AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #1 Skrevet 1. november 2021 Har dere egentlig gjort noe for å gjøre noe med det? Dama mi fortalte meg at hun ikke likte anal da hun var yngre, men at hun gradvis lærte seg å like det av å øve mye. Med buttplug, dildo og forskjellige leker. Det er ikke nødvendigvis så mye som skal til for å bli løsere og ikke så sensitiv bak i der, og når man kommer over terskelen så blir det godt. Det kan være verdt å investere i en god buttplugg eller liten dildo for sånt og gradvis øke på. Analsex er utrolig deilig, og det er synd at man ikke skal kunne dele det med dama fordi hun tror det ikke er godt. Anonymkode: de98e...cb6 6
Populært innlegg venus24 Skrevet 1. november 2021 Populært innlegg #2 Skrevet 1. november 2021 Hvor mye har du selv øvd på å like å bli penetrert i endetarmen? 138
AprilLudgate Skrevet 1. november 2021 #3 Skrevet 1. november 2021 Er ikke i kategorien «liker det ikke», men lurer også på hvor mye du har øvd på å ta imot bak? 29
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #4 Skrevet 1. november 2021 venus24 skrev (1 minutt siden): Hvor mye har du selv øvd på å like å bli penetrert i endetarmen? Du og skjønner at det ikke er noen grunn for en mann å øve på det. Anonymkode: de98e...cb6 4
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #5 Skrevet 1. november 2021 Nei det er ikke sånn at alle kan øve seg opp til å like det, jeg synes det er vondt uansett hvor mye jeg øver, og når han har fått inn pikken og det vonde går over kommer en ubehagelig drite følelse, og jeg har prøvd maaange ganger. Anonymkode: 240be...ab6 17
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #6 Skrevet 1. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du og skjønner at det ikke er noen grunn for en mann å øve på det. Anonymkode: de98e...cb6 Man må leve som man lærer. Min erfaring er at damer tar små peniser greit i stumpen, mens de større er au-au og derfor nei-nei! Anonymkode: 22ea3...8ae 10
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #7 Skrevet 1. november 2021 Ser ingen grunn til å øve på det, hvis det ikke er godt så gidder jeg ikke å fortsette å utsette meg for noe jeg ikke får noen nytelse av. Anonymkode: 01aa4...96e 36
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #8 Skrevet 1. november 2021 hm sitter også her og venter spent på DIN egen erfaring etter å ha øvd med: "buttplug, dildo og forskjellige leker. Det er ikke nødvendigvis så mye som skal til for å bli løsere og ikke så sensitiv bak i der, og når man kommer over terskelen så blir det godt. Det kan være verdt å investere i en god buttplugg eller liten dildo for sånt og gradvis øke på" Så hvor langt kom du?! Kom du over terskelen og du kan øke på? Jeg venter spent på om kuken er inni ræva di nå? Nei tenker det. Ble veldig stille her nå. Anonymkode: 35f69...3ee 43
Populært innlegg venus24 Skrevet 1. november 2021 Populært innlegg #9 Skrevet 1. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du og skjønner at det ikke er noen grunn for en mann å øve på det. Anonymkode: de98e...cb6 Nei, tvert imot. Menn har, i motsetning til kvinner, g-punkt i rumpa. Altså kan menn få orgasme av å bli penetrert der, noe kvinner ikke kan. Dermed er det mye større grunn til at menn burde øve på analsex enn at kvinner burde det. 87
Polyester Skrevet 1. november 2021 #10 Skrevet 1. november 2021 Før eller etter at jeg ble knulla i rasshølet uten mitt samtykke? Ingenting, i begge tilfeller. Hva har du gjort for å ikke være så opptatt av å knulle noen som ikke nyter det i ræva? Prøv deg heller på noe med g-punkt i rumpa, dere kommer begge til å få mer ut av det. 25
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #11 Skrevet 1. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei det er ikke sånn at alle kan øve seg opp til å like det, jeg synes det er vondt uansett hvor mye jeg øver, og når han har fått inn pikken og det vonde går over kommer en ubehagelig drite følelse, og jeg har prøvd maaange ganger. Anonymkode: 240be...ab6 Men har du prøvd hver dag? Du må starte med noe lite, og jobbe deg oppover. Anonymkode: de98e...cb6
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #12 Skrevet 1. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du og skjønner at det ikke er noen grunn for en mann å øve på det. Anonymkode: de98e...cb6 Det er ingen grunn for at en dame skal øve på det heller. Anonymkode: d02d9...bfa 44
Polyester Skrevet 1. november 2021 #13 Skrevet 1. november 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du og skjønner at det ikke er noen grunn for en mann å øve på det. Anonymkode: de98e...cb6 Hva slags grunn finnes for at kvinner skal øve på det da? 38
venus24 Skrevet 1. november 2021 #14 Skrevet 1. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men har du prøvd hver dag? Du må starte med noe lite, og jobbe deg oppover. Anonymkode: de98e...cb6 Da går jeg ut fra at du også prøver hver dag? Du må starte med noe lite, og jobbe deg oppover. Foreslår at du øver masse frem til jul, og gir kjæresten en strap on i julegave, slik at hun kan gi deg g-punktsorgasme. Lykke til! 38
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #15 Skrevet 1. november 2021 Polyester skrev (Akkurat nå): Hva slags grunn finnes for at kvinner skal øve på det da? Ha sex med kjæresten sin. Det skjønner du og. Anonymkode: de98e...cb6 2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #16 Skrevet 1. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men har du prøvd hver dag? Du må starte med noe lite, og jobbe deg oppover. Anonymkode: de98e...cb6 Nei men heldigvis liker mannen her å bli tatt bak, særlig med strap-on, så da får den av oss som faktisk kan få orgasme ved penetrering bak en deilig opplevelse. Anonymkode: 240be...ab6 17
SlemUlv Skrevet 1. november 2021 #17 Skrevet 1. november 2021 Hvorfor skal man øve på noe man ikke liker? Det blir som å spise noe man ikke liker, fordi det kan jo hende det blir bedre over tid... Nei betyr nei. Og nei skal respekteres. 35
venus24 Skrevet 1. november 2021 #18 Skrevet 1. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ha sex med kjæresten sin. Det skjønner du og. Anonymkode: de98e...cb6 Hvorfor kan ikke kjæresten din ha sex med deg, da? Siden du kan få orgasme av å bli penetrert i rumpa, mens hun ikke kan det, gir det mye mer mening at det er du som skal penetreres. Da må du øve! Går ut fra at du begynner i kveld. 38
Polyester Skrevet 1. november 2021 #19 Skrevet 1. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ha sex med kjæresten sin. Det skjønner du og. Anonymkode: de98e...cb6 Ja det samme kan man si om at en mann skal øve seg på å bli knulla i ræva. Du har jo tross alt et gpunkt der, det har ikke jeg. Kanskje kjæresten din vil gi deg den ultimate nytelsen ved å knulle deg i ræva da? Du har ingen grunn til å si nei. For en kvinnes del hadde det vært meningsløst å få noe i rumpa. Hos kvinner er den bare laga for å drite med, men sånn er det ikke for menn 24
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #20 Skrevet 1. november 2021 Jeg likte det helt til jeg fikk en kjæreste med diger kuk og alt ble et smertehelvete. Med blødninger, revninger og jeg mistet kontroll på avføringen, ble slakk og fikk hemoroider . Da sluttet jeg med det, selv om han maste og maste om åta meg der bak, selv om han visste det betød ekstreme smerter hos meg. Så da sluttet meg med analsex. Anonymkode: 6d08b...415 15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå