AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #1 Del Skrevet 1. november 2021 Noen som har en restaurant å ambefale i Oslo, hvot det er plass oggreit å ha med baby og barnevogn? Anonymkode: 3f313...7fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #2 Del Skrevet 1. november 2021 Oslo er jo stort, er det et spesielt sted eller type restaurant du tenker på? Type mat, lunsj eller middag? Anonymkode: 4b4b4...daf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #3 Del Skrevet 1. november 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Oslo er jo stort, er det et spesielt sted eller type restaurant du tenker på? Type mat, lunsj eller middag? Anonymkode: 4b4b4...daf Middag 😊 i seks-tida. Skal feire noe. Helst i nærheten av sentrum/østover Anonymkode: 3f313...7fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #4 Del Skrevet 1. november 2021 Vi spiste på Trancher med vennepar med barn en gang (men greit å si ifra når man bestiller bord så kan dere få et av de nære utgangen). Litt høyt lydnivå der men ikke så ille rundt 18 kanskje, men iallfall ikke kjempetrangt og de har barnestoler. Ligger på Youngstorget. Coyo på Sørenga har ganske romslig lokale mener jeg å huske, samme med noen av de andre stedene på Sørenga. Olivia pleier generelt å ha ok plass mellom bord osv og store lokaler. Samme med Eataly på Tjuvholmen. (Generelt håper jeg bare dere går ut av restauranten om barnet gråter feks. Hvis ikke anbefaler jeg Egon eller noe 😄) Anonymkode: 35afb...c3e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #5 Del Skrevet 1. november 2021 Generelt hvis man skal spise ute og ødelegger for andre med å medbringe hylende baby og barnevogn, så bør man gå på såkalte "familiesteder" der folk må påregne hyl og skrik, som McDonalds, Egon eller Dominos. Anonymkode: ceb3a...9f7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #6 Del Skrevet 1. november 2021 Baby på restaurant trenger ikke å bety skrik og styr. Når vi har vært ute og spist med baby har babyen sovet i bæresela eller vogna hele middagen. Det er så mye restauranter i Oslo at det er vanskelig å si, men hva med å sjekke ut Mathallen på Vulkan eller der ved Rockefeller? Anonymkode: e51bf...f10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RockyRose Skrevet 1. november 2021 #7 Del Skrevet 1. november 2021 Vår baby grein ikkje når vi var ute, og når vi er på tur/feiring og har med baby, så blir jo dei med ut på middag og. Vi fekk faktisk beskjed på ein Egons-restaurant at dei ikkje hadde plass til barnevogner(sjølv om der var good plass), så ikkje alltid dei er så "barnevennlege" heller. Du kan jo ringe dei fleste restaurantar og høyre på forhånd Vi har hatt med baby og vogn på Sumo, Habibi, Egons. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #8 Del Skrevet 2. november 2021 Coyo på Sørenga er veldig romslig. Mexicansk mat. Det samme er Tavarnan på Youngstorget. Italiensk der. Pasta og pizza og andre hovedretter. villa paradiso ved Munch brygge er romslig. God pizza. alle er steder jeg har hatt med barn/baby uten problem 🙂 de har stellebord også. Anonymkode: 4b4b4...daf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #9 Del Skrevet 2. november 2021 Olivia! Har jobbet der selv for mange år siden. De legger godt tilrette for behov, men lurt å gi beskjed i forkant så de kan gi dere et passende bord. Ikke minst skikkelig koselig der og god mat. På dagen og i 18-tiden pleier å være relativt rolig, men tror nok ikke dere kommer unna høyt støynivå uansett hvor dere er i Oslo utover kvelden. Anonymkode: 65b75...50c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #10 Del Skrevet 2. november 2021 Om babyen er under 6 måneder: bli hjemme eller skaff barnevakt. Frarådes pga RS. Anonymkode: b195b...1ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #11 Del Skrevet 2. november 2021 16 hours ago, AnonymBruker said: Vi spiste på Trancher med vennepar med barn en gang (men greit å si ifra når man bestiller bord så kan dere få et av de nære utgangen). Litt høyt lydnivå der men ikke så ille rundt 18 kanskje, men iallfall ikke kjempetrangt og de har barnestoler. Ligger på Youngstorget. Coyo på Sørenga har ganske romslig lokale mener jeg å huske, samme med noen av de andre stedene på Sørenga. Olivia pleier generelt å ha ok plass mellom bord osv og store lokaler. Samme med Eataly på Tjuvholmen. (Generelt håper jeg bare dere går ut av restauranten om barnet gråter feks. Hvis ikke anbefaler jeg Egon eller noe 😄) Anonymkode: 35afb...c3e Jeg mente såklart Tavernan, aner ikke hvorfor jeg skrev Trancher, der er det jo trangt 😄 Anonymkode: 35afb...c3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå