AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #1 Skrevet 1. november 2021 Jeg er blitt 100% sykemeldt fra jobben grunnet svangerskapsplager. jeg studerer 50% nettbasert og klarer fortsatt gjennomføre skolen mens jeg er sykemeldt. Jeg klarer derimot ikke å tolke reglene til nav, for det virker som man ikke kan motta sykepenger samtidig som man studerer. Har prøvd og ringt nav og chatte med de uten å få oppklaring i dette. Noen som vet? Ønsker ikke sykemelde meg fra studiet om jeg ikke må, da går jeg glipp av så mye siden jeg skal være borte i permisjon i tillegg. Anonymkode: d5c0a...6b1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #2 Skrevet 1. november 2021 Nav kommer til å sende deg melding og be deg om å forklare hvorfor du kan være student men være i arbeid. Men de vil ikke spørre før du har fylt ut det skjemaet man skal fylle ut etter at sykmeldingen er gått ut, da det er der man krysset av for at man er student. Kan du svare godt for deg går det bra Anonymkode: 262b6...56d
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #3 Skrevet 1. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nav kommer til å sende deg melding og be deg om å forklare hvorfor du kan være student men være i arbeid. Men de vil ikke spørre før du har fylt ut det skjemaet man skal fylle ut etter at sykmeldingen er gått ut, da det er der man krysset av for at man er student. Kan du svare godt for deg går det bra Anonymkode: 262b6...56d Supert svar! Var akkurat det jeg ønsker æ høre😃 Tusen takk🥰 Anonymkode: d5c0a...6b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå