Gjest Lunaris Skrevet 1. november 2021 #1 Skrevet 1. november 2021 Som overskriften. Kan det brukes tomatsaus til sånn at man får litt variasjon eller blir de feil?
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #2 Skrevet 1. november 2021 Det kan du nok ha. Anonymkode: 7c57e...69e
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #3 Skrevet 1. november 2021 Selvfølgelig kan du det😅! Jeg pleier å ha tzatziki, potetbåter og tomatsalat med feta til også, selv om det ikke er gresk smak på kjøttbollene. Anonymkode: ab689...5c9
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #4 Skrevet 1. november 2021 Danske boller. Anonymkode: 1b51c...3ee
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #5 Skrevet 1. november 2021 Elsker gratinerte kjøttboller som fredagskos. Stekes, tomatsaus med hvitløk og tomat, så i form, strø ost over, og gratiner i ovnen. Serveres med hvitløksbrød (best!), potetmos eller tagiatelle. Anonymkode: 8109f...aa8
Trish Skrevet 2. november 2021 #7 Skrevet 2. november 2021 Jeg bruker alltid disse med tomatsaus og pasta 😊
FrankDrebin Skrevet 2. november 2021 #8 Skrevet 2. november 2021 Kjøttboller og tomatsaus er i familie. Kjør på!
Taluno Skrevet 2. november 2021 #9 Skrevet 2. november 2021 Jeg bruker dem i: Gratinert pastaform Omelett Steker med grønnsaker og nudler Stekt med grønnsaker og ris I tomatsaus eller fløtesaus (eller kremet tomatsaus) til pasta Pyttipanne Spiser med tzatisiki, salat og nystekt brød Eller pitabrød med kjøttboller og salat Steker med litt krydder og bruker i salat Deler i skiver og har på brødskive Deler dem i båter og steker sammen med speilegg Med potetbåter, syltet rødløk, maiskrem og soppstuing Det jeg kom på i farten 🤷
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå