de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #2 Del Skrevet 1. november 2021 Hvem? Anonymkode: d1741...9b4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #3 Del Skrevet 1. november 2021 Hvilken!!! ingen av de, lager selv! Anonymkode: 9a3c9...f19 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #4 Del Skrevet 1. november 2021 Hvilken jeg liker best? Original 😊 Anonymkode: d3d52...0b7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marita31 Skrevet 1. november 2021 #5 Del Skrevet 1. november 2021 Liker best god gammeldags fiskegrateng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 1. november 2021 #6 Del Skrevet 1. november 2021 Jeg liker i grunnen bare hjemmelaget fiskegrateng. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #7 Del Skrevet 1. november 2021 Beklager, mente hvilken. Forstår hjemmelaget er best, men lurte nå på ferdigkjøpt. Innimellom trenger jeg noe liggende enkelt i fryseren. Har "Kystens" i ovn nå, virker som den er mer "soggy" enn "God gammeldags"? Jeg får se. Har kun spist "original" og hjemmelaget før, så første gang jeg prøver "Kystens" Mvh TS Anonymkode: 15771...8de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskath Skrevet 1. november 2021 #8 Del Skrevet 1. november 2021 Liker best God gammeldags fiskegrateng Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå