Gå til innhold

Mor og to barn på en to roms?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må finne meg et nytt sted å bo og prisene i Oslo er stive. Om Jeg å barna skal kunne han penger til å kose oss i tillegg til å bo så er en to roms det lureste. 

Lurer på om det er andre her som bor sånn og trives?

Anonymkode: b4030...57c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bodde i en 2-roms i seks år av barnets liv. Det fungerte, fordi vi hadde ikke noe valg, men på et tidspunkt savnet jeg jo å kunne sove alene og ha mitt eget rom. Jeg fikk meg jo kjæreste underveis, og han kunne jo aldri sove over. For 2 år siden flyttet vi til en 3-roms, og idag sliter jeg fortsatt med å få 10-åringen til å sove på eget rom. Jeg ville aldri valgt en 2-roms med barn, med mindre jeg ikke hadde annet valg. Jeg måtte flytte til en annen kommune for å finne en 3-roms i min prisklasse, og jeg synes det var verdt det, selv om jeg fikk lengre reisevei og barnet måtte bytte skole.

Anonymkode: f075e...f03

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg må finne meg et nytt sted å bo og prisene i Oslo er stive. Om Jeg å barna skal kunne han penger til å kose oss i tillegg til å bo så er en to roms det lureste. 

Alt går. Det er kanskje ikke ideelt, men gir du barna rommet, så kan det jo gå 😊 vi nordmenn er jo fryktelig bortskjemte på plass, og alle skal ha eget rom og egen tv stue idag. 

Synes du prioriterer riktig. 

Anonymkode: 51afc...873

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Det fungerer om man innreder rommet på en smart måte ;)

Anonymkode: 9d8f4...95b

Skrevet

Jeg har en to-roms hvor det bodde en familie på 4 tidligere. Riktignok er dette en stor 2-roms, den er ca 70 kvm. De hadde delt soverommet i to med en lettvegg. Så om romløsningen er grei, og en innreder smart så er det da ikke noe i veien for å bo en voksen og to barn i en 2-roms.

Anonymkode: 10624...0a8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...