Gå til innhold

Meditasjon

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg holder på med et prosjekt nå, og har lett google rundt etter svar..

Er det noen som kjenner til hva det kalles, disse som mediterer under slike pyramideformede bur, rammer, former etc?

Det eneste jeg vet er at de sitter under slike for å kanalisere energien oppover.

Jeg trenger virkelig svar på dette, kan noen hjelpe meg!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Transcendental meditasjon?

Jeg er ikke sikker, men det var bare det første som slo meg? (men er det ikke like mye for å “dra” energien ned fra universet som å fokusere den opp i spissen på pyramiden?)

Skrevet

Trancedental meditasjon er det i allfall ikke. (Sorry, Iceglow ;) ) Dvs. man kan sikkert sitte under en pyramide og meditere også, men det er absolutt ingen nødvendighet for å praktisere den teknikken.

Skrevet

Oi!

Flotte svar! Tusen takk, har hjulpet masse.. Får bare håpe jeg finner det jeg leter etter....

Takk, takk!

(Fortsett gjerne å svare om flere har noe lurt å komme med..)

:)

Skrevet
Trancedental meditasjon er det i allfall ikke. (Sorry, Iceglow ;) ) Dvs. man kan sikkert sitte under en pyramide og meditere også, men det er absolutt ingen nødvendighet for å praktisere den teknikken.

Ingen grunn til å be om unnskyldning for å ha korrigert en feil ;) Jeg tok bare en ren råsjans og tippet jeg :)

Men hva er egentlig trancedental meditasjon? Har ikke helt klart å finne en kort og grei beskrivelse, så om du har en link med “Trancedental meditasjon for dummies” så takker jeg gjerne ja til det :) (beklager om jeg fører til trådavsporing her)

Skrevet

Knall flowerpower, denne kan jeg bruke!

Takk! ;)

Skrevet
Er det noen som kjenner til hva det kalles, disse som mediterer under slike pyramideformede bur, rammer, former etc?
Jeg kaller dem bare raringer. De sitter også inni den minste Gizapyramiden. :ler:

For noen raringer.

Skrevet

For utenforstående, ja: raringer.

Men les litt på sidene det er linket til her, så forstår du det litt mer! (Selv om du ikke trenger å være enig/tro på det samme.. :) )

Skrevet

Det der driver jeg med 3 ganger i uken. Skjønne damer kommer ofte forbi og spør hva jeg driver med, og da har jeg fått deres oppmerksomhet :sjarmor:

Etterpå ber jeg dem på en drink, og er jeg riktig heldig, elsker vi i flere timer, før jeg går tilbake til min Gizapyramide. Hun får lov å se på. :kyss:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...