Gå til innhold

Dere kvinner som ikke liker anal

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere egentlig gjort noe for å gjøre noe med det? Dama mi fortalte meg at hun ikke likte anal da hun var yngre, men at hun gradvis lærte seg å like det av å øve mye. Med buttplug, dildo og forskjellige leker. Det er ikke nødvendigvis så mye som skal til for å bli løsere og ikke så sensitiv bak i der, og når man kommer over terskelen så blir det godt. Det kan være verdt å investere i en god buttplugg eller liten dildo for sånt og gradvis øke på. Analsex er utrolig deilig, og det er synd at man ikke skal kunne dele det med dama fordi hun tror det ikke er godt.

Anonymkode: de98e...cb6

• Liker 6
Skrevet

Er ikke i kategorien «liker det ikke», men lurer også på hvor mye du har øvd på å ta imot bak? 

• Liker 29
Skrevet
venus24 skrev (1 minutt siden):

Hvor mye har du selv øvd på å like å bli penetrert i endetarmen?

Du og skjønner at det ikke er noen grunn for en mann å øve på det.

• Liker 4
Skrevet

Nei det er ikke sånn at alle kan øve seg opp til å like det, jeg synes det er vondt uansett hvor mye jeg øver, og når han har fått inn pikken og det vonde går over kommer en ubehagelig drite følelse, og jeg har prøvd maaange ganger.

Anonymkode: 240be...ab6

• Liker 17
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Man må leve som man lærer. 

Min erfaring er at damer tar små peniser greit i stumpen, mens de større er au-au og derfor nei-nei!

Anonymkode: 22ea3...8ae

• Liker 10
Skrevet

Ser ingen grunn til å øve på det, hvis det ikke er godt så gidder jeg ikke å fortsette å utsette meg for noe jeg ikke får noen nytelse av. 

Anonymkode: 01aa4...96e

• Liker 36
Skrevet

hm sitter også her og venter spent på DIN egen erfaring etter å ha øvd med:

"buttplug, dildo og forskjellige leker. Det er ikke nødvendigvis så mye som skal til for å bli løsere og ikke så sensitiv bak i der, og når man kommer over terskelen så blir det godt. Det kan være verdt å investere i en god buttplugg eller liten dildo for sånt og gradvis øke på"

Så hvor langt kom du?!

Kom du over terskelen og du kan øke på?

Jeg venter spent på om kuken er inni ræva di nå? 

Nei tenker det. Ble veldig stille her nå. 

Anonymkode: 35f69...3ee

• Liker 43
Skrevet

Før eller etter at jeg ble knulla i rasshølet uten mitt samtykke? Ingenting, i begge tilfeller. 

Hva har du gjort for å ikke være så opptatt av å knulle noen som ikke nyter det i ræva? Prøv deg heller på noe med g-punkt i rumpa, dere kommer begge til å få mer ut av det.

• Liker 25
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei det er ikke sånn at alle kan øve seg opp til å like det, jeg synes det er vondt uansett hvor mye jeg øver, og når han har fått inn pikken og det vonde går over kommer en ubehagelig drite følelse, og jeg har prøvd maaange ganger.

Men har du prøvd hver dag? Du må starte med noe lite, og jobbe deg oppover.

Skrevet

Det er ingen grunn for at en dame skal øve på det heller. 

Anonymkode: d02d9...bfa

• Liker 44
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hva slags grunn finnes for at kvinner skal øve på det da?

• Liker 38
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Da går jeg ut fra at du også prøver hver dag? Du må starte med noe lite, og jobbe deg oppover. Foreslår at du øver masse frem til jul, og gir kjæresten en strap on i julegave, slik at hun kan gi deg g-punktsorgasme. Lykke til!

• Liker 38
Skrevet
Polyester skrev (Akkurat nå):

Hva slags grunn finnes for at kvinner skal øve på det da?

Ha sex med kjæresten sin. Det skjønner du og.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei men heldigvis liker mannen her å bli tatt bak, særlig med strap-on, så da får den av oss som faktisk kan få orgasme ved penetrering bak en deilig opplevelse.

• Liker 17
Skrevet

Hvorfor skal man øve på noe man ikke liker? 

Det blir som å spise noe man ikke liker, fordi det kan jo hende det blir bedre over tid... 

Nei betyr nei. Og nei skal respekteres. 

• Liker 35
Skrevet

Hvorfor kan ikke kjæresten din ha sex med deg, da? Siden du kan få orgasme av å bli penetrert i rumpa, mens hun ikke kan det, gir det mye mer mening at det er du som skal penetreres. Da må du øve! Går ut fra at du begynner i kveld.

• Liker 38
Skrevet

Ja det samme kan man si om at en mann skal øve seg på å bli knulla i ræva. Du har jo tross alt et gpunkt der, det har ikke jeg. Kanskje kjæresten din vil gi deg den ultimate nytelsen ved å knulle deg i ræva da? Du har ingen grunn til å si nei. For en kvinnes del hadde det vært meningsløst å få noe i rumpa. Hos kvinner er den bare laga for å drite med, men sånn er det ikke for menn 

• Liker 24
Skrevet

Jeg likte det helt til jeg fikk en kjæreste med diger kuk og alt ble et smertehelvete. Med blødninger, revninger og jeg mistet kontroll på avføringen, ble slakk og fikk hemoroider . Da sluttet jeg med det, selv om han maste og maste om åta meg der bak, selv om han visste det betød ekstreme smerter hos meg.

Så da sluttet meg med analsex.

Anonymkode: 6d08b...415

• Liker 15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...