AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #1 Skrevet 1. november 2021 Noen som har brukt begge og kan si noe om de er forskjellig? Har fått resept på Cordes vas.. Anonymkode: 83191...dd7
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #2 Skrevet 1. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Noen som har brukt begge og kan si noe om de er forskjellig? Har fått resept på Cordes vas.. Anonymkode: 83191...dd7 Aldri hørt om den du har fått, vet om mange med ikke den. Anonymkode: 15521...2f2
Blingblingtahei Skrevet 1. november 2021 #3 Skrevet 1. november 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Aldri hørt om den du har fått, vet om mange med ikke den. Anonymkode: 15521...2f2 Skal være tretinoin det også, har liksom bare hørt om airol så lurer på om det gjør samme nytta..
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #4 Skrevet 1. november 2021 Airol får man vell ikke kjøpt lenger? Brukte den før, men har nå begynt på retirides. Virkestoffet er det samme, men merker at konsistens og lukt er forskjellig. Anonymkode: 6ecb5...bb3
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #5 Skrevet 7. november 2021 Fikk også cordes for en stund siden av hudlege. Har enda ikke testet den fordi jeg ser den inneholder alkohol og jeg får kviser av ingredienser med alkohol.. Noen som vet om andre tretinoin kremer er uten alkohol? Vet man må regne med purging fase av tretinoin men hadde vært greit om jeg slapp alkohol i kremen for da er det ikke bare en fase med uren hud men så lenge jeg bruker kremen... Anonymkode: 5a54b...25e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå