Gå til innhold

Lesbisk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg er lesbisk, jeg ser på andre kvinner å fantaserer om kvinner. 
Jeg har hadd en periode da jeg var yngre der jeg datet jenter men så var ønsket så sterkt om en egen familie med barn at jeg valgte en mann, jeg var aldri forelsket i han eller betatt, han stilte godt utseendemessig å hadde en veldig god å stabil jobb. 
Kjenner jeg føler meg veldig slem som ble sammen med han på feil grunnlag, han kunne fått sjansen til å funnet seg en som var oppriktig forelsket i han. 
Nå er jeg 36 år å føler nesten det hadde blitt flaut å kommet ut , dessuten er jeg fortsatt samboer med mannen, vi lever i et dødt kjærlighetsliv ingen intimitet på 3 år nå. 
Jeg vil finne ut om det er menn eller kvinner jeg tiltrekkes, vet jeg må gå fra mannen hvis jeg skal finne ut av det , men det virker så utrygt .

Noen som har samme erfaring som meg? Kom gjerne med innspill dere andre og. 

Anonymkode: 1d317...890

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lesbisk eller ei. Hvorfor være i et helt dødt kjærlighetsliv uten intimitet? 

Avslutt forholdet og bygg deg et nytt liv, om det blir med en kvinne, mann eller noe midt i mellom får tiden vise. 

Anonymkode: 00727...c16

Skrevet

Det er aldri for sent å komme utav skapet. 

Kvinne 

Anonymkode: 7c104...0b1

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Kjenner jeg føler meg veldig slem som ble sammen med han på feil grunnlag, han kunne fått sjansen til å funnet seg en som var oppriktig forelsket i han. 

Kjenner meg igjen. Hvorfor frarøve ham enda flere år enn du allerede har gjort? Gå fra ham så dere begge får mulighet til å finne kjærligheten.

Anonymkode: 382f2...a1d

• Liker 3
Skrevet

Du virker identitetsforvirret. Bruk litt tid på å finne deg selv før du kaster deg inn i noe lesbiske greier, som fort kan gjøre vondt verre.

Anonymkode: 4c37b...cb1

• Liker 2
Skrevet

Skaff deg en elskerinne og finn ut av det. Utvikler du følelser for henne så vet du vel hva du bør gjøre. 

Anonymkode: 88feb...73a

Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Du virker identitetsforvirret. Bruk litt tid på å finne deg selv før du kaster deg inn i noe lesbiske greier, som fort kan gjøre vondt verre.

Anonymkode: 4c37b...cb1

Ja det har du helt rett i, skal bruke litt tid fremover til å finne meg selv, jeg har alltid bare gjort det som er forventet av meg, både av klesvalg, matvalg å utseende å væremåte.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Skaff deg en elskerinne og finn ut av det. Utvikler du følelser for henne så vet du vel hva du bør gjøre. 

Jeg er små forelsket i ei som jobber på nærbutikken ,så disse tankene om å prøve å finne meg ei elskerinne har jeg hadd i tankene lenge. Min mann vil ikke at vi skal gå fra hverandre uansett hva, han vil leve uten sex så lenge han får ha meg som kone, har sagt til han at han får lov til p finne seg ei eller flere på si. Hi

Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Kjenner meg igjen. Hvorfor frarøve ham enda flere år enn du allerede har gjort? Gå fra ham så dere begge får mulighet til å finne kjærligheten.

Anonymkode: 382f2...a1d

Han vil ikke gå fra meg samme hva jeg sier til han, har sagt til han at jeg ikke elsker han å kommer ikke til å være intim med han, han sier det er greit bare han får ha meg som sin kone.

Har du familie? Å samtidig føler tiltrekning til kvinner? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg er små forelsket i ei som jobber på nærbutikken ,så disse tankene om å prøve å finne meg ei elskerinne har jeg hadd i tankene lenge. Min mann vil ikke at vi skal gå fra hverandre uansett hva, han vil leve uten sex så lenge han får ha meg som kone, har sagt til han at han får lov til p finne seg ei eller flere på si. Hi

Ok, du bestemmer selv om du skal fortsette å være gift med han eller ikke. Det å utforske er uansett ingenting å utsette. Hvis mannen din sier at han vil være gift med deg samme hva, så godtar han sikkert at du har en elskerinne og. Men om du velger å holde det hemmelig eller ikke er egentlig uvesentlig, for du vil få det bedre og han får en gladere kone. 

Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva sier han til at du vurderer å skaffe deg elskerinne?

Skrevet
Alterego666 skrev (53 minutter siden):

Hva sier han til at du vurderer å skaffe deg elskerinne?

Han blir stresset men sier han godtar det, men siden jeg ser at han blir ukomfortabel så har jeg ikke så lyst å gjøre det mot han. Hi

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja det har du helt rett i, skal bruke litt tid fremover til å finne meg selv, jeg har alltid bare gjort det som er forventet av meg, både av klesvalg, matvalg å utseende å væremåte.

Vil dette endre seg selv om du blir sammen med en kvinne? 🤔

Skrevet
Hannah80 skrev (5 minutter siden):

Vil dette endre seg selv om du blir sammen med en kvinne? 🤔

Nei tenkte heller med det at jeg har identitetskrise, det med kvinner er noe jeg har følt på siden jeg var veldig ung. Hi

• Liker 1
Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...