AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #1 Skrevet 1. november 2021 Jeg har et godt øye til en på arbeidsplassen. Vi jobber ikke sammen, men jeg ser han stort sett når jeg er på jobb. Det er ikke krise om det ikke skulle bli noe av, eller om det skulle ta slutt med andre ord. Han kan for all del bare være hyggelig, men han virker til nå sjarmert når jeg smiler til han og hilser. Hva er en måte å forsiktig se om han er interessert? Jeg er normalt sett ganske forsiktig og tilbakelent med menn, og setter pris på at de tar initiativ, men jeg ser jo at det er vanskelig i en jobbsituasjon, så jeg kunne tenke meg å prøve selv. Anonymkode: a70e9...d5f
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #2 Skrevet 1. november 2021 Kvinner er velgerne🤷🏽♂️ Anonymkode: 9d559...21d
Antiviruset Skrevet 1. november 2021 #3 Skrevet 1. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kvinner er velgerne🤷🏽♂️ Anonymkode: 9d559...21d Dette er bare tull! For sex sikkert, for et seriøst forhold er det helt annerledes. Ingen kvinne velger meg, det er vi to om når det skjer. Er jeg ikke interessert så avviser jeg henne uansett hvor mye hun velger meg og tilbyr hva som helst. Det kommer aldri til å skje. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå