Gå til innhold

Noen som husker disse buksene? S-søm på baklommer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på utkikk etter noen jeans som var veldig inn på starten av 2000-tallet. Lurer på om det kan ha vært Bikbok som solgte dem, men klarer ikke å finne et bilde en gang. Det var low waist, med sleng, også hadde de en karakteristisk S- søm på baklommene.

Noen som har sånne bukser liggende, har bilder av dem, eller mer informasjon? 

Anonymkode: f3ccb...dca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Miss sixty, lois, lee, fornarina? 

Anonymkode: efe3c...c96

• Liker 1
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er på utkikk etter noen jeans som var veldig inn på starten av 2000-tallet. Lurer på om det kan ha vært Bikbok som solgte dem, men klarer ikke å finne et bilde en gang. Det var low waist, med sleng, også hadde de en karakteristisk S- søm på baklommene.

Noen som har sånne bukser liggende, har bilder av dem, eller mer informasjon? 

Det var Bikbok sitt eget merke

Anonymkode: 61b3a...571

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det var Bikbok sitt eget merke

Ja, det var det jeg trodde. Hadde de noe spesielt navn?

Skrevet

Det var Bikbok ❤️ Savner de buksene 😍

Anonymkode: 3357d...69f

Skrevet

Kan ikke hjelpe deg, men her er bukselommer jeg alltid har likt fra samme tiden Y2k:

P0.jpg

Anonymkode: f7214...d40

• Liker 4
Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Kan ikke hjelpe deg, men her er bukselommer jeg alltid har likt fra samme tiden Y2k:

P0.jpg

Anonymkode: f7214...d40

True Religion🤩

• Liker 1
Skrevet

Nudie er også en gammel klassiker fra den tiden 😄 

Anonymkode: 477a9...077

Skrevet

Husker de satt veldig bra på rumpa :fnise:

Anonymkode: 992c6...69c

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.11.2021 den 21.59):

Husker de satt veldig bra på rumpa :fnise:

Anonymkode: 992c6...69c

Det er jo bra 🙂

• Liker 1
Skrevet

Bikbok ja. Hvilken str er du? Jeg har et par i str small som nesten ikke er brukt (de var litt små til meg). Mørke jeans med grønne steiner/glitter på baklommen. Har beholdt de i håp om å passe, men de kommer nok aldri til å passe hvertfall ikke nå når jeg har fått barn og blitt eldre. Kanskje jeg skulle lagt de ut på Finn. Har en jeans med rosa s i str m også, litt brukt men ikke slitt. 

Anonymkode: d5d93...da9

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bikbok ja. Hvilken str er du? Jeg har et par i str small som nesten ikke er brukt (de var litt små til meg). Mørke jeans med grønne steiner/glitter på baklommen. Har beholdt de i håp om å passe, men de kommer nok aldri til å passe hvertfall ikke nå når jeg har fått barn og blitt eldre. Kanskje jeg skulle lagt de ut på Finn. Har en jeans med rosa s i str m også, litt brukt men ikke slitt. 

Bilde? 
Legg de ut på Finn, så kanskje jeg kjøper de 🙂 Jeg er en S/M, litt avhengig av fasong og hvor mye stretch det er…

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Bilde? 
Legg de ut på Finn, så kanskje jeg kjøper de 🙂 Jeg er en S/M, litt avhengig av fasong og hvor mye stretch det er…

Da er nok de i small litt små for str var mindre på den tiden. Men har en eller to i m. Jeg skal få lagt de ut i løpet av helgen. De er jo superbehagelige. 

• Liker 1
Skrevet

Husker de ja 🙂 Fine jeans, som satt bra! Syns jeansene på slutten av 90 og starten av 00 hadde bedre passform, og fremhevet fine rumper! Miss Sixty, Killah og Lois var vel de beste, men ikke dumme de S-buksene heller 🙂

• Liker 2
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...